i
Zdroj: Tryhard.cz
Co přinese patch 10.14
Dočkáme se spousty nových skinů a mnoha dalších novinek.
Už za pár dní se do hry dostane patch 10.14. Které změny se v něm pravděpodobně objeví?
Obsah patche
- Nové skiny
- Chroma balíčky
- Nové ikony
- Nový emote
- Nexus blitz
- Balanční změny
- Šampioni
- Runy
- Trinkety
Nové skiny
Osm nových skinů se dostane do hry v průběhu patche. Prohlédnou si je můžete v našem starším článku.
Chroma balíčky
K novým skinům patří samozřejmě také jejich barevné variace.
Arcanist Kog'Maw
Arcanist Shaco
Infernal Karthus
Infernal Kennen
Infernal Vel'Koz
Nové ikony
Ikonku tentokrát dostane Conqueror Nautilus a prestižní skin na Zoe.
Nový Emot
Oblíbené emoty s tučňákem se dočkají nového přírůstku.
Nexus Blitz
Oblíbený herní mód se vrací, tentokrát se ale podíváme do magické země Ionia.
Ve svých hrách uslyšíme také nového hlasatele:
Balanční změny
Šampioni
Alistar
- Pulverize (Q)
- Cooldown snížen: 17/16/15/14/13 → 15/14/13/12/11
Ezreal
- Arcane Shift (E)
- Cooldown zvýšen: 25/22/19/16/10 → 28/25/22/19/16
Karthus
- Životy zvýšeny z 528 na 550.
- Rychlost pohybu zvýšena z 325 na 335.
- Lay Waste (Q)
- Poškození zvýšeno ze [45/65/85/105/125 (+30% AP)] na [50/70/90/110/130 (+35% AP)].
- Poškození do monster sníženo ze 100% na 85%.
- Defile (E)
- Obnova many změněna z [pouze když je schopnost vypnuta] na [vždy].
- Časový interval při udílení poškození zkrácen z [1× za sekundou] na [4× za sekundu].
Kha’Zix
- Taste Their Fear (Q)
- Bonusové poškození při izolaci cíle zvýšen: 2 → 2,2 násobek
Pyke
- Růst armoru za úroveň snížen z 5 na 3.5.
- Růst MR za úroveň snížen z 1.5 na 1.25
- Bone Skewer (Q)
- Poškození zvýšeno z 75/125/175/225/275 na 85/135/185/235/285.
- Cena snížena ze 70 many na 50/55/60/65/70.
- Cooldown snížen z 12/11/10/9/8 sekund na 10/9.5/9/8.5/8.
- Ghostwater Dive (W)
- Bonusová rychlost pohybu snížena z 40/45/50/55/60% na 40%.
- Phantom Undertow (E)
- Poškození zvýšeno z 95/125/155/185/215 na 105/135/165/195/225.
Riven
- Runic Blade (P)
- Poškození zvýšeno: 25-50% → 30-60% (dle úrovně postavy).
Sejuani
- Permafrost (E)
- Poškození zvýšeno z 40/90/140/190/240 na 55/105/155/205/255.
Trundle
- Frozen Domain (W)
- Bonusový attack speed snížen: 30/47,5/65/82,5/100% → 20/40/60/80/100%.
Varus
- Piercing Arrow (Q)
- Maximální přepočet AD poškození snížen: 150% → [125%-145% dle úrovně schopnosti]
- Minimální přepočet AD poškození snížen: 100% → [83%-97% dle úrovně schopnosti]
- Hail of Arrows (E)
- Poškození sníženo: 70/105/140/175/210 → 50/90/130/170/210
Volibear
- Základní rychlost útoků snížena: 0,66 → 0,625
- Frenzied Maul (W)
- Léčení z monster sníženo: 100% → 50%
Wukong
- Cyclone (R)
- Trvání vyhození do vzduchu sníženo: 0,75 → 0,6 vteřiny.
Zed
- Living Shadow (W)
- Rychlost přesunutí stínu zvýšena: 1750 → 2500
- Cooldown snížen: 22/20/18/16/14 → 20/18,5/17/15,5/14 vteřiny
Runy
Predator (Domination keystone)
- Poškození zvýšeno: [30-90] → [40-120]
- Cooldown snížen: [100-70] → [90-60] vteřin.
Summoner spelly
Ghost
- Rychlost pohybu zvýšena z 20-40% na 24-48%.
Trinkety
- Úpravy cooldownů: Změníte-li na začátku hry žlutý trinket za červený (nebo obráceně), dostanete na něj vyšší cooldown.
- Riot se chce vyhnout strategii junglerů, kteří začali s červeným trinketem, zničili wardu, získali tak zkušenosti a pak si ihned vyměnili trinket za žlutý. Změnu při výměně trinketů v pozdějších fázích hry téměř nepocítíte.