TFT 11.12 Patch notes
Nové úrovně tříd, změny Siona a nový event již brzy ve hře.
Nový TFT patch je zde a velikou novinkou je nejen nadcházející Skyglass Originis event, ale také představení nových úrovní pro některé třídy a původy. Dočkali jsme se i řady balančních úprav. Pojďme se tedy na změny podívat.
Obsah
- Skyglass Origins event
- Herní změny
- Nové úrovně tříd a původů
- Balancování tříd a původů
- Šampioni
- Předměty
- Opravy chyb
Skyglass Origins event
Do hry se od 15. června dostane Skyglass Origins event. Co přináší jsme probrali ve zvláštním článku.
Herní změny
Lobby
- Hráči na počítači mohou v TFT lobby kliknout na svůj portrét a přepínat mezi zobrazením malé legendy a Summoner ikonky
Herní systém
- Do hry se opět dostanou 3 speciální předměty, které lze použít jen jednou.
- Reforger: změní předměty na postavě
- It’s unnatural: na Force of Nature a Force of Darknes nelze použít reroll
- Magnetic Power: Odstraní předměty z postavy.
- Upraven systém získávání předmětů mezi koly (zbrojnice):
- 3-2: místo 2 standardních komponent → 1 shadow a 1 regular komponent
- 4-2: odstraněno
- Po začátku 4. stage každého druhého kola dané stage (4-2, 5-2, 6-2, ...) existuje šance na vytvoření zbrojnice. Zde se můžete střetnout i se speciálními spotřebovatelnými předměty typu Reforger, Neeko’s Help, komponenty, celými předměty i emblémy s danou třídou.
- Pozdější zbrojnice nabídnou lepší předměty. Od stage 6 již neseženete komponent předmětu.
- Hyper Roll zbrojnice: může se objevit bonusová zbrojnice na stagi 5-2, 7-2, 9-2 atd.
- Původní Hyper Roll zbrojnice byly lehce přesunuty.
- Kritické poškození:
- Základní kritické poškození sníženo: 150% → 130%
Nové úrovně tříd a původů
Dragonslayer 6
- Dragonslayer postavy získají 140 AP, zbytek týmu 100 AP
Ironclad 4
- Spojenci obdrží 180 armoru
Renewer 6
- Postavy s touto třídou si obnoví 10 % maximálního zdraví každou vteřinu, při plném zdraví pak 10 % many.
Revenant 4
- Oživí se se 75% zdraví.
Spellweaver 6
- Tyto postavy mají o 80 AP více a navíc získají další 8 AP po každém seslání schopnosti (omezeno na 10 seslání).
Skirmisher 9
- Postavy této třídy budou obdařeny štítem o velikost 60 % jejich maximálního zdraví na začátku boju a 10 AD každou vteřinu.
Balancování ostatní tříd
Cavalier
- Snížení poškození zmenšeno: 20/30/35% → 20/25/30%
Abomination
- Monstrum nyní zastaví po naražení do dvou cílů.
- Monstrum ze sebe odstraní efekty snižující attack speed a redukující AD při seslání svého kouzla.
- Armor a magic resist monstra zvýšen: 40/50/60 → 40/60/75
- AD monstra sníženo: 100/160/220 → 90/150/200
- Bonusové AD monstra sníženo: 10/16/22 → 9/15/20
Dawnbringer
- Bonusové poškození zvýšeno: 10 % → 12 %.
Redeemed
- Armor, magic resist a AP zvýšeno: 30/50/70 → 30/60/90
Skirmisher
- Štít podle maximálního zdraví posílen: 20/40/60% → 25/40/60%.
Šampioni
Tier 1
Lissanda
- Schopnost 1000 Daggers dává do hlavního cíle vyšší poškození: 250/300/400 → 280/330/450
- Schopnost zároveň uděluje vyšší poškození do okolních cílů: 125/150/200 → 140/165/225
Vayne
- Poškození od Silver Bolts lehce zvýšeno: 65/90/140 → 70/100/140
Vladimir
- Snížena maximální mana: 0/85 → 0/80
Tier 2
Brand
- Prodlouženo zmražení many po seslání schopnosti: 1 → 1,5 vteřiny.
