i
Zdroj: Tryhard.cz
Patch 10.12 - změny ve hře
Yasuo se konečně dočkal buffu! Snad bude nyní viable i v Iron IV.
Dvanáctá aktualizace roku 2020 klepe na dveře; respektive již vešla, v noci se totiž dostala do hry. Přináší znovu nové skiny, chroma balíčky a spoustu balančních a terénních úprav.
Obsah patche
Nové skiny
Trojice nových skinů zamíří do hry. Dva z nich v pravé poledne. Prohlédnout si je můžete v našem starším článku.
Chroma balíčky
Kromě barevných variací k novým skinům se dočkáme i chroma balíčků na předchozí High Noon skiny a Bandito Fiddlestickse.
High Noon Jhin
High Noon Fiddlesticks
High Noon Irelia
High Noon Senna
Balanční změny
Šampioni
Akali
- Five Point Strike (Q)
- Poškození zvětšeno: 25/50/75/100/125 → 30/55/80/105/130
- AP přepočet zvýšen: 60% → 65%
Brand
- Blaze (P)
- Obnovení many za zabití zapáleného cíle zvýšeno: 6/8/10/12/14/16/18 → 20-40
Cassiopeia
- Zákaldní zdraví sníženo: 575 → 560
- Základní armor snížen: 20 → 18
- Základní magic resist zvýšena: 30 → 34
Fiddlesticks
- Bountiful Harvest (W)
- Poškození do minionů sníženo: 60% → 50%
Senna
- Fixed a bug where Senna's crit attacks weren't reducing her attack's windup time correctly
- Absolution (P)
- Šance na získaní duše za zabití miniona zvýšena: 1,667% → 8,333%
Trundle
- Základní zdraví sníženo: 616,28 → 616
- Zkladní mana snížena: 281,6 → 281
- Obnova many snížena: 7,508 → 7,5
- Frozen Domain (W)
- Bonusová rychlost pohybu změněna: 30/35/40/45/50% → 20/28/36/44/52%
Varus
- AD za úroveň sníženo: 3,11 → 3
- Piercing Arrow (Q)
- Minimáílní poškození z AD přepočtu sníženo: 110% → 100%
Viktor
- Siphon Power (Q)
- Přepočet AP ze základního útoku zvýšeno: 55% → 60%
- Přepočet AP na štít zvýšen: 15% → 20%
- Přepočet AP za vylepšený štít zvýšen: 24% → 32%
Volibear
- Krátery z Volibearova E - Sky Splitter a R - Stormbringer nyní mizí rychleji.
- Vyjasněná vizuální stránka Volibearových kouzel – W - Frenzied Maul, E - Sky Splitter a R - Stormbringer.
- Oprava chyby: Opravena chyba, při které si Volibear moc často broukal.
- Volibearovy Eternals jsou nyní dostupné.
- Růst many zvýšen: 40 ⇒ 50
- Růst zdraví zvýšen: 85 ⇒ 90
- Thundering Smash (Q)
- Posílený útok již nemůže být přerušen CC efektem poté, co byl započat.
- Načasování posíleného útoku se nyní zlepšuje s rostoucí rychlostí útoku.
- Resetování schopnosti již neselže, pokud je po přerušení znovu rychle sesláno.
- Frenzied Maul (W)
- Volibear nyní automaticky útočí na cíl po zrušení animace jeho Frenzied Maul a E - Sky Splitter.
- Volibear nyní pokračuje v útoku na cíl i poté, co na něj seslal Frenzied Maul.
- Je větší a lépe ukotveno k ukazateli zdraví cíle.
- Stormbringer (R)
- Doba zablokování věží zvýšena: 2/4/6 sekund → 3/4/5
- Oblast epicentra zvětšena: 250 → 300
- Základní poškození zvýšeno: 250/475/700 → 300/500/700
- Oprava chyby: Opravena chyba, která způsobovala, že Volibear automaticky útočil na cíl po dopadu z R - Stormbringer.
- Byla lehce snížena velikost modelu.
- Zablokované věže jsou nyní tmavší tak, aby lépe indikovaly efekt zablokování.
Xayah
- Featherstorm (R)
- Poškození zvětšeno: 100/150/200 → 125/250/375
Yasuo
- Základní zdraví sníženo: 523 → 490
- Way of the Wanderer (P)
- Velikost štítu zvýšena: 100-510 → 115-525 na úrovních 1-18
- Wind Wall (W)
- Cooldown zvýšen: 26/24/22/20/18 → 30/27/24/21/18
Runy
Approach Velocity (I4)
- [Odstraněno] Rychlost pohybu ke spojeneckým šampionům.
- [Změněno] Nyní získáte 7,5% rychlosti pohybu k blízkým nepřátelským šampionům kteří jsou zpomalení nebo zastaveni (zvýšeno na 15% rychlosti pohybu pro nepřátelské šampiony, které zpomalíte nebo zasáhnete vy).
Guardian (Resolve Keystone)
- Dosah zvýšen ze 175 na 350.
- Spuštění štítu změněno z [jakékoli poškození] na [75-200 poškození v posledních 2,5 sekundách nebo poškození znamenající smrt]
- Bonus k rychlosti pohybu odstraněn.
- Hodnota štítu zvýšena ze [70-150] na [80-200].
Predator (Domination Keystone)
- [Změna efektu]
- Staré:
- Při vyvolání po 1,5 sekundě mimo boj získáte 45% rychlosti pohybu na 15 sekund. Poškozující útoky nebo schopnosti ukončují tento efekt a udělují 60 - 180 (+0,4 bonusového AD)(+0,25 AP) bonusového poškození.
- Cooldown: 150 - 100 sekund. Na začátku hry má cooldown. 50% cooldown pokud je přerušen během vyvolávání.
- Nové:
- Obdržíte na boty aktivní efekt 'Predator'.
- Aktivní schopnost již není zablokována na začátku hry a není přerušena sesláním schnopnost nebo vstoupením do souboje.
- Získáte zvýšenou rychlost pohybu, která stoupá až na 45% během 1,5 sekund zatímco pronásledujete nepřátelské šampiony na maximálně 10 sekund. Následně vaše poškozující útoky, či schopnosti do šampionů ukončí tento efekt a udělíte 30-90 (+0,2 bonusového AD)(+0,1 AP) bonusového adaptivního poškození.
- Cooldown: 100-70 sekund.
- Nyní uděluje poškození pouze nepřátelským šampionům.
- Staré:
Taste of Blood
- Ikona Taste of Blood nad hráčovým HUD se nyní objevuje, pokud je runa na cooldownu.
Unflinching (R4)
- [Změna efektu]
- Staré:
- "Po vyvolání summoner spellu získáte 15% Tenacity a Slow resistance na 10 sekund. Navíc získáte 10% Tentacity a Slow Resistence za každý Summoner spell, který máte na cooldownu."
- Nové:
- "Získáte 10% Tenacity a 10% Slow resistů. Tyto hodnoty se zvýší o dalších až 20% Tenacity a 20% Slow resistů, založených na chybějících životech. Maximální získaná hodnota je na 30 % zdraví."
- Staré:
Summoner spelly
Ghost
- Cooldown zvýšen ze 180 sekund na 210.
- Postupné zvyšování rychlosti pohybu odstraněno.
- Rychlost pohybu snížena z [25 - 45% rychlosti pohybu rostoucí s úrovni šampiona] na [20 - 40% rychlosti pohybu rostoucí s úrovni šampiona]
- [Nové] Nyní prodlužuje dobu trvání o 4 - 7 sekund za zabití podle úrovně šampiona.
Elementový Rift
Na PBE se dostaly k testování změny elementových úprav mapy:
- Infernal Rift
- V jungli a výklencích byly vytvořeny další výbušné rostliny.
- Cloud Rift
- V jungli byly vytvořeny další Scryer Blooms.
- Oblasti vichřice nyní mají zvýšený účinek na šampiony mimo boj (z 20% na 35%).
Opravy chyb
- Jména, tagy a loga Clash Teamů se nyní během turnajů Clash objeví na načítací obrazovce a tabulce se skóre.
- Opravena chyba, při které nebyly rámečky na načítaci obrazovce přesné po znovupovolení queues.
- Opravena chyba, při které Kled ztratil rychlost pohybu rychleji, než bylo zamýšleno, pokud mu nepřátelé zmizeli z dohledu.
- Popisek Hecarimova Q - Rampage v záložce Collection byl aktualizován tak, aby odpovídal současnému stavu.
- Popisek Swainova R - Demonic Ascension/Demonflare v záložce Collection byl aktualizován tak, aby odpovídal současnému stavu.
- Popisek Cloud Soul byl aktualizován tak, aby odpovídal současnému stavu.
- Jméno a popis Rengarovy Passivky - Unseen Predator již nechybí v Death Recapu.
- Rift Scuttler nyní správně přehrává animaci běhu a neklouže se, pokud je Grounded.
- Jméno a popis Bardovy Passivky - Traveler's Call již nechybí v Death Recapu.
- Mordekaiser již nezablokuje nepřátelský