TFT 12.2 Patch notes
Nový Festival je tu!
S novou aktualizací se do hry dostává Golden Lantern festival – nový event, během kterého budou mít hráči možnost plnit mise a také nakoupit nové Taktiky či rovnou celé balíčky. Mimo to se v tomto článku mrkneme na balanční změny, které se patche týkají.
Obsah
Systém
Jelikož se hráčům dařilo až příliš často získávat legendární postavy na 2-hvězdičkovou úroveň, vývojáři se rozhodli šance na získání legendárek trochu pozměnit.
- Level 8: 15/20/35/25/5% → 16/20/35/25/4%
- Level 9: 10/15/30/30/15% → 9/15/30/30/16%
Velké změny
Augmenty
Bodyguard Heart
- Na lavičku se také přidá Leona. → Blitzcrank
Protector Heart
- Na lavičku se také přidá Blitzcrank.
Bodyguard Crest
- Na lavičku se také přidá Leona. → Darius
Clockwork Crest
- Na lavičku se také přidá Zilean.
Metabolic Accelerator
- Už nepřidává 2 HP po PvE kolech.
Item Grab Bag II
- Nyní přidává i Reforger.
Portable Forge
- Prismatický → Zlatý
- Možnost Gold Collector – šance na spadnutí zlaťáků: 75% → 50%
- Možnost Anima Visage – regenerace zdraví: 8% → 6%
- Možnost Death’s Defiance – AD: 30 → 25
- Možnost Death’s Defiance – rychlost útoků: 30% → 25%
- Možnost Death’s Defiance – brnění: 50 → 40
- Možnost Eternal Winter – zpomalení rychlosti útoků: 35% → 25%
- Možnost Manazane – mana: 50 → 40
- Možnost Manazane – obnovení many: 200 → 150
High Roller
- Nyní z něj získáte také 4 zlaťáky.
Shrug it off
- Zlatý → Stříbrný
Thrill of the Hunt III
- (Prismatický) byl odstraněn. Thrill I a II jsou stále ve hře.
Wise Spending
- Nyní přidává také 4 zlaťáky.
Třídy a původy
Bodyguard
- Brnění: 100/200/350/500 → 75/150/250/450
- Štít: 100/300/600/1000 → 150/350/700/1200
Mercenary
- Odebráno Neeko’s Help jako drop za 3 a 4 prohry.
- Průměrná hodnota za 4 prohry: 6,9 → 6,4 zlaťáků
- Průměrná hodnota za 5 proher: 6,9 → 6,6 zlaťáků
- Průměrná hodnota za 6 proher: 7,6 → 7,4 zlaťáků
- Průměrná hodnota za 7 proher: 8,25 → 7,9 zlaťáků
Šampioni: Tier 3
Cho’Gath
- Brnění a odolnost vůči magii: 50 → 55
- Poškození schopnosti: 800/900/1000 → 900/975/1050
Gangplank
- Poškození schopnosti: 110/135/170 → 110/150/200
Heimerdinger
- Rychlost útoků: 0,6 → 0,65
- Poškození schopnosti: 70/95/140 → 70/100/150
Tier 4
Braum
- Nerf maximální many: 100/180 → 120/200
Seraphine
- Léčení ze schopnosti: 275/450/1200 → 250/350/1000
Sion
- Nerf maximální many: 100/175 → 125/200
Urgot
- Poměr AD ze schopnosti: 25% → 30%
- Doba trvání schopnosti: 5/5/5 → 5/5/10
Tier 5
Kai’Sa
- Rychlost útoků: 1,2 → 1,1
Tahm Kench
- Poškození schopnosti: 900/1450/30000 → 850/1350/30000
- Statistiky třídy Glutton, které Tahm Kench získá po pozření jiného šampiona jsou sníženy o 10 %
- Aby se předešlo nezáměrné ztrátě šampionů během hry, Tahm Kench bude moct jíst šampiony jen z lavičky.
Předměty
- Locket of the Iron Solari – doba trvání štítu: 8 → 15 sekund
Menší změny
Augmenty
Academy Crest
- Na lavičku se také přidá Garen.
Mutant Crest
- Na lavičku se také přidá Kassadin.
Protector Crest
- Na lavičku se také přidá Garen.
Mercenary Crest
- Nyní získáte také 3 zlaťáky.
Mercenary Heart
- Nyní získáte také 1 zlaťák.
Socialite Heart
- Nyní získáte také 1 zlaťák.
Sniper’s Nest
- Má nyní vizuální ukazatele stacků kolem šampionů.
Stand Behind Me
- Nyní zvyšuje bonus brnění Bodyguardů o 25 %
Třídy a původy
Scrap
- Štít za komponent: 20/35/60 → 20/40/60
Socialite
- (3) Omnivamp: 30% → 33%
Syndicate
- Brnění/Odolnost vůči magii: 60 → 55
- (7) Bonus: 50% → 60%
Šampioni: Tier 1
Ziggs
- Poškození schopnosti: 325/425/525 → 300/400/550
Tier 2
Katarina
- Zdraví: 650 → 700
Swain
- Nerf maximální many: 40/75 → 40/80
Talon
- Rychlost útoků: 0,75 → 0,7
Zyra
- Poškození schopnosti: 350/450/650 → 325/450/675
Tier 3
Miss Fortune
- Poškození schopnosti: 275/375/550 → 275/375/600
Shaco
- AD: 85 → 80
Vex
- Štít ze schopnosti: 550/675/850 → 525/675/850
Tier 4
Lux
- Rychlost útoků: 0,7 → 0,75
Jhin
- Poškození schopnosti: 150/200/344% → 150/200/300%
Orianna
- Hodnota štítu ze schopnosti: 100/160/400 → 100/150/400
Yone
- Doba trvání schopnosti: 4/5/20 → 4/5/15
Tier 5
Jayce
- Štít melee formy: 350/500/3000 → 375/550/3000
Jinx
- Škálování AD ze schopnosti: 190/200/888% → 200/210/888%
Viktor
- Poškození schopnosti: 325/425/1500 → 360/420/1500
Předměty
- Chalice of Power – AP: 35 → 30
- Hand of Justice – jeden z buffů je každé kolo zvýšen o 30(%) → 33(%)
Opravy chyb
- Clockwork Crest bude nyní dostupný v selekci Augmentů.
- Buff 5 Imperial na všech 5 jednotkách už není bezdůvodně odebrán během zápasů.
- Schopnost Caitlyn už nemůže trefit nezaměřitelné jednotky a objekty. (Hexcore, Guardian Angel, atd.)
- Schopnost Fiory nevyprchá, pokud její první cíl zemře dříve, než Fiora zaútočí.
- Magické poškození schopnosti 1-hvězdičkové Illaoi dává nyní správně 200 místo 175.
- Prodané jednotky, které nesly Sniper Emblem už nezískávají bonus +1 dosahu.
- Dragon’s Claw už se neaktivuje proti některým fyzickým útokům.
- Runaan’s Hurricane už neaplikuje rozbití brnění od Viktora.
- Opravena chyba, kde Crown Augmenty byly stále jako možnost v obchodě, i když si hráč předtím zvolil Built Different Augment. Soul Augmenty, které vyhovují celému týmu se stále mohou objevit. ( např. Enforcer Soul, Arcanist Soul)
- Zac už nebude mířit dvakrát na stejný cíl svou schopností.
- Opravena vzácná chyba, kdy Zac uděloval dvojité poškození jednomu z jeho cílů.