Hecarim
- Schopnost Spirit of Dread nyní správně sílí s AP.
- Poškození schopnosti sníženo: 450/600/1200 → 250/350/500
- Léčení pomocí schopnosti sníženo: 300/400/800 → 250/350/500
LeBlanc
- Poškození schopnosti Ethereal Chain sníženo: 200/250/500 → 100/150/250
- Doba trvání stunu od schopnosti změněna: 2 → 1,5/2/2,5 vteřiny
- Zdraví LeBlanc zvýšeno: 550 → 600
Nautilus
- AD zvýšeno: 65 → 80
- Poškození od schopnosti Anchor Slam zvýšeno: 150/250/700 → 200/300/750
Sejuani
- AD zvýšeno: 45 → 65
Thresh
- AD zvýšeno: 55 → 75
Tier 3
Katarina
- Poškození od Sinister Blade schopnosti do primárních cílů sníženo: 200/250/450 → 200/250/420
- Poškození do sekundárních cílů rovněž sníženo: 100/125/225 → 100/125/210
Riven
- AD ze schopnosti Blade of the dawn sníženo: 90/100/150% → 90/100/130%
- AD Riven sníženo: 90 → 85
Nunu
- Zvýšena maximální mana potřebná pro seslání schopnosti: 0/70 → 0/75
Zyra
- Snížena maximální mana potřebná pro seslání schopnosti: 60/120 → 40/100
- Poškození od schopnosti Grasping Roots sníženo: 250/350/700 → 200/325/700
Tier 4
Aphelios
- Snížena maximální mana: 0/100 → 0/90
Jax
- Bonusový attack speed z Empowered Striku zvýšen: 20/25/60% → 30/35/100%
Karma
- Prodloužena doba před resetnutím many: 1,25 → 1,5 vteřiny.
- Redukce many po seslání schopnosti snížena: 20/20/40 → 15/15/30
- Poškození schopnosti Soulflare zvýšeno: 200/250/600 → 240/300/700
Vel’Koz
- Attack speed zvýšen: 0,65 → 0,75
Tier 5
Kayle
- Zvýšen počet útoků do imunity na 3. Ascension úrovni: 7 → 10
Předměty
Archangel's Staff
- Mana přepočet navýšen: 40% → 45%
Archdemon’s Staff of Immortality
- Mana přepočet zvýšen: 350% → 400%
Bloodthirster
- Lifesteal oslaben: 40% → 33%
Riskthirster
- Poškození do držitele oslabeno: 33% → 25% maximálního zdraví.
Hand of Justice
- AD a AP zvýšeno: 40 → 45
Ionic Spark
- Snížení magic resistu posíleno: 40% → 50%
Sacrificial Gauntlet
- Poškození do držitele předmětu změněno:
- Původní: 15 % maximálního zdraví
- Nové: 100 % maximální many násobeno úrovní postavy
Titan’s Revenge
- Poškození sníženo: 25% → 20% obdrženého poškození před započítáním armoru a magic resitu
Vengeful Trap Claw
- Přejmenováno na Banshee’s Claw.
Opravy chyb
- Brandovo schopnost se již nezapočítává dvakrát předměty Archangel’s Staff a Shadow Jeweled Gauntlet.
- Hecarimovo Spirit of Dread se správně přepočítává podle AP.
- Vel’Koz si nyní najde nové cíle mezitím, co se nepřátelé oživují pomocí předmětů a schopností.
- Postupné poškození Pantheonovo Aegis Assalut nyní správně aktivuje kritické poškození a lze se mu vyhnout.
- Rell štít a léčení se správně ukazuje v přehledu boje.
- Jednotky by neměly následovat Kennena, pokud uteče pomocí schopnosti příliš daleko.
- Opravena vzácná chyba s Kindred, kdy se vlk zaseknul u jehněte.