TFT 10.14 Patch notes
i Zdroj: Tryhard.cz
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT 10.14 Patch notes

TFT 10.14 Patch notes

Ajkaaa

Ajkaaa

7. 7. 2020 20:00

Největších změn se dočkala Irelia a Urgot.

Reklama

Oslabení Star Guardian buffu, ačkoliv samotní SG šampioni jsou o něco silnější, menší změny Urgota, Neeko’s Help orbů a spousta jiných změn nás čeká v novém patchi. Pojďme se na ně podívat.

Obsah


Systém

Neeko orby

Dostat pouze Neeko’s help (hlavně) na začátku hry velmi ovlivnilo ekonomiku hráčů. Orby, ze kterých padne Neeko’s help tedy poskytnou nyní i zlato.

  • Modrý orb: Neeko → Neeko + 2 zlata
  • Zlatý orb: Neeko → Neeko + 5 zlata

Remízy

Finální pozici vám nyní zajistí až skončení všech zápasů. Smrtící poškození může nechat hráče se zápornými životy. Hráči, kteří jsou vyloučeni ve stejném kole tak vypadnou v pořadí:

  • Nejmenší záporné zdraví.
  • Pokud i záporné životy zůstanou stejné, záleží na tom, kdo měl více životů před vyřazením.
  • Pokud i předchozí dvě podmínky budou stejné (nepravděpodobné), pořadí bude určeno náhodně.

Galaxie

  • Nová galaxie: Dwarf Planet – První a poslední řada na každé desce bude znepřístupněna.
  • Odstraněna galaxie: Little Little Legends

Třídy a původy

Star Guardians

  • Sdílení many: 25/40/55 → 15/25/45
  • Poppy počáteční/celková mana: 60/100 → 50/90
  • Zoe počáteční/celková mana: 70/100 → 40/80
  • Neeko počáteční/celková mana: 75/150 → 25/100
  • Syndra počáteční/celková mana: 0/60 → 0/40
  • Soraka počáteční/celková mana: 50/125 → 50/120
  • Janna počáteční/celková mana: 50/130 → 30/100

Ostatní třídy

  • Celestial: léčení – 15/40/99% → 20/45/150%
  • Cybernetic: bonusové životy a AD – 350&40/600&75 → 300&35/550&70
  • Sorcerer: poškození kouzel – 20/45/75 → 20/40/70

Šampioni

Tier 1

Jarvan

  • Životy: 650 → 700
  • AD: 50 → 55
  • Mana: 50/100 → 40/80
  • Bonus k rychlosti útoků ze schopnosti: 0,65/0,75/0,85 → 0,75/0,85/0,95

Xayah

  • Rychlost útoků: 0,8 → 0,9

Tier 2

Mordekaiser

  • Životy: 650 → 700
  • Poškození schopnosti: 50/75/125 → 75/100/200

Rakan

  • Životy: 600 → 700

Yasuo

  • Celková mana: 90 → 80

Tier 3

Ashe

  • Životy: 600 → 650
  • Rychlost útoků: 0,8 → 0,85
  • Poškození schopnosti: 200/275/550 → 200/300/600
  • Trvání omráčení ze schopnosti: 2/2/2 → 2/3/4 sekund

Ezreal

  • AD: 60 → 50
  • Počáteční mana: 50 → 30

Karma

  • Štít ze schopnosti: 250/400/800 → 300/450/900
  • Posílení k rychlosti útoků: 50/75/125% → 70/90/150%

Neeko

  • Životy: 800 → 850
  • Brnění: 45 → 50

Shaco

  • Celková mana: 80 → 70

Syndra

  • Poškození schopnosti (za orb): 100/125/200 → 100/140/220

Vayne

  • Životy: 550 → 500
  • AD: 60 → 50

Vi

  • Poškození schopnosti: 400/600/1200 → 350/550/1100

Tier 4

Fizz

  • Poškození schopnosti: 450/600/5000 → 400/550/4000

Irelia

  • Životy: 800 → 900
  • AD: 70 → 85
  • Brnění: 35 → 50
  • Odolnost vůči magii: 20 → 40
  • Poškození schopnosti: 175/250/500% → 225/250/500%

Jhin

  • AD: 80 → 85
  • Rychlost útoků: 0,85/0,9/1,1 → 0,9/0,95/1,2
  • Poškození 4. útoku: 244/344/4444% → 350/500/4444%

Jinx

  • Rychlost útoků: 0,75 → 0,7

Riven

  • Štít: 225/375/1000 → 200/350/1000

Viktor

  • Poškození schopnosti (Druhá část): 250/400/1500 → 200/325/1500

Tier 5

Aurelion Sol

  • Mana drain: 15/25/50 → 10/15/50
  • Poškození schopnosti: 110/150/1000 → 90/150/1000

Janna

  • Bonus k rychlosti útoků: 100/150/500 → 80/125/500%

Urgot

  • Brnění: 30 → 40
  • Odolnost vůči magii: 20 → 40
  • Dosah útoků: 660 → 420
  • Počáteční/celková mana: 40/90 → 50/100
  • Zaměření cíle schopnosti: Nejvzdálenější nepřítel v dosahu → nejvzdálenější nepřítel
  • Schopnost nyní trefí prvního nepřítele, se kterým přijde do styku, místo zamýšleného cíle
  • Poškození se nyní dá předejít (jednotka s Guardian Angelem bude oživena)
  • Snížení many za seslání: 10/20/90 → 20/30/100
  • Čas přitáhnutí nepřítele se snižuje podle hvězdiček
  • Trvání přitáhnutí: 1,5 sekundy → 3/2/1 sekunda

Předměty

  • Giant Slayer – nyní způsobuje poškození odpovídající jeho typu poškození (fyzické nebo magické).
  • Ionic Spark – snížení odolnosti vůči magii: 50% → 40%

Opravy chyb

  • Ekkovo zpomalení se v jeho popisku nyní správně ukazuje procentuálně.
  • Šampioni přitaženi Threshovou schopností už nemohou být použiti na přidání hvězdiček jiným jednotkám.
  • Bonusové útoky Vayne teď správně aktivují buff Blademaster třídy.
  • Přeměněné jednotky schopností od Lulu už nebudou poskakovat i při omráčení.
  • Opravena chyba, při které Shaco nedostával Dark Star stacky, když byl neviditelný.
  • Aurelion Sol už nemůže sesílat schopnost v přitažení od Urgota.

Mobilní verze

  • Tlačítka pro koupení zkušeností (Buy XP) a obchod jsou nyní při zoomu naanimovány.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama