
Mělo by se League of Legends znovu poučit z Doty? Hráči se dožadují stejné funkce při výběru postav
Hráči League of Legends vyjádřili nespokojenost s přístupem vývojářů z Riot Games k balancování nových šampionů. Požadují více banů po vzoru hlavního rivala, Doty 2.
Zatímco v League of Legends najdeme po vydání nejnovější šampionky Briar už 165 hratelných postav, před vstupem do hodnocené hry jich můžete zabanovat pouze 10. To se zdá komunitě málo.
V porovnání s titulem Dota 2 od Valve se obě čísla výrazně liší. V Dotě si v současnosti můžeme zahrát za 124 různých hrdinů, oproti League of Legends se jich před zápasem zabanuje hned 16. Musíme ale zmínit, že zde funguje jistý prvek náhody.
Hráči v Dotě mohou hlasovat o hrdinovi, kterého chtějí pro nadcházející zápas zakázat, a mají 50% šanci, že k tomu skutečně dojde. Systém hry pak automaticky vybere a zabanuje hrdiny, kteří se banují nejčastěji s ohledem na průměrné MMR zápasu a zvolených hrdinech.
Tento systém možná hráčům LoL příliš nevoní, zvýšený počet banů v jednom zápase však ano. V komentářích u redditového příspěvku se objevují názory podporující vyšší počet banů, samotní hráči by se pak prý postarali o vybalancovanou hru. Tato nová funkce by také měla vést i k odstranění takzvaných OTP hráčů, kteří si do zápasů berou výhradně jen jednoho oblíbeného šampiona.