TFT 11.12 Patch notes
i Zdroj: Tryhard.cz
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT 11.12 Patch notes

TFT 11.12 Patch notes

Reibl

Reibl

8. 6. 2021 20:00

Nové úrovně tříd, změny Siona a nový event již brzy ve hře.

Reklama

Nový TFT patch je zde a velikou novinkou je nejen nadcházející Skyglass Originis event, ale také představení nových úrovní pro některé třídy a původy. Dočkali jsme se i řady balančních úprav. Pojďme se tedy na změny podívat.

Obsah


Skyglass Origins event

Do hry se od 15. června dostane Skyglass Origins event. Co přináší jsme probrali ve zvláštním článku.


Herní změny

Lobby

  • Hráči na počítači mohou v TFT lobby kliknout na svůj portrét a přepínat mezi zobrazením malé legendy a Summoner ikonky

Herní systém

  • Do hry se opět dostanou 3 speciální předměty, které lze použít jen jednou.
    • Reforger: změní předměty na postavě
    • It’s unnatural: na Force of Nature a Force of Darknes nelze použít reroll
    • Magnetic Power: Odstraní předměty z postavy.
  • Upraven systém získávání předmětů mezi koly (zbrojnice):
    • 3-2: místo 2 standardních komponent → 1 shadow a 1 regular komponent
    • 4-2: odstraněno
    • Po začátku 4. stage každého druhého kola dané stage (4-2, 5-2, 6-2, ...) existuje šance na vytvoření zbrojnice. Zde se můžete střetnout i se speciálními spotřebovatelnými předměty typu Reforger, Neeko’s Help, komponenty, celými předměty i emblémy s danou třídou.
    • Pozdější zbrojnice nabídnou lepší předměty. Od stage 6 již neseženete komponent předmětu.
    • Hyper Roll zbrojnice: může se objevit bonusová zbrojnice na stagi 5-2, 7-2, 9-2 atd.
    • Původní Hyper Roll zbrojnice byly lehce přesunuty.
  • Kritické poškození:
    • Základní kritické poškození sníženo: 150% → 130%

Nové úrovně tříd a původů

Dragonslayer 6

  • Dragonslayer postavy získají 140 AP, zbytek týmu 100 AP

Ironclad 4

  • Spojenci obdrží 180 armoru

Renewer 6

  • Postavy s touto třídou si obnoví 10 % maximálního zdraví každou vteřinu, při plném zdraví pak 10 % many.

Revenant 4

  • Oživí se se 75% zdraví.

Spellweaver 6

  • Tyto postavy mají o 80 AP více a navíc získají další 8 AP po každém seslání schopnosti (omezeno na 10 seslání).

Skirmisher 9

  • Postavy této třídy budou obdařeny štítem o velikost 60 % jejich maximálního zdraví na začátku boju a 10 AD každou vteřinu.

Balancování ostatní tříd

Cavalier

  • Snížení poškození zmenšeno: 20/30/35% → 20/25/30%

Abomination

  • Monstrum nyní zastaví po naražení do dvou cílů.
  • Monstrum ze sebe odstraní efekty snižující attack speed a redukující AD při seslání svého kouzla.
  • Armor a magic resist monstra zvýšen: 40/50/60 → 40/60/75
  • AD monstra sníženo: 100/160/220 → 90/150/200
  • Bonusové AD monstra sníženo: 10/16/22 → 9/15/20

Dawnbringer

  • Bonusové poškození zvýšeno: 10 % → 12 %.

Redeemed

  • Armor, magic resist a AP zvýšeno: 30/50/70 → 30/60/90

Skirmisher

  • Štít podle maximálního zdraví posílen: 20/40/60% → 25/40/60%.

Šampioni

Tier 1

Lissanda

  • Schopnost 1000 Daggers dává do hlavního cíle vyšší poškození: 250/300/400 → 280/330/450
  • Schopnost zároveň uděluje vyšší poškození do okolních cílů: 125/150/200 → 140/165/225

Vayne

  • Poškození od Silver Bolts lehce zvýšeno: 65/90/140 → 70/100/140

Vladimir

  • Snížena maximální mana: 0/85 → 0/80

Tier 2

Brand

  • Prodlouženo zmražení many po seslání schopnosti: 1 → 1,5 vteřiny.

