Wild Rift: Patch 2.1
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky Wild Rift Článek Wild Rift: Patch 2.1

Wild Rift: Patch 2.1

Dominik

Dominik

2. 2. 2021 19:00

Mobilní League of Legends dostává masivní aktualizaci

Reklama

První z plánovaných aktualizací je tu a přináší toho mnoho nového.

Noví šampioni

První z nových šampionů bude dvojice Xayah a Rakan. Oba šampioni se do hry dostanou v průběhu patche.

Xayah

Wild Rift: Patch 2.1

Rakan

Wild Rift: Patch 2.1


Herní funkce

Budou dostupné hned dvě očekávané funkce.

Replay

První z nich je možnost si zpětně přehrát až posledních 50 zápasů. Nechybí uživatelské rozhraní, kterézobrazuje předměty, summoner spelly, počet zlata a další informace.

Wild Rift: Patch 2.1

  • Replaye jsou dostupné na stránce historie zápasů nebo na obrazovce po konci hry.
  • Rychlost přehrání možná od 0,5× až po 8×.
  • Přetáčení zápasu zatím není dostupné.
  • Replay není dostupný pro tréninkový mód.
  • Replaye zmizí každý nový patch.

Spectator mód

Divácký mód nabídne možnost sledovat hru hráčů, které máte v seznamu přátel. Nastaveno je tříminutové zpoždení pro automaticky složené hry. Vlastní hry jsou nastaveny bez zpoždení a nabídnou tři sledovací místa.

Wild Rift: Patch 2.1

  • Ke sledování zápasu je třeba mít hráče v seznamu přátel.
  • Je třeba mít stejnou verzi hry.
  • V nastavení přibyla možnost zakázat sledování svých her.
  • V diváckém režimu bude mapa vždy orientována v původní podobě (Baron na topu).

Skiny

Všechny skiny budou vydávány průběžně.

  • Lunar Beast Alistar
  • Lunar Beast Annie
  • Lunar Beast Darius
  • Lunar Beast Fiora
  • Lunar Beast Jarvan IV
  • Lunar Beast Miss Fortune
  • Panda Teemo
  • Cosmic Dawn Rakan
  • Cosmic Dusk Xayah
  • Heartseeker Vayne
  • Sweetheart Rakan
  • Sweetheart Sona
  • Sweetheart Xayah

Eventy

Lunar Beast Event začne také až v průběhu patche. Brzy bude dostupných více informací.

Wild Rift: Patch 2.1


Balanční změny

Šampioni

Wild Rift: Patch 2.1

Corki

  • (1) Phosphorus Bomb
    • AD přepočet zvýšen z 0,5 bonusového AD na 0,8 bonusového AD.
  • (3) Gatling Gun
    • Redukce armoru a MR zvýšena z 4/6/8/10 na 8/12/16/20.
  • (Ult) Missile Barrage
    • Základní poškození zvýšeno z 80/95/110 na 80/115/150.
    • AD přepočet změněn z 0,25 na všech úrovních na 0,25/0,45/0,65.
    • Základní poškození velké střely zvýšen z 160/190/220 na 160/230/300.
    • AD přepočet velké střely zvýšen z 0,5 na všech úrovních na 0,5/0,9/1,3.

Wild Rift: Patch 2.1

Jarvan IV

  • AD za level zvýšeno z 3.6 na 4.55.
  • (P) Martial Cadence
    • Nyní uděluje minimální poškození ve výši 20.
  • (1) Dragon Strike
    • Hitbox komba Dragon Strike + Demacian Standard zvětšen z 2 na 2,5.
  • (Ult) Cataclysm
    • Rychlost animace snížena z 0,4 sekund na 0,25 sekund.

Wild Rift: Patch 2.1

Jax

  • (1) Leap Strike
    • Dosah zvětšen z 6 na 6,5.
    • Cooldown snížen z 9/8/7/6 sekund na 7,5/7/6,5/6 sekund.
    • Poškození zvýšeno z 55/110/165/220 na 60/115/170/225.

Wild Rift: Patch 2.1

Kaisa

  • (2) Void Seeker
    • Opravena chyba, kdy Kaisa neaplikovala Caustic Wounds pasivku správně.

Wild Rift: Patch 2.1

Kennen

  • Základní AD sníženo 58 na 52.
  • Rychlost pohybu snížena z 335 na 330.
  • (2) Electrical Surge
    • Cooldown snížen z 12/10/8/6 sekund na 15/12/9/6 sekund.
  • (3) Lightning Rush
    • Základní poškození sníženo z 85/140/195/250  na → 70/125/180/235.
    • AP přepočet snížen z 0.8 na 0.7.
  • (Ult) Slicing Maelstrom
    • Základní poškození sníženo z 35/70/105 na 30/60/90.
    • AP přepočet snížen z 0.2 na 0.15.

Wild Rift: Patch 2.1

Lee Sin

  • (Ult) Dragon’s Rage
    • Vzdálenost odkopnutí snížena z 7.5 na 6.75.

Wild Rift: Patch 2.1

Tristana

  • (1) Rapid Fire
    • Rychlost útoku zvýšena z 30/50/70/90% na 50/70/90/110%.
    • Doba trvání zvýšena z 5 sekund na 7 sekund.
  • (2) Rocket Jump
    • Základní poškození zvýšeno z 60/130/200/270 na 85/155/225/295.
  • (3) Explosive Charge
    • Základní poškození pasivky zvýšeno z 40/70/100/130 na 55/85/115/145.
    • Základní poškození bomby zvětšno z 60/70/80/90 na 65/80/95/110.
    • AD přepočet zvýšen z 50/70/90/110% bonusového AD na 55/90/125/160% bonusového AD.

Wild Rift: Patch 2.1

Twisted Fate

  • (2) Pick a Card
    • Obnova many z modré karty zvýšena z 50/65/80/95 na 60/90/120/150.
    • AP přepočet modré karty zvýšen z 0,5 → 0,8
    • AP přepočet červené karty zvýšen z 0,5 → 0,65
    • Doba trvání stunu žluté karty zvýšena z 1/1,25/1,5/1,75 sekund na 1,25/1,5/1,75/2 sekund.

Wild Rift: Patch 2.1

Yasuo

  • (Ult) Last Breath
    • Základní poškození zvýšeno z 200/300/400 na 200/350/500.
    • Rychlost animace zvýšena z 1,5 sekund na 1,25 sekund.
    • Trvání knock-upu sníženo z 1,5 sekund na 1,25 sekund.

Předměty

Youmuu’s Ghostblade

  • [Odstraněno] Útoky konvertují Momentum na bonusové magické on-hit poškození.
  • Útoky nadále ruší všechny stacky Momentum.

Dead Man´s Plate

  • [Odstraněno] Útoky konvertují Momentum na bonusové magické on-hit poškození.
  • Útoky nadále ruší všechny stacky Momentum.
  • [Nově] Útoky způsobují magické poškození rovnající se zrušeným stackům Momentum. Útoky na blízko, které způsobí poškození ve výši maximálního množství Momentum navíc zpomalí cíl o 50% na 1 sekundu.

Redeeming Enchant

  • (Nově) Léčení z Redemption je sníženo o 50% pokud byl cíl vystaven jinému Redemption v uplynulých 20 sekundách.

Locket Enchant

  • (Nově) Štít z Locket Enchantu je snížen o 50% pokud byl cíl vystaven jinému Locket Enchantu v uplynulých 20 sekundách.

Hratelnost

Nechybí ani velké množství nových funkcí a mechanik.

Nové funkce

Ping Display

  • Nyní můžete vidět přesný ping.

In-Game Chat

  • Režimy chatu byly změněny z All / Team / Off na All / Team / Party. Režim party slouží pro složenou partu..

Summoner Spell Timers

  • Přidán indikátor, který zobrazuje přesný počet vteřin do skončení vyvolaných kouzel jako Ghost nebo Barrier.

Smite indicator

  • Přidán indikátor, který upozorňuje na snížené množství zlata při použití proti minionům.

Změny hratelnosti

Hand Of Baron

  • Když šampioni s buffem Hand of Baron opustí okolí miniona, doba trvání buffu se zkrátí z 10 na 5 sekund.

Rift Scuttler

  • Rift Scuttler se zrodí na začátku hry na obou stranách řeky. Po zabití pak náhodně po celou dobu hry. 

Ostatní

  • Zvýšeno množství Blue Motes v týdenních Activity truhlách a lehké zvýšení Activity bodů pro třetí truhlu.
  • 1 truhla týdne: 120 Activity Points – 150 BM → 250 BM
  • 2 truhla týdne: 240 Activity Points – 175 BM → 275 BM
  • 3 truhla týdne: 400 Activity Points –> 465 Activity Points - 200BM → 425BM
  • Nově můžete darovat recally, emoty a ozdoby.
  • Truhly nyní prioritně dávají nevlastněný obsah. Pokud je všechen obsah vlastněn obdržíte Poro Coins.
  • Šampioni, které garantuje levelování již nepadají z truhel.
  • Odstraněn bug, kdy po dosáhnutí levelu 10 zmizí záložka doporučených aktivit.
  • Upravena plynulost přihlašování, aby nebyly důležité zprávy přeskakovány při automatickém přihlašování.
  • Zvýšena doba automatického odhlášení, když je telefon uzamknut, nebo hra běží v pozadí pro iOS.
  • Žádost o udělení přístupu k hardwaru / zařízení nyní nebude hra vyžadovat při prvním přihlášení, nýbrž pro jednotlivá oprávnění zvlášť.

Free To Play šampioni

  • 4. Únor – 10. Únor: Aurelion Sol, Darius, Ezreal, Fizz, Jax, Jhin, Lee Sin, Shyvana, Sona, Soraka
  • 11. Únor – 17. Únor: Amumu, Braum, Camille, Draven, Graves, Nami, Varus, Wukong, Zed, Ziggs
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama