Proč je hodnocený systém ve Wild Riftu jiný než na PC a další odpovědi
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky Wild Rift Článek Proč je hodnocený systém ve Wild Riftu jiný než na PC a další odpovědi

Proč je hodnocený systém ve Wild Riftu jiný než na PC a další odpovědi

Ajkaaa

Ajkaaa

27. 6. 2020 14:00

Nejasnosti ohledně zrcadlově obrácené mapy hodnoceného systému?

Reklama

Před pár dny jsme se dozvěděli odpovědi na několik otázek ohledně mobilní verze lolka – Wild Riftu. Vývojáři však byli s odpovídáním velmi aktivní a informací podali mnohem více. Vítejte u druhé části Wild Rift: Ask me anything, neboli Zeptej se mě na cokoliv.

Jak vypadá hodnocený systém? Proč je jiný než na PC?

Chtěli bychom sestavit podobný systém jako má LoL, ale zároveň jednodušší pro hráče, kteří jsou u této hry poprvé. Bereme však v potaz vaše ohlasy na velikosti premade skupin a zkušenosti z jiných her.

Nechceme nic uspěchat a jediný způsob jak zjistit, jestli systém funguje, je testovat jej ve větším měřítku a ne malém, jak to momentálně děláme. Doufáme, že váš přístup k Wild Riftu bude otevřený, přesně jako náš, přece jenom je to úplně nová zkušenost. Pokud je něco nefér nebo nevybalancováno, změníme to. Věřte nám, pokud vy nejste šťastní, my také ne.

- MartianSpider

Proč jsou zápasy dlouhé jen 15-20 minut?

Když jsme se ptali hráčů, proč by chtěli League of Legends na mobil nebo konzoli, hlavním důvodem byl čas a dostupnost. Hráči chtěli kratší hry, které právě na mobil nebo konzoli sedí – jsou to hry, které můžete hrát o obědové pauze, v autobuse nebo vlaku, když někam jedete. Proto jsme ponechali hlavní prvky LoL, ale vše o něco zrychlili.

Zároveň však stále plně podporujeme LoL na PC, aby naopak hráči, kteří si užívají zápasy trvající 30-40 minut, měli pořád příjemný zážitek ze hry.

- Riot FeralPony

Proč má Wild Rift zrcadlově obrácenou mapu?

Zkoušeli jsme několik nových designů a kombinací mapy a kamery, které by seděli na jiné platformy. Myslíme si, že aktuální zrcadlová verze mapy je nejlepší z několika důvodů, ale ten hlavní je velmi jednoduchý: pokud hrajete na “červené straně” (zprava nahoře doleva dolů), většina vašich schopností bude směřovat k rozhraní joystickového ovládání... došlo nám tedy, že budete raději věnovat pozornost bojování, než vašemu levému palci.

- Riot FeralPony

Přidáte dabing každé země a serveru, nebo bude standardem angličtina, jako u jiných her?

Určitě pracujeme na lokalizování dabingu pro Wild Rift! Kvůli COVIDu-19 jsme sice nebyli schopní nahrát portugalštinu na Regionální alphu, ale s dalším testováním přibudou také další jazyky.

- Fragzav

Dočkáme se nových šampionů a skinů pro Wild Rift?

S přepracovanými modely postav, texturami a animacemi, a také díky 3D pohledu na postavy nyní budou moct hráči interagovat se šampiony více, než kdy předtím. Z tohoto důvodu se rozhodně pustíme do práce na skinech, které budou exkluzivní pro Wild Rift. Co se týče šampionů, je to něco, co nás zajímá, ale určitě ne brzy.

- Riot Draggles

Budou eventy mezi PC a Wild Riftem propojeny?

Krátká odpověď je ano! Pro určité momenty v roce se naše Riot týmy spojí, abychom je mohli společně oslavit. Nicméně je důležité zmínit, že i když budou události propojené s League PC, jejich obsah na Wild Riftu může být jiný, abychom nabídli unikátní cestu, jak si užít daný event.

- Riot Jennisaur

Chci vědět jak vypadá systém nahlášení!

Negativní chování hráčů bereme velmi vážně. Od reportů – nahlášení k auto-detekci, podporujeme snížení nechtěného chování ve hře. Několik z těchto systémů je stále v procesu, tudíž na Regionální alphu nebyly spuštěny. Při vydání bude několik z nich online a v dalších patchích se přidá zbytek. Více detailů dodáme se spuštěním hry.

- MartianSpider

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama