TFT 10.16 Patch notes
Konečně uvidíme, jaké předměty můžeme postavit!
Vítejte u dalšího TFT patche. Tentokrát nepotěšíme hráče třídy Astro, klasicky přijdeme o jednu galaxii, která je nahrazena jinou, a podíváme se, co Rioťáci vymysleli u předmětů.
Obsah
- Malé legendy
- Systém
- Předměty
- Třídy a původy
- Šampioni
- Maximální bonusy tříd
- Balancování 3-hvězdičkových šampionů
Malé legendy
Některé z Malých legend se dostávají do Spirit Blossom, konkrétně Melisma, Hushtail a Pengu.
Systém
Galaxie
- Nová galaxie: Salvage World – Pokud prodáte šampiona, předměty, které měl na sobě, se rozloží na jejich komponenty.
- Odebráno: Star Cluster
Ostatní
- Byly přidány “recepty” na předměty.
- Kliknutí na komponent pravým tlačítkem myši zobrazí předměty, které se z něj staví.
- Plné předměty, které můžete postavit, jsou zvýrazněny.
- Recepty se nyní ukazují v popiscích sestavených předmětů.
Předměty
- Hand of justice – Vyléčí 40 životů každým útokem → Zaručí 50% léčení z poškození schopností i útoků.
- Hextech Gunblade – Overhealing s tímto předmětem nyní generuje štít (max. 400 životů).
- Locket of the Iron Solari – Štít: 250/275/350 → 250/300/375
- Runaan’s Hurricane – násobení AD: 70% → 75%
- Statikk Shiv – hlavní poškození: 90 → 85
- Statikk Shiv nyní dává dodatečné poškození 85 true damage, pokud má cíl štít nebo je znehybněn.
- Sword Breaker – šance na odzbrojení: 25% → 33%
Třídy a původy
- Efekt snižování many (ceny many další schopnosti nepřítele) od Ezreala, Shroud of Stillness a Mana-Reaver třídy je snížen z 40% na 30%.
Chrono
- Rychlost útoků: 8/3,5/1,5/0,75 → 8/3/1/0,5 sekund
Infiltrators
- Čas skoku je nyní opraven na 0,6 sekund. (Postavení těchto šampionů do přední linie tedy už neznamená, že skočí do zadní linie rychleji)
Mech Pilot
- Poškození schopnosti Mecha: 700/750/800/850/900/1200/5000 → 650/700/750/850/900/1200/5000
Rebel
- Štít: 150/210/330 → 150/225/400
Space Pirate
- Šance na spadnutí předmětu: 25% → 33%
Vanguard
- Bonusové brnění: 125/300/1000 → 125/300/900
Šampioni
Tier 1
Fiora
- Životy: 450 → 500
Tier 2
Zed
- AD steal: 20/25/40% → 20/33/50%
Tier 3
Bard
- Pasivní mana: 8/20/90 → 5/20/90
Master Yi
- Bonusový true damage ze schopnosti: 75/100/175 → 75/100/150
Tier 4
Fizz
- Poškození schopnosti: 00/550/4000 → 350/550/4000
Jhin
- Rychlost útoků: 0,9/0,95/1,2 → 0,85/0,9/1,2
Jinx
- AD: 70 → 75
Teemo
- Rychlost útoků: 1,0 → 0,95
Tier 5
Gangplank
- Poškození schopnosti: 450/600/9001 → 550/700/9001
Maximální bonusy tříd
Jelikož bylo velmi těžké jich dosáhnout, podle vývojářů by měly být také více odměňující. Neznamenají zaručenou výhru, ale určitě teď bude zábavnější je hrát. (pozn.: v angličtině se jim říká “Chase traits”)
- Rebel (9) – životy a poškození: 330 a 15% → 400 a 20%
- Star Guardian (9) – mana: 45 → 60
- Battlecast (8) – poškození a léčení: 880 → 1000
- Dark Star (8) – AD a síla kouzel: 38 → 48
- Infiltrator (6) – rychlost útoků: 120% → 150%
Balancování 3-hvězdičkových šampionů
Všechny statistiky níže platí pouze po zlaté – 3-hvězdičkové šampiony.
Tier 1
Leona
- Snížení poškození schopnosti: 200 → 400
Malphite
- Štít: 60% → 70%
Poppy
- Poškození schopnosti: 200 → 225
- Štít ze schopnosti: 400 → 450
Ziggs
- Poškození schopnosti: 550 → 600
Tier 2
Ahri
- Poškození schopnosti: 375 → 425
Annie
- Poškození schopnosti: 600 → 700
- Štít ze schopnosti: 700 → 800
Blitzcrank
- Poškození schopnosti: 850 → 1337
Darius
- Poškození schopnosti: 800 → 888
Lucian
- Poškození schopnosti: 550 → 600
Mordekaiser
- Štít ze schopnosti: 800 → 850
Nautilus
- Poškození schopnosti: 400 → 500
- Doba trvání omráčení: 5 → 6 sekund
Tier 3
Ezreal
- Poškození schopnosti: 400 → 800
Rumble
- Poškození schopnosti: 1500 → 1650
Vi
- Poškození schopnosti: 1100 → 1350
- Druhá část poškození ze schopnosti: 500 → 600
Vayne
- Poškození schopnosti: 225% → 275%
Tier 4
Gnar
- Životy po přeměně: 4000 → 5000
Riven
- Základní poškození schopnosti: 450 → 600
- Štít ze schopnosti: 1000 → 1200
- Finální poškození schopnosti: 1000 → 1500
Tier 5
Janna
- Doba trvání omráčení ze schopnosti: 1,5 → 8 sekund