TFT 10.24 Patch Notes
i Zdroj: Tryhard.cz
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT 10.24 Patch Notes

TFT 10.24 Patch Notes

Ajkaaa

Ajkaaa

23. 11. 2020 22:00

Nová aktualizace si klade za úkol vyvézt metu z ustálených kolejí.

Reklama

Další patch se na

Obsah


Hotfix

  • Ashe (schopnot): Opravena chyba, kdy byly on-attack efekty aktivovány vícekrát, než bylo zamýšleno.

Systém

  • Základní poškození hráčů v jednotlivých fázích: 0/0/1/2/5/10/15 → 0/0/2/3/5/8/15

Šance na získání Chosen šampiona

  • Level 4: 40/60/0/0/0 → 60/40/0/0/0
  • Level 5: 20/50/30/0/0 → 40/55/5/0/0
  • Level 6: 10/45/45/0/0 → 15/45/40/0/0
  • Level 7: 0/30/40/30/0 → 0/40/55/5/0
  • Level 8: 0/20/40/40/0 → 0/15/45/40/0
  • Level 9: 0/0/30/40/30 → 0/0/15/45/40

Šance na získání běžného šampiona

  • Level 5: 45/30/20/5/0 → 45/33/20/2/0
  • Level 6: 30/35/25/10/0 → 35/35/25/5/0
  • Level 7: 19/35/30/15/1 → 24/35/30/10/1
  • Level 8: 14/25/35/20/6 → 15/25/35/20/5

Rozdělení předmětů a zlata z PVE kol

  • Celková kořist se mírně zvýšila (snížena variabilita úvodní kořisti z první fáze).
  • Již by neměly nastávat hraniční případy, kdy se během celého zápasu objevují podobné předměty (snížena extrémní variabilita v rozdělování předmětů).
  • Průměrná hodnota šedých orbů se velmi mírně zvýšila, šance na získání Neeko’s Help je u nich ale nižší než dříve.

Vlastnosti a Chosen

Chosen

  • Bonus k AD: 30 → 20
  • Tato změna se týká šampionů: Yasuo, Aphelios, Zed, Xin Zhao, Ashe, Jhin, Talon, Warwick

Vlastnosti

  • Cultist: Vyvolený Cultist nyní poskytují pouze +1 ke Galiově levelu hvězd namísto dvojnásobku svého vlastního levelu hvězd.
    • Vylepšení Galia Chosen Cultistem se 2 hvězdami: + 4 → + 3
    • Vylepšení Galia Chosen Cultistem se 3 hvězdami: + 6 → + 4
  • Fortune: Opravena chyba, kvůli které měla jedna kořist za 11 proher nižší hodnotu.
  • Fortune: V tabulce kořisti za 6 Fortune šampionů se mírně snížila pravděpodobnost pro získání Neeko’s Help.

Šampioni

Tier 1

  • Diana (hodnota štítu): 200/300/450/650 → 200/300/400/500
  • Lissandra (poškození schopností): 350/450/600/900 → 350/450/600/800
  • Nami (počáteční / celková mana): 40/80 → 60/100
  • Yasuo (poškození schopností): 160/190/225 % → 180/200/225 %

Tier 2

  • Aphelios (AD): 45 → 50
  • Aphelios (počáteční mana): 40 → 50
  • Lulu (trvání knock-upu): 1,5 ssekundy → 1 ssekunda
  • Lulu (trvání schopnosti): 6 s → Do konce souboje
  • Lulu (schopnost): Obnovení schopnosti na spojenci jej správně vyléčí s ohledem na získané bonusové zdraví, nepřátele jsou navíc vyhozeni do vzduchu.
  • Jarvan IV. (trvání stunu): 2 sekundy → 1 sekunda
  • Jarvan IV. (počáteční / celková mana): 60/120 → 50/80
  • Pyke (požkození schopností): 150/250/450 → 125/200/375
  • Zed (attack speed): 0,75 → 0,8

Tier 3

  • Akali (poškození schopností): 150/225/350 → 175/250/400
  • Jinx (bonusový atribut schopnosti): AP ⇒ mana
  • Jinx (počáteční / celková mana): 0/50 → 70/120
  • Jinx (omráčení): Jinxin primární cíl → Všechny cíle zasažené výbuchem v rozsahu jednoho pole
  • Jinx (trvání stunu): 1,5 / 1,5 / 1,5 sekundy → 1,5 / 2 / 2,5 sekundy
  • Jinx (poškození schopností): 200/325/550 → 150/250/450
  • Xin Zhao (počáteční / celková mana): 40/80 → 30/60

Tier 4

  • Cassiopeia (počáteční / celková mana): 60/120 → 80/150
  • Cassiopeia (poškozenní schopností): 10 % → 20 %
  • Jhin (AD): 85 → 100
  • Talonovi se již po zabití jednotky schopností nevrátí spotřebovaná mana.
  • Talon (celková mana): 50 → 40
  • Opravena chyba, kvůli které bonusové poškození z Talonovy schopnosti nemohlo způsobit kritický zásah.
  • Talon (bonusové poškození schopnosti): 125/200/600 → 85/135/40
  • Talon už není během svého skoku nezranitelný (i nadále je nezastavitelný a nezaměřitelný).
  • Talonův skok je o něco rychlejší.
  • Warwick (AD): 70 → 85
  • Warwick (attack speed): 0,9 → 0,8
  • Warwickovo zavytí při zabití či asistenci už nedává fear okolním nepřátelům, místo toho jemu i všem spojencům, kteří s ním sdílejí původ či třídu, poskytuje na 3 sekundy 60/75/200 % k attack speedu.

Tier 5

  • Azir (počáteční / celková mana): 50/125 → 75/150
  • Lee Sin (trvání primárního omráčení): 1,5 / 2 / 10 sekund → 2/3/10 sekund
  • Lee Sin (tvrání sekundárního omráčení): 1,5 sekundy → 1 ssekunda
  • Sett (počáteční mana): 70 → 100
  • Yone již svou schopností nevyhazuje nepřátele do vzduchu.
  • Yone je nyní během svého sesílání nezaměřitelný.
  • Yone (snížení armor a MR shredu): 60 % → 90 %
  • Yone (celková mana): 80 → 50
  • Opravena chyba, kvůli které mohl Yone po seslání schopnosti přestat reagovat.
  • Opravena chyba, kvůli které se Yoneho snížení odolností neaktualizovalo, pokud se cíli během působení této schopnosti změnila hodnota armoru nebo magic resistu.

Předměty

Zz’Rot Portal

  • AD jednotky z portálu: 150 → 100

Opravy chyb

  • Opravena chyba, kdy armády duchů s vlastností Hunter občas aktivovaly útok Hunter okamžitě po zahájení boje.
  • Hunter už nevystřelí svůj první útok o sekundu dříve.
  • Zilean již správně snižuje prioritu sesílání svého kouzla na vyvolané jednotky.
  • Schopnosti následujícich šampionů již mohou správně udělit blind nebo se jim mohou cíle vyhnout: Talon, Yasuo, Xin Zhao, Wukong, Ashe.
  • Fiora již po seslání svého kouzla samovolně nezmění cíl.
  • Opraveny různé chyby související s pokusem o zakoupení Chosen šampiona při kompletně zaplněné lavičce.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama