Riot nezdokumentoval změnu předmětu, ovlivnilo to hru v LPL
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Riot nezdokumentoval změnu předmětu, ovlivnilo to hru v LPL

Riot nezdokumentoval změnu předmětu, ovlivnilo to hru v LPL

Reibl

Reibl

20. 1. 2021 16:00

Pozor, pokud hrajete za Jhina.

Reklama

Riot v předsezóně přišel s celou řadou nových předmětů, které se v průběhu několika patchů balancovaly. Cílem bylo vyvážit hru před začátkem nové sezóny. Některé změny ovšem Riot nezdokumentoval, což ukázala nedávna hra v čínské LPL lize.

Duel mezi FPX, mistry z roku 2019 a OMG byl velmi vyrovnaný. Ve 29. minutě čínský marksman Eric flashnul za Jhina proti Lwx. Nepřátelská Kai’Sa přežila s doslova pár životy po druhé střele Jhina, ačkoliv měl Collector.

Riot nezdokumentoval změnu předmětu, ovlivnilo to hru v LPL

Připomeňme si, že pasivka předmětu The Collector zní následovně:

Death and taxes: Pokud šampion udělí po všech přepočtech poškození, jenž zanechá cíl pod 5 % zdraví, předmět cíl zabije. Při zabití šampionů navíc odmění vlastníka 25 zlata navíc.

Platí tedy jednoduché pravidlo. Pokud by Kai’Sa přežile Jhinovu ránu s méně jak 5 % zdraví, měla by umřít. Jak je vidět z obrázku výše, Kai’Sa měla sotva pár jednotek zdraví a rozhodně méně jak 5 %. Kde se tedy stala chyba?

Vandiril na tuto skutečnost upozornil ve svém videu. Jedná se o kombinaci nezdokumentované změny a chyby ve hře.

Předmět The Collector totiž byl upraven, aby nezabil cíl, pokud se dostane pod 5 % životů po aktivaci efektu (proc damage). Tato změna není uvedená v oficiálních patch notes.

Riot nezdokumentoval změnu předmětu, ovlivnilo to hru v LPL

Riot nezdokumentoval změnu předmětu, ovlivnilo to hru v LPL

Jhin střelil Kai’Su s aktivní pasivní schopností předmětu Rapid Firecannon. Jednalo se tak o aktivaci efektu po zasažení základním útokem, jinými slovy proc damage. Vandiril ve videu ukazuje, jak Jhin zkrátka nemůže využít pasivky z The Collectoru, pokud střílí na cíl s aktivní pasivkou od Rapid Firecannonu.

Jelikož se na Jhina oba tyto předměty ve velkém staví, jedná se o relativně běžnou situaci. Otázkou je, zda jde o chybu a přehlédnutí ze strany Riotu, nebo o záměr, který měl být zdokumentován.

Zápas v LPL mezi FPX a OMG nicméně pokračoval a skončil v poměru 2:0 pro FunPlus Phoenix.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama