TFT 11.10 Patch notes
Velké změny se projevují na šampionech Tier 3-5.
První aktualizace nového setu TFT: Reckoning přináší nespočet balančních změn. Buffy dostanou hlavně Shadow předměty a velká část tříd, slabšími se naopak stanou jednotky z Tier 4 a 5.
Obsah
Třídy a původy
Abomination
- Základní životy Monstrosity (monstra, které třída vyvolává): 1000/1300/1600 → 1000/1400/1800
- Bonusové životy za úroveň hvězdiček Monstrosity: 100/130/160 → 100/140/180
- Základní AD Monstrosity: 100/130/160 → 100/150/200
- Bonusové AD za úroveň hvězdiček Monstrosity: 10/13/16 → 10/15/20
Cavalier
- Snížení poškození: 15/25/35% → 15/30/40%
Dragonslayer
- Síla schopností pro Dragonslayer jednotky: 30/70 → 30/80
- Síla schopností pro ostatní jednotky: 20/50 → 20/60
Forgotten
- AD a AP: 30/80/140 → 30/70/160
Knight
- Snížení poškození: 15/40/75 → 15/40/90
Mystic
- Odolnost vůči magii: 40/100/180 → 40/100/200
Verdant
- Doba trvání imunity vůči CC efektům: 4/6 → 5/8 sekund
Šampioni
Tier 1
Aatrox
- AD ze schopnosti: 220/240/280% → 260/280/360%
Leona
- AD: 50 → 80
- Snížení poškození ze schopnosti: 40/80/400 → 30/60/250
Lissandra
- Snížení AD ze schopnosti: 40/40/60% → 40/40/40%
- Hlavní poškození schopnosti: 300/400/500 → 250/300/400
- Sekundární poškození schopnosti: 150/200/250 → 125/150/200
Vayne
- AD: 25 → 30
- Poškození schopnosti: 90/120/160 → 65/90/140
Udyr
- AD ze schopnosti: 110/120/160% → 130/140/200%
Warwick
- Poškození schopnosti: 200/300/400 → 200/300/450
Tier 2
Brand
- Poškození schopnosti: 700/900/1400 → 600/900/1500
Hecarim
- Počáteční mana: 0/90 → 40/90
LeBlanc
- Doba trvání omráčení ze schopnosti: 1,5/2/3 → 1,5/2/2,5 sekund
Syndra
- Spojenci už se nebudou honit za nepřáteli, které Syndra odhodila schopností.
Sett
- Škálování AD poškození ze schopnosti: 160/180/220% → 160/180/200%
Trundle
- Rychlost útoků: 0,7 → 0,8
- Mana: 0/70 → 0/60
Viktor
- Poškození schopnosti: 300/500/750 → 300/500/850
- Štít ze schopnosti: 150/250/375 → 150/250/425
Tier 3
Katarina
- Zdraví: 650 → 700
- Hlavní poškození ze schopnosti: 200/250/400 → 200/250/450
- Sekundární poškození schopnosti: 100/125/200 → 100/125/225
Lee Sin
- Zdraví: 800 → 850
- Poškození schopnosti: 200/300/650 → 250/350/750
Lulu
- Cíle schopnosti: 3/4/5 → 3/4/6
Lux
- Lux už bude správně sesílat schopnost i na hodně vzdálené spojence.
Pantheon
- Škálování AD poškození ze schopnosti: 350/400/500% → 400/450/650%
Morgana
- Poloměr schopnosti: 3 → 2 pole
- Sekundární poškození schopnosti: 200/300/550 → 250/300/550
Nidalee
- Buff maximální many: 0/75 → 0/60
- Bonusové poškození při dalším útoku po tom, co kriticky zasáhne nebo se vyhne: 100/150/300 → 100/150/375
Nocturne
- Nocturnova schopnost jej nyní správně léčí na základě toho, kolik poškození udělí.
Nunu
- Buff maximální many: 0/85 → 0/70
Riven
- Zdraví: 800 → 850
- Čas seslání schopnosti: 0,5 → 0,3 sekund
- Bonusové AD ze schopnosti: 80/90/100% → 90/100/130%
Yasuo
- Poškození schopnosti: 300/400/600 → 300/400/750
- True poškození stackující se za útok ze schopnosti: 30/40/60 → 30/40/75
Zyra
- Poškození schopnosti: 250/350/600 → 250/350/700
Tier 4
Aphelios
- Jeho schopnost nyní může kriticky zasáhnout.
- AD ze schopnosti: 160/180/220% → 140/150/180%
- Základní poškození schopnosti: 150/200/400 → 100/150/300
Draven
- Buff maximální many: 0/50 → 0/40
Ivern
- AP, které získala Daisy po znovu-seslání je nyní čisté množství místo procent.
- Bonusové AP ze schopnosti: 50/75/300% → 100/150/300
- Poškození schopnosti: 200/250/1000 → 250/350/1200
Mordekaiser
- Nerf maximální many: 0/60 → 0/70
Rell
- Doba trvání omráčení ze schopnosti: 2/2,5/8 → 1,5/2/8 sekund
Tier 5
Garen
- Štít maximálního zdraví ze schopnosti: 50/50/200% → 40/50/200%
Heimerdinger
- Nerf maximální many: 0/120 → 0/140
- AD věžičky: 150 → 125
Kindred
- Poškození Vlka: 300/550/9999 → 300/400/9999
- Léčení Vlka: 150/275/9999 → 150/200/9999
Teemo
- Počet vhozených duší ze schopnosti: 4/6/42 → 5/6/42
Předměty
Chalice of Power
- Bonusové AP: 30 → 25
Chalice of Malice
- Bonusové AP: 45 → 40
Dark Shroud of Stillness
- Dále neovlivňuje nositele.
Dragon’s Claw
- Odolnost vůči magii: 200 → 250
Eclipse Cape
- Zapálení sebe samotného za sekundu: 4% → 2,5% maximálního zdraví
Evil Giant Slayer
- Přejmenován na Spectral Giant Slayer.
Spectral Giant Slayer
- Penalta poškození pod prahovou hodnotou: -15% → 0%
Frozen Dark Heart
- Debuff zpomalení rychlosti útoků: 50% → 35%
Frozen Heart
- Debuff zpomalení rychlosti útoků: 35% → 25%
Fallen Guardian Angel
- Zdraví při oživení: 80% → 70% maximálního zdraví
Ionic Dark Spark
- Poškození spojenců: 100% → 50% maximální many
- AP za seslání: 5 → 10
Locket of the Silver Lunari
- Bonusové odolnosti: 60 → 70
Sacrificial Gauntlet
- rework: Nositel získá 40% šanci na kritické poškození a magické či true poškození jejich schopností může také kriticky zasáhnout. Poprvé, když v zápase nositel sešle schopnost, získá 20% šance na kritické poškození až do konce zápasu. Pokaždé, co pak sešle schopnost, udělí 15% maximálního zdraví jako true poškození sám sobě.
Sacrificial Redemption
- Léčení: 20% → 25% chybějícího zdraví
- Poškození sebe: 10% → 5% momentálního zdraví
Spectral Spear of Shojin
- Penalta poškození: -20% → -15%
Titan’s Resolve
- AD a AP za stack: 2 → 3
Unstable Zz’Rot Portal
- Voidspawn jednotka, která je vyvolaná, je efektivní na 50%.
Warmog’s Sacrificial Armor
- Ztráta životů za sekundu: 100 → 60
Zeke’s Bleak Herald
- Snížení rychlosti útoků spojenců: 25% → 20%
Zz’Rot Portal
- Voidspawn jednotka, která je vyvolaná, je efektivní na 25%.
Odměny za hodnocené zápasy
- Hráči, kteří dosáhli ranku Gold+ v kterékoliv části TFT: Fates získají Victorious Protector Malou legendu.
- Hráči, kterým se podařil rank Gold+ v obou částech TFT: Fates získají navíc Triumphant Protector Malou legendu ve stylu Fates.
- Pokud se vám také podařilo dostat do Goldu či výše během Festivalu bestií, získáte také Protector emote.
Victorious Protector
Triumphant Protector
Challenger verze Protector Emote
Opravy chyb
- Kritické zásahy schopností z Jeweled Gauntlet a Assassin třídy budou dále fungovat i když caster zemře.
- Dawnbringer jednotky nyní správně zemřou na velký obnos poškození, i když se jejich léčení má teprve spustit.
- Efekt “možného oživení” třídy Revenant nyní správně mizí poté, co je poprvé oživení využito.
- Schopnosti Rell odteď správně aktivuje Trap Claw.
- Monstrosity už nezíská 100 bonusových životů na všech úrovních třídy.
- Heimerdingerovy věžičky teď správně střílejí.
- Jednotky nyní správně rozpoznají, že se Vlk posunul, když skočí, aby vyléčil Kindred. Nebudou už čekat na druhý skok.
- Staff Drop boom efekt je teď lépe synchronizován.
- Opravena chyba, kde se několik Ionic Dark Spark nestackovalo a dodávalo AP pouze za jeden.
- Verdant třída už neumí zablokovat poškození z Threshovy schopnosti.
- Viego už se nebude dál pokoušet seslat schopnost na cíl, pokud je jeho cíl nezaměřitelný.