i
Zdroj: Tryhard.cz
TFT 11.22 Patch notes
Vítejte v Gizmos & Gadgets!
Moment, na který jsme čekali, je tady. Teamfight Tactics se obléká do nového kabátku, jímž je Gizmos & Gadgets. Pro některé z nás jde o úplnou novinku, jiní si už přicházející kompozice vyzkoušeli na PBE. S novou aktualizací už si na výměnu tříd a šampionů musíme zvyknout všichni. Pojďme se tedy podívat, co je nového.
Šampiony a jejich schopnosti jsme si vysvětlili dříve tady. Se třídami jsme se seznámili v tomto starším článku a v neposlední řadě se můžete ohlédnout i za Hextech Augmenty – mechanikou nového setu.
Obsah
Hodnocená sezóna
- Hráči už nebudou moct spadnout do nižších ranků (Iron – Master).
- Hráči budou moct spadnout už jen mezi divizemi – např. z Platinum III do Platinum IV, ale ne z Platinum do Gold.
- V Grandmasteru a Challengeru se stále demotovat dá.
- Ranked sezona začíná hned, jak bude G&G živě na serverech.
- Všichni v G&G začínají v Iron II.
- Po resetu dostanete 5 her, kde neztratíte LP a naopak při výhře získáte mnohem více, než normálně.
- Hyper hodnocení se vrací na 500.
Double up
- S příštím patchem – 11.23 se můžeme těšit na první TFT kooperativní mód, Double Up.
Systém
Loots Orbs – orby s kořistí
- Lehce snížena šance na Neeko’s Help z modrých a zlatých orbů
Změny předmětů
Archangel’s Staff
- REWORK: Nositel získá během zápasu každé 4 sekundy 25 AP.
Banshee’s Claw
- REWORK: Nositel a jeho spojenci v blízkosti 1 pole získají na začátku zápasu štít blokující poškození a efekty první schopnosti, která je zasáhne. Zadrží až 600 poškození.
- Stackování Banshee’s Claw zvyšuje poškození, které umí vyblokovat, ale nezvětšuje počet štítů.
Bramble Vest
- Nové: Nyní přidává 80 brnění (včetně komponentů).
- Poškození (AOE): 80/100/150 → 60/80/120
Deathblade
- REWORK: Nyní přidává 50/75/100 bonusového AD (včetně komponentů).
Dragon’s Claw
- Fireball cooldown: 1 → 0,5 sekund
- Fireball – procentuální poškození z maximálního zdraví: 30% → 18%
Giant Slayer
- Hranice zdraví bonusového poškození: 1600 → 1800
Hand of Justice
- Bonusové AP/AD či Omnivamp: 35 → 30
Hextech Gunblade
- Už nepřidává štít po přeléčení
- Nové: Nyní navíc léčí spojence s nejnižším zdravím
Jeweled Gauntlet
- Nové: Nyní navíc přidává 10 AP
- Bonusové poškození kritickým zásahem: 40% → 30%
Quicksilver
- Nové: Nyní navíc přidává 20% rychlosti útoků
Rapid Firecannon
- Celková rychlost útoků: 40% → 50%
Runaan’s Hurricane
- Nové: Nyní navíc přidává +10 AD
- Odebráno: Už neaktivuje on-hit efekty
Statikk Shiv
- Nové: Nyní navíc přidává 15% rychlosti útoků
Hyper Roll
Gizmos & Gadgets Hyper Roll úpravy
- Zbrojnice Radiant předmětů byla odstraněna.
- Zbrojnice Augmentů se bude objevovat ve fázích: 3-1, 5-2, 7-2.
- Některé Augmenty nebudou pro Hyper Roll dostupné.
Úpravy Hype úrovně
- Rychlost pohybu Tacticiana snížena z 200% na 175%.
Časování zbrojnic
- Zbrojnice komponentů se objeví ve fázích: 3-2, 4-2 ,6-2
- Zbrojnice plných předmětů se objeví ve fázích: 8-2, 9-2
Úpravy zbrojnic
- Zbrojnice komponentů: 70% šance na 3 komponenty
- Zbrojnice komponentů: 20% šance na 3 komponenty + Neeko’s Help nebo Loaded Dice
- Zbrojnice komponentů: 10% šance na 3 komponenty + 1 Golden Spatula
- Zbrojnice plných předmětů: 75% šance na 4 předměty (1 ofenzivní, 1 defenzivní, 1 užitečné, 1 náhodné)
- Zbrojnice plných předmětů: 15% šance na 3 předměty (1 ofenzivní, 1 defenzivní, 1 užitečné) + 1 emblem.
- Zbrojnice plných předmětů: 10% šance na 2 předměty (2 náhodné) + 2 emblemy.
Úpravy ekonomie
- Počáteční zlato: 8 → 2
- 1-1: +0 → +0
- 1-2: +0 → +0
- 2-1: +2 → +4
- 3-1: +3 → +8 (Minimální zlato na 3-1 je nyní 14 místo 13).
- 3-1: +3 → +2
- 4-1: +4 → +6
- 4-2: +4 → +3
- 5-1: +5 → +7
- 5-2: +5 → +4
- 6-1: +6 → +12
- 6-2: +6 → +5
- 6-3: +6 → +5
- 7-1: +8 → +16
- 7-2: +8 → +8
- 7-3: +8 → +8
- 8-1: +9 → +17
- 8-2 (a následující kola): +9 → +9
Úpravy časování kol
- Snížena doba plánovací fáze pro zápasy bez zbrojnic ze 30 na 25 sekund.
- Přidáno 5 sekund k prvnímu kolu každé fáze od 3-1.
- Přidáno 10 sekund k 8-1 pro lepší kontrolu při pozdní fázi hry.
Úpravy hraní Hyper Roll
- Yordlové: Yordle (3) bonus dává 2 bonusové Yordly, zatímco běžné TFT jen jednoho.
- Mercenaries: Štěstí na kostce Mercenaries závisí na zbývajícím zdraví vašeho Tacticiana, ne na loss streaku. Čím nižší zdraví, tím lepší kostka.
- Tahm Kench získává 2x takové statistiky z jezení jednotek.