Patch 10.16 - změny ve hře
Konečně jsme se dočkali buffu Yasua!
Po dvou týdnech je tu nová aktualizace a, světe div se, po aktualizaci s označením 10.15 nás tentokrát čeká aktualizace označená 10.16. Přináší nám nového šampiona, Spirit Blossom skiny a samozřejmě balanční změny.
Obsah patche
Nový šampion: Yone
Yasuův bratr se dostane do hry v průběhu patche. Podívat se na něj můžete v našem starším článku.
Nové skiny
Spirit Blossom festival pokračuje a my se dočkáme dalších čtyř skinů s touto tématikou. Tentokrát skin zamíří na Ahri, Cassiopeiu, Kindred a Riven. Prohlédnout si je můžete zde.
Chroma balíčky
K novým skinům neodmyslitelně patří i chroma balíčky.
Spirit Blossom Ahri
Spirit Blossom Cassiopeia
Spirit Blossom Riven
Spirit Blossom Kindred
Spirit Blossom Yone
Balanční změny
Šampioni
Akali
- Five Point Strike (Q)
- Poškození zvýšeno z 30/55/80/105/130 na 35/60/85/110/135.
- Shuriken Flip (E)
- Poškození změněno z fyzického na magické.
Ashe
- Ranger's Focus (Q)
- Attack speed snížen z 20/30/40/50/60% na 20/25/30/35/40%.
Bard
- Základní HP sníženo z 575 na 560.
- Caretaker's Shrine (W)
- Léčení při plném nabití sníženo z 70/110/150/190/230 na 55/95/135/175/215.
Evelynn
- Hate Spike (Q)
- Cooldown snížen z 8 na 4.
- [Odstraněno] Zásah do monster už nesnižuje cooldown
Fiora
- Lunge (Q)
- Cooldown snížen z 16/14/12/10/8 sekund na 13/11.25/9.5/7.75/6.
- Navrácený cooldown při zásahu nepřítele snížen z 60% na 50%.
Hecarim
- Devastating Charge (E)
- Rychlost pohybu zvýšena z 25-75% na 25-100% v průběhu 3 sekund.
Jax
- Counter Strike (E)
- Cooldown snížen z 16/14/12/10/8 sekund na 14/12.5/11/9.5/8.
Jhin
- Whisper (P)
- Poškození do budov poslední střelou zvýšeno z 1.2 celkového AD na 1.5.
Jinx
- Super Mega Death Rocket! (R)
- Limit bonusového poškození odstraněn.
Karma
- Inner Flame (Q)
- Cena změněna z 50/55/60/65/70 many na 65.
- Cooldown zvýšen z 7/6.5/6/5.5/5 sekund na 9/8.5/8/7.5/7.
Karthus
- Lay Waste (Q)
- AP ratio sníženo z 35% na 30%.
Kha'Zix
- Taste Their Fear (Q)
- Bonusové poškození do osamoceného cíle sníženo ze 120% na 110% celkového AD.
Lucian
- Piercing Light (Q)
- Poškození zvýšeno z 85/120/155/190/225 na 95/130/165/200/235.
- The Culling (R)
- Počet střel zvýšen z 20/25/30 na 22/28/34.
Miss Fortune
- Základní AD zvýšeno z 50 na 52.
Morgana
- Dark Binding (Q)
- Cooldown snížen z 11 sekund na 10.
Nautilus
- Titan's Wrath (W)
- Základní velikost štítu snížena z 60/70/80/90/100 na 45/55/65/75/85.
Neeko
- Blooming Burst (Q)
- Poškození z prvního výbuchu zvýšeno z 70/115/160/205/250 na 80/125/170/215/260.
- Poškozeno druhého a třetího výbuchu zvýšeno z 35/55/75/95/115 na 40/60/80/100/120.
Nocturne
- Umbra Blades (P)
- Cooldown zvýšen z 10 sekund na 14.
- Zkrácení cooldownu základními útoky proti monstrům a šampionům zvýšeno ze 2 sekund na 3.
Rakan
- The Quickness (R)
- Rychlost pohybu zvýšena z 50 na 75%.
Sett
- Haymaker (W)
- Poškození sníženo z 80/105/130/155/180 na 80/100/120/140/160.
- Facebreaker (E)
- Poškození sníženo z 50/80/110/140/170 na 50/70/90/110/130.
Skarner
- Crystal Slash (Q)
- Cena snížena z 15 many na 10.
- AD ratio zvýšeno z 15% celkového AD na 20%.
Syndra
- Dark Sphere (Q)
- Poškození sníženo z 70/110/150/190/230 na 70/105/140/175/210.
Tristana
- Explosive Charge (E)
- [Nové] Poškození zvýšeno o 1% za každé 3% šance na kritický zásah (až do 33.3%).
Veigar
- Základní Magic Resist zvýšen z 30 na 32.
Volibear
- Thundering Smash (Q)
- Rychlost pohybu snížena z 15/20/25/30/35% na 10/14/18/22/26%.
Yasuo
- Základní MR zvýšeno z 30 na 32.
- Last Breath (R)
- Poškození zvýšeno z 200/300/400 na 200/350/500.
Ziggs
- Short Fuse (P)
- AP Ratio změněno z 30/40/50% na 50%.
- Poškození do budov zvýšeno z 200% na 250%.
Runy
- Nimbus Cloak (S2)
- Rychlost pohybu snížena z 15-35% na 10-30% (záleží na cooldownu summoner spellu).
Nexus Blitz
Změny jungle
- Základní AD Jungle Guardiana změněno z 90 na 80.
- Růst AD Jungle Guardiana změněn z 5 na 6.
- Jungle Guardian přestane růst a sílit po 40 sekundách souboje.
- Monstra způsobují méně poškození hráčům s nízkými životy a jejich AD bylo zvýšeno o 20%.
Změny eventů
- URF: Šampioni v URF Deathmatch nyní mají debuff Grievous Wounds okamžitě po začátku hoření.
- Bardle Royale: Při Bardle Royale se již nespawnují minioni, minioni mimo kruh jsou nehybní.
- Push the Cart: Režim Attack/Defend neskončí okamžite při spuštění Sudden Death. Namísto toho získá vozík bonus k rychlosti pohybu a nemůže být zablokován obránci. Čas do spuštění Sudden Death snížen na 75 sekund.
- DPS Check: Cvičný terč se nyní objevuje na vícero pozicích.
- Loot Teemo and Veigar: Magic resist byl zvýšen na 100 (navíc získáte 25 armoru navíc, pokud se jedná o třetí nebo čvrtý event)
Změny odměn
- Hodnoty regenerace z Ocean Soul jsou sníženy o 25%.
- Minimální poškození Statikk Shockem do minionů změněno z 50% maximálního zdraví cíle na 35%.
Změny na mapě
- Šampioni, kteří skočí do zdi pod neutrálními žabími kanony budou nyní z kanonu automaticky vystřeleni. Jiné typy jednotek, které vlezou do kanónu, budou odhozeny.
- Wardy umístěné kolem centrálního křoví na toplane budou nyní odhalovat oblast lépe.
Buffy
- Azir
- Beze změny změněno na -5% obdrženého poškození.
- Ezreal
- Beze změny změněno na -3% obdrženého poškození.
- Kog'Maw
- -10% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození změněno na -8% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození.
- LeBlanc
- -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození.
- Lee Sin
- Beze změny změněno na -5% obdrženého poškození.
- Riven
- Beze změny změněno na -5% obdrženého poškození.
- Taric
- -5% udělovaného poškození, +5% obdrženého poškození a -5% léčení změněno na -5% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození.
- Thresh
- +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -8% obdrženého poškození.
Nerfy
- Darius
- -5% udělovaného poškození změněno na -5% udělovaného poškození a +3% obdrženého poškození.
- Illaoi
- -5% udělovaného poškození změněno na -5% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození.
- Jhin
- Beze změny změněno na -5% udělovaného poškození.
- Leona
- Beze změny změněno na -5% udělovaného poškození.
- Neeko
- -5% obdrženého poškození změněno na -3% obdrženého poškození.
- Urgot
- Beze změny změněno na -5% udělovaného poškození.
- Zyra
- Beze změny změněno na -5% udělovaného poškození.
Ostatní
- Byl spuštěn beta test podpory DX11. Zapojit se můžete zde.
- Začala rekrutovací sezóna Ionia Clashe. Více informací se dozvíte v klientovi v záložce Clash.
Opravy chyb
- Klient: Opravena chyba, při které mizel poslední řádek chatu.
- Klient: Opravena chyba, kvůli které se občas nezobrazovaly popisky Item Setů.
- Klient: Opravena chyba, při které se oznámení "unable to retrieve settings" objevovalo častěji, než by mělo.
- Klient: Načítání méně často využívaných sekcí klienta je nyní pozdrženo do jejich spuštění kliknutím, což má za následek rychlejší start klienta.
- Byl synchronizován dosah cannon minionů na obou stranách.
- Smrt způsobená explozí Shacova R - Hallucinate ihned po seslání E - Lightning Rush za Kennena k zabití klonu již nezpůsobuje přetrvávající záměnu za E2 - Lightning Rush (které schopnost ruší).
- Fiddlestickovo R - Crowstorm již nebude udělovat poškození, pokud zemře ihned po přemístění se do cílové destinace.
- Shen již nemůže nakoupit itemy, seslat R - Stand United a vrátit je před dokončením sesílání.
- Vylepšený útok z Dariusova W - Crippling Strike nyní správně uděluje poškození cílům se spell shieldem.
- Sejuanino kombo Q - Arctic Assault+základní útok nyní správně spouští Electrocute.
- Lilliiny animace chůze a běhu se již nezacyklí při zadávání příkazů k pohybu.
- Základní útok po seslání Blitzcrankova Q - Rocket Grab a Amumova Q - Bandage Toss nyní správně přidá stacky Conqueroru, Electrocute a Phase Rushe.
- Vizuální efekty Pulsefire Ezreala jsou nyní správně viditelné i při spectatingu.
- Zásah nepřátelského šampiona Shyvaniným R - Dragon's Descent pokud je aktivní W - Burnout nyní správně přidá dva stacky Conqueroru.
- Vylepšené útoky z Rek'Saina Q - Queen's Wrath použíté na nepřítele krátce po seslání R - Void Rush se již neztrácejí.
- Zvukový efekt Siviřiny Passive - Fleet of Foot byl obnoven pro všechny skiny i základní model.
- Zvukový efekt resetu Dawnbringer Nidaleeiny Passive - Prowl byl obnoven.
- Po splnění Kha'Zixovy a Rengarovy mise The Hunt Is On! se nyní správně přehraje zvukový efekt pro všechny jejich skiny.
- Všechny skiny nyní přehrávají zvukové efekty nečinnosti pomocí základních assetů.
Nexus Blitz
- Hráči již nebudou hořet, pokud jejich kolo skončí v Prize Fightu.
- Aurelion Sol si již neponechá své hvězdy navíc, pokud přežije poslední kolo URF Deathmatche.
- Předměty pro junglery nyní poskytují zvýšenou regeneraci many v celé jungli, včetně zóny pro Red Buff a jungle mezi linkami.
- Rift Herald Mercenary se již nedostává nastálo do Stasis pokud je aktivní během Prize Fightu.
- Kouzla s přepínáním budou vypnuta, pokud hráč pozoruje Prize Fight nebo nastupuje do Battle Sled.
- Hexflash bude nyní obnoven na Flash v každém kole URF Deathmatche.
- Jungle Guardian se již po zabití neobjeví dvakrát.
- Gnar již nebude schopen seslat W - Hyper a R - GNAR! v jeho Mini formě po nástupu do Battle Sled.