
i
Zdroj: Riot Games
Mýtické předměty končí. Podívejte se, které je nahradí
Seznam kapitol
Velké změny pro nadcházející sezónu pokračují úpravami předmětů. Zcela se rozloučíme s mechanikou mýtických předmětů. Všem předmětům se změní formát popisku tak, aby byl přehlednější.
Předměty pro Supporty
Všechny předměty pro supporty se v nové sezóně vmáčknou do jednoho. Jakmile ale dokončíte support quest, otevře se vám možnost vybrat si jedno z pěti vylepšení pro tento předmět.

World Atlas
- Cena: 40 zlata
- 30 HP
- 25% regenerace many
- 25% regenerace HP
- 3 zlata za 10 sekund
- Support Quest: Získejte 500 zlata tímto předmětem abyste ho transformovali na Runic Compass. Předmět nyní může držet wardy.
- Generování zlata: Předmět má tři náboje, každý se nabije za 18 sekund. Pokud jste poblíž spojence, můžete náboj přeměnit na zlato těmito způsoby:
- Poškození nepřátelského šampiona nebo budovy svým útokem nebo schopností (30 zlata pro melee/28 zlata pro ranged)
- Zabití miniona vám přidá 20 zlata a vašemu spojenci stejný počet zlata, jako by sám miniona zabil.

Runic Compass
- Cena: Vylepší se z World Atlasu po dosažení 500 zlata.
- 100 HP
- 50% regenerace many
- 50% regenerace HP
- 5 zlata za 10 sekund
- Support Quest: Získejte 1000 zlata tímto předmětem abyste ho transformovali na další vylepšení.
- Generování zlata: Předmět má tři náboje, každý se nabije za 18 sekund. Pokud jste poblíž spojence, můžete náboj přeměnit na zlato těmito způsoby:
- Poškození nepřátelského šampiona nebo budovy svým útokem nebo schopností (34 zlata pro melee/32 zlata pro ranged)
- Zabití miniona vám přidá 28 zlata a vašemu spojenci stejný počet zlata, jako by sám miniona zabil.

Bounty of Worlds
- Cena: Vylepší se z Runic Compassu po dosažení 1000 zlata.
- 100 HP
- 50% regenerace many
- 50% regenerace HP
- 5 zlata za 10 sekund
- Tento předmět slouží jako mezistupeň mezi Runic Compassem a dalšími vylepšeními, které si hráč vybere.
Všechny plně vylepšení předměty pro supporty sdílí stejné základní parametry, liší se pouze pasivní schopností.
- 200 HP
- 75% regenerace many
- 75% regenerace HP
- 5 zlata za 10 sekund

Celestial Opposition
- Pasivní schopnost: Po obdržení poškození od nepřátelského šampiona snížíte na následující 2 sekundy veškeré příchozí poškození o 40% (melee)/25% (ranged). Po skončení tohoto efektu zpomalíte všechny nepřátelé v okolí o 50% na 1,5 sekundy.
- Cooldown: 15 sekund po opuštění souboje.

Solstice Sleigh
- Zpomalení nebo znehybnění nepřátelského šampiona přidá vám a spojenci v okolí s nejnižšími HP 120 bonusových HP a 90 k rychlosti pohybu na 4 sekundy.
- Cooldown: 20 sekund

Bloodsong
- Po použití schopnosti udělí váš následující útok 75 fyzického poškození navíc. Pokud byl cílem tohoto útoku šampion, obdrží v nadcházejících 6 sekundách o 12% (melee)/8% (ranged) vyšší poškození.

Dream Maker
- Každých 8 sekund získáte modrou a fialovou bublinu. Léčení a štíty pro spojence spotřebují tyto bubliny a přidají spojenci buff na 3 sekundy. Modré bubliny snižují příchozí poškození o 140 v následujícím zásahu. Fialové bubliny zvyšují udělované poškození o 90 v následujícím zásahu.

Zaz’Zak’s Realmspike
- Vaše schopnosti udělující poškození do nepřátelského šampiona způsobí výbuch, který do nepřátelského šampiona a jeho spojenců v okolí udělí 50 + (3% maximálních HP) magického poškození. Maximální poškození do neutrálních monster je 300.
- Cooldown: 3 sekundy.