Hecarim

  • Schopnost Spirit of Dread nyní správně sílí s AP.
  • Poškození schopnosti sníženo: 450/600/1200 → 250/350/500
  • Léčení pomocí schopnosti sníženo: 300/400/800 → 250/350/500

LeBlanc

  • Poškození schopnosti Ethereal Chain sníženo: 200/250/500 → 100/150/250
  • Doba trvání stunu od schopnosti změněna: 2 → 1,5/2/2,5 vteřiny
  • Zdraví LeBlanc zvýšeno: 550 → 600

Nautilus

  • AD zvýšeno: 65 → 80
  • Poškození od schopnosti Anchor Slam zvýšeno: 150/250/700 → 200/300/750

Sejuani

  • AD zvýšeno: 45 → 65

Thresh

  • AD zvýšeno: 55 → 75

Tier 3

Katarina

  • Poškození od Sinister Blade schopnosti do primárních cílů sníženo: 200/250/450 →  200/250/420
  • Poškození do sekundárních cílů rovněž sníženo: 100/125/225 → 100/125/210

Riven

  • AD ze schopnosti Blade of the dawn sníženo: 90/100/150% → 90/100/130%
  • AD Riven sníženo: 90 → 85

Nunu

  • Zvýšena maximální mana potřebná pro seslání schopnosti: 0/70 → 0/75

Zyra

  • Snížena maximální mana potřebná pro seslání schopnosti: 60/120 → 40/100
  • Poškození od schopnosti Grasping Roots sníženo: 250/350/700 → 200/325/700

Tier 4

Aphelios

  • Snížena maximální mana: 0/100 → 0/90

Jax

  • Bonusový attack speed z Empowered Striku zvýšen: 20/25/60% → 30/35/100%

Karma

  • Prodloužena doba před resetnutím many: 1,25 → 1,5 vteřiny.
  • Redukce many po seslání schopnosti snížena: 20/20/40 → 15/15/30
  • Poškození schopnosti Soulflare zvýšeno: 200/250/600 → 240/300/700

Vel’Koz

  • Attack speed zvýšen: 0,65 → 0,75

Tier 5

Kayle

  • Zvýšen počet útoků do imunity na 3. Ascension úrovni: 7 → 10

Předměty

Archangel's Staff

  • Mana přepočet navýšen: 40% → 45%

Archdemon’s Staff of Immortality

  • Mana přepočet zvýšen: 350% → 400%

Bloodthirster 

  • Lifesteal oslaben: 40% → 33%

Riskthirster

  • Poškození do držitele oslabeno: 33% → 25% maximálního zdraví.

Hand of Justice

  • AD a AP zvýšeno: 40 → 45

Ionic Spark

  • Snížení magic resistu posíleno: 40% → 50%

Sacrificial Gauntlet

  • Poškození do držitele předmětu změněno:
    • Původní: 15 % maximálního zdraví
    • Nové: 100 % maximální many násobeno úrovní postavy

Titan’s Revenge

  • Poškození sníženo: 25% → 20% obdrženého poškození před započítáním armoru a magic resitu

Vengeful Trap Claw

  • Přejmenováno na Banshee’s Claw.

Opravy chyb

  • Brandovo schopnost se již nezapočítává dvakrát předměty Archangel’s Staff a Shadow Jeweled Gauntlet.
  • Hecarimovo Spirit of Dread se správně přepočítává podle AP.
  • Vel’Koz si nyní najde nové cíle mezitím, co se nepřátelé oživují pomocí předmětů a schopností.
  • Postupné poškození Pantheonovo Aegis Assalut nyní správně aktivuje kritické poškození a lze se mu vyhnout.
  • Rell štít a léčení se správně ukazuje v přehledu boje.
  • Jednotky by neměly následovat Kennena, pokud uteče pomocí schopnosti příliš daleko.
  • Opravena vzácná chyba s Kindred, kdy se vlk zaseknul u jehněte.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama