i
Zdroj: Tryhard.cz
Rammus obdrží před vstupen do Wild Riftu rework ultimátky
Týmy Wild Rift a League of Legends spojily své síly při úpravě ikonického šampiona
Zatímco tým mobilního LoL Wild Rift už upraveného Rammuse ukázal před pár dny, nyní jsme se dočkali i oznámení úpravy malého pásovce i na PC verzi.
Ikonický charakter v novém kabátu
Cíle pro aktualizaci tohohle rychlíka jsou jasné. Zachovat tradiční rychlost a přidat elementy moderního League of Legends. Rammus se dočká nových prvků hratelnosti a získá komplexnější herní design, než bezhlavý skok do nepřátelského týmu a tlačítko pro taunt. Očekávat můžeme také nové zvukové a vizuální efekty.
Změny
- Puncturing Taunt (E)
- Doba trvání tauntu je zvýšena o 250% proti monstrům.
- Cooldown změněn z 12/11,5/11/10,5/10 sekund na 12 sekund na všech úrovních.
- Doba trvání tauntu snížena z 1,25 – 2,25 sekund na 1-2 sekundy.
- Soaring Slam (R)
- Rammus vyskočí do vzduchu a dopadne do cílové lokace. Náraz udělí magické poškození a zpomalí neprátele na 1 sekundu.
- Pokud je Soaring Slam kouzlen, když je Rammus v Powerball (Q) formě, nepřátelé obdrží poškození z Powerball a jsou vyhozeni do vzduchu.
- Ramus také vytvoří 3 následné Aftershock efekty v cílové lokaci, kdy každý udělí malé magické poškození a obnoví provotní zpomalení.
- Soaring Slam uděluje 200% poškození do věží.
- Vzdálenost Soaring Slam závisí na Rammusově rychlosti pohybu.
- Cooldown změněn z 100/80/60 na 120/100/80.