i
Zdroj: Riot Games
Nový patch pro Wild Rift přinesl rework Rengara
Hráči mobilního League of Legends se mohou těšit na nového Rengara, který prošel reworkem. Kromě něj se upravují i další šampioni a předměty.
Šampioni
Akshan
- Růst armoru za úroveň: 3,9 → 4,3
- Magic resistance za úroveň: 0,8 → 1
- Avengerang
- Poškození: 5/30/55/80 + 80% AD → 5/35/65/95 + 80% AD
- Poškození do minionů: 60/70/80/90% → 55/70/85/100%
- Heroic Swing
- Poškození kritickými zásahy: 125% → 150%
- Poškození kritickými zásahy s předmětem Infinity Edge: 155% → 180%
Kayn
- Základní armor: 37 → 40
- The Darkin Scythe
- Energie získaná z poškození melee šampionů: 12 → 15
- Energie získaná za zabití melee šampiona: 60 → 75
- Regenerace HP ve formě Darkina: 20-35% → 24-38%
- Reaping Slash
- Poškození ve formě Darkina: 60/65/70/75% AD + (6 + 0,06% bonusového AD)% maximálních HP cíle → 60/65/70/75% AD + (7% + 0.06% bonusového AD)% maximálních HP cíle
- Umbral Trespass
- Regenerace HP ve formě Darkina: (10% + 0,1% bonusového AD) maximálních HP cíle → (12% + 0,1% bonusového AD) maximálních HP cíle
Rengar
- Základní AD: 58 → 62
- Růst AD za úroveň: 3,6 → 4
- Růst HP za úroveň: 105 → 112
- Růst Armoru za úroveň: 3,9 → 4,3
- Unseen Predator
- [Nové] Pokud Rengar nezíská svými základními útoky Ferocity a má méně než 4 stacky, získá jeden stack okamžitě.
- [Nové] Rengar získá 30-50% (podle úrovně) bonus k rychlosti pohybu po použití vylepšených schopností.
- Všechny stacky Ferocity zmizí, pokud Rengar není 8 sekund v souboji.
- Bonusové AD za zabití šampionů: 1/4/9/16/25% → 4/8/12/16/20%
- Savagery
- [Nové] První útok po použití schopnosti vždy zasáhne kriticky, poškození se zvyšuje s šancí na kritický zásah.
- [Nové] Uděluje 60% poškození do věží.
- Poškození vylepšeného základního útoku: 40/80/120/160 + 5/10/15/20% AD → 50/90/130/170 + 5/10/15/20% AD
- Poškození vylepšeného základního útoku s Ferocity: 25 + 15 za úroveň + 140% AD→ 35 + 15 za úroveň + 140% AD
- Battle Roar
- Pokud uděluje poškození do Rengara monstrum v jungli, obnoví si Rengar 100% poškození, které obdržel v posledních 2 sekundách.
- [Odstraněno] Nyní už neuděluje bonusovou rychlost pohybu.
- Bola Strike
- Nyní odhalí oblast kolem cíle na 2 sekundy.
- Nyní lze schopnost použít během skoku.
- Poškození: 60/120/180/240 + 80% bonusového AD → 70/130/190/250 + 80% bonusového AD
- Poškození s Ferocity: 47,5 + 17,5 za úroveň + 80% bonusového AD→ 57,5 + 17,5 za úroveň + 80% bonusového AD
- Thrill of the Hunt
- Cooldown: 90/75/60 → 76/65/55 sekund
- Bonusová rychlost pohybu: 30/40/50% → 40/50/60%
Seraphine
- Surround Sound
- Cooldown: 22/19/16/13 → 22/20/18/16 sekund
- Léčení: (7,5% + 0,01% AP) ztracených HP → (5% + 0,01% AP) ztracených HP
Urgot
- Purge
- Poškození: 12 + 20/25/30/35% AD → 6 + 20/25/30/35% AD
Viego
- Růst armoru za úroveň: 5,5 → 5
- Blade of the Ruined King
- Pasivní poškození základního útoku: 4/5/6/7% současných HP cíle → 3/4/5/6% současných HP cíle
- Poškození druhého zásahu: 20% AD + 15% AP → 15% AD + 15% AP
- Poškození aktivního efektu: (25/45/65/85 + 80% AD) (1 + 75% šance na kritický zásah) → (25/45/65/85 + 80% AD) (1 + 50% šance na kritický zásah)
- Heartbreaker
- Cooldown: 80/70/60 → 90/75/60 sekund
- Základní poškození: (1 + 75% šance na kritický zásah) * 120% AD → (1 + 50% šance na kritický zásah) * 120% AD
Wukong
- Růst HP za úroveň: 105 → 112
- Golden Staff
- Poškození: 60/80/100/120 + 35/40/45/50% AD → 60/90/120/150 + 35/40/45/50% AD
Zyra
- Garden of Thorns
- Poškození rostlin Thorn Spitters: 5-75 + 10% AP → 10-80 + 13% AP
- Deadly Spines
- Poškození: 70/125/180/235 + 50% AP → 70/125/180/235 + 60% AP
Předměty
Mortal Reminder
- Armor penetration: 16-30% → 16-33%
Serylda's Grudge
- Armor penetration: 16-30% → 16-33%
Redemption
- [Odstraněno] Redeeming Enchant
- Celková cena: 2600 zlata
- Maximální HP: 400
- Maximální mana: 300
- Ability Haste: 20
- Recept: Catalyst of Aeons + Kindlegem + 500 zlata
- Salvation: Vyléčí spojenecké jednotky v dosahu 350 jednotek za 50 + 6% bonusových HP každých 8 sekund. Pokud v okolí nejsou spojenci, efekt se nespustí.
- Eternity: Obnovuje manu o hodně 15% obdrženého poškození od šampionů. Při používání many, obnovuje HP o hodnotě 20% spotřebované many. Každá schopnost obnoví maximálně 15 HP.
Ardent Censer
- AP: 60 → 55
- Ability haste: 10 → 20
- Recept: Aether Wisp + Kindlegem + Ring of Revelation + 450 zlata
- Censer: [Odstraněno] Pokud vyléčíte nebo přidáte štít spojeneckému šampionovi, oba získáte 10-30% attack speed a 16-30 bonusového poškození na základních útocích na 6 sekund.
- Censer: [Nové] Pokud vyléčíte nebo přidáte štít spojeneckému šampionovi, získá 15-40% attack speed a 20-40 bonusového poškození na základních útocích.
Immortal Shieldbow
- Celková cena: 3200 → 3000 zlata
- Štít z efektu Lifeline: 300 + 3 za každé 1% šance na kritický zásah → 250-550 (podle úrovně)
Runy
Giant Slayer
- Bonusové poškození: až 14% → až 16%
- Hranice bonusových HP nepřítele: 700 → 1600
Lethal Tempo
- Zvýšený attack speed pro melee/ranged: 7-13%/4-10% → 10-18%/7-15%
- Na maximálních stacích: +40% attack speed → +50/70 (melee/ranged) dosah útoků
Systémové změny
T-HEX Mecha
- Vylepšené manévrování základních útoků.
- Lehce zvětšen hitbox
- Minimapa nyní ukazuje, když je T-HEX vyvolaný, ale dlouho nebyl aktivován.
- Minimapa nyní ukazuje efekt na lince, po které T-HEX jde.