TFT 11.4 Patch notes
Chosen jednotka v téměř každém obchodě?
Po delší době s takřka žádnými změnami přichází patch, který je jimi dostatečně zaplněn. Dojde například na mini-rework systému Chosen, na změny Luceren (Lanterns), dominantních tříd a další. Pojďme se do nich společně ponořit!
Obsah
Systém
Lucerny štěstí – Lucky Lanterns
- Lucerny ve fázi 3 – Už není možné dostat 2 Loaded Dice nebo 2 Target Dummies.
- Lucerny ve fázi 4 – Už není možné dostat 2 Loaded Dice nebo 2 Target Dummies.
- Lucerny ve fázi 4 – Už není možné dostat 3 komponenty.
Chosen
Dočkali jsme se snížení moci Chosen jednotek a zvýšení pravděpodobnosti jejich objevení v obchodě. Znamená to tedy, že se nemusíte tolik bát případně prodat svou Chosen jednotku a koupit jinou, protože byste třeba dlouho žádnou nenašli.
- Základní pravděpodobnost objevení Chosen jednotky v obchodě: 33% → 50%
- Šance na postavy v obchodě na úrovni 4: 60/40/0/0/0% → 80/20/0/0/0%
- Bonusová síla kouzel pro Chosen: 30 → 15
- Bonusové AD pro Chosen: 30 → 15
- Bonusová redukce many pro Chosen: 25% → 15%
- Bonusové zdraví pro Chosen: 400 → 300 (Bonus 200 zdraví, který Chosen jednotky dostávají vždy, tu není ovlivněn)
Třídy a původy
Snížením moci dominantních tříd bude hráčům dovoleno více experimentovat s jednotkami, čemuž také dopomůže změna Chosen systému. Hlavní změnou – nerfem je třeba Dragonsoul, což je třída, která si v dosavadním patchi vedla nadprůměrně dobře. Buff naopak dostali třeba (9) Cultists, aby Supreme Overlord Galio nezemřel na pár ran od Dragonsoul týmu.
Assassin
- Šance na kritický zásah: 10/30/55% → 10/30/50%
- Poškození kritickým zásahem: 25/60/100% → 25/55/90%
Brawler
- Zdraví: 400/700/1000/1600 → 400/700/1000/1400
- Bonusové AD: 10/20/60/120 → 10/20/40/80
Cultist
- Supreme Overlord Galio (Cultist 9): Bonusová odolnost vůči magii: 20 → 60 (100 celkem)
Dragonsoul
- Sekundární poškození: 50% → 40% maximálního zdraví
- Síla schopností a rychlost útoků: 40/80/160% → 40/70/140%
Divine
- True poškození a redukce poškození: 35/45/55/65 → 25/40/55/70
Elderwood
- Brnění a odolnost vůči magii: 15/25/40 → 15/20/30
- AD a síla schopností: 5/10/20 → 5/10/15
Warlord
- Zdraví: 250/500/850 → 250/400/700
- Síla schopností: 25/50/85 → 25/40/70
Šampioni
Tier 1
Diana
- Rychlost útoků: 0,7 → 0.65
- Štít ze schopnosti: 200/300/450 → 175/250/350
- Poškození orbu ze schopnosti: 90/100/110 → 80/85/90
Fiora
- Mana: 0/75 → 0/95
Nasus
- Mana: 0/60 → 0/80
- Odolnost vůči magii: 50 → 40
- Poškození schopnosti: 400/600/850 → 350/550/750
Nidalee
- Opravena chyba, kdy Nidalee dostávala 1 extra pole navíc k dosahu schopností.
- Poškození schopnosti: 225/300/600 → 100/150/250
- Bonusové poškození za pole: 20% → 80%
Wukong
- Škálování AD ze schopnosti: 250/265/280% → 240/250/260%
Yasuo
- Škálování AD ze schopnosti: 180/200/225% → 180/185/190%
Tier 2
Braum
- Rychlost útoků: 0,6 → 0,75
- Mana: 30/75 → 30/60
Nautilus
- Brnění: 45 → 55
- Odolnost vůči magii: 30 → 40
- Redukce poškození štítu (Fable bonus): 60% → 50%
Teemo
- Prioritizace cíle schopnosti: Nejvyšší rychlost útoků → Aktuální cíl
Zed
- Rychlost útoků: 0,8 → 0,75
Tier 3
Irelia
- Doba trvání odzbrojení ze schopnosti: 2,5/3/3,5 → 2,5/3/4 sekundy
Katarina
- Počet cílů schopnosti: 4/6/8 → 4/5/6
- Celkové poškození schopnosti: 600/900/1650 → 600/900/1500
Kennen
- Poškození schopnosti: 150/225/375 → 200/300/400
Neeko
- Sekundární poškození schopnosti: 150/225/375 → 200/300/400
- Bonusové násobení poškození z Fabled: 200% → 150%
Nunu
- Poškození schopnosti: 450/650/1800 → 450/700/1500
Shyvana
- Zdraví: 750 → 700
- Odolnost vůči magii: 80 → 60
- Poškození zapálením: 150/300/600 → 125/250/500
Tier 4
Aatrox
- Poškození schopnosti: 350/550/1500 → 400/600/2000
Aurelion Sol
- Poškození schopnosti: 325/500/1750 → 325/500/1400
Cho’Gath
- Brnění: 40 → 60
- Upraveno zaměřování cílů jeho schopnosti – nyní je trochu méně náhodné a častěji zaměřuje větší skupinu nepřátel.
Kayle
- Poškození vln útoků: 100/180/500 → 100/150/400
Morgana
- Poškození schopnosti: 250/400/2000 → 250/400/1600
Olaf
- Poškození kuželu útoků: 40/45/50% → 50/50/50%
- Nyní schopností blokuje AD redukci
Talon
- Škálování AD ze schopnosti: 240/250/275% → 240/250/300%
Tryndamere
- Jeho schopnost má nyní trochu vyšší dosah. (Hledá vzdálenější cíle)
- Zvýšena rychlost přesunutí se schopností.
- Mana: 50/100 → 60/100
Xayah
- Škálování AD ze schopnosti: 250/275/325% → 250/275/350%
Tier 5
Ornn
- Artifact: Eternal Winter – údery do zmrznutí: 5 → 7
- Artifact: Manazane – doba obnovování many: 8 → 4 sekundy
Yone
- Poškození schopnosti: 600/1200/9999 → 800/1200/20000
- Sekundární poškození: 350/600/1500 → 350/750/9999
Samira
- Dosah útoků: 660 → 420
Předměty
Deathblade
- AD za stack: 20 → 15
Gargoyle Stoneplate
- Bonusové brnění a odolnost vůči magii: 15 → 20
Statikk Shiv
- Už neuděluje bonusové poškození do štítů
- Nyní může kriticky zasáhnout
- Kritický zásah snižuje odolnost vůči magii cíle o 60% na 6 sekund
- Poškození: 80 → 60
- Počet zasažených cílů: 4/5/6 → 3
Sunfire Cape
- Nyní zapaluje po 2,5 sekundách místo pouhých 2.
Quicksilver
- Nyní blokuje redukci AD
Opravy chyb
- Opravena chyba, kde kritické zásahy třídy Executioner nestackovaly Titan’s Resolve.
- Spojení Ornnů nyní správně ukáže postup k vyrobení Artifactu.
- Opravena chyba, kde jste při složení 3-hvězdičkového Chosen měli plnou lavičku, a on tak nedostal všechny výhody.
- Lee Sin už nemůže odkopnout Olafa z desky, jestliže je Olafova schopnost Ragnarok aktivní.
- Sett nyní opět správně uděluje true poškození z The Boss, pokud se vyléčí i jinak než ze sed-lehů.
- Zilean už správně vybírá cíle svojí schopnosti.
- Tryndamerova schopnost se opět správně aplikuje při útočení (jako efekty Statikk Shivu nebo Guinsoo’s Rageblade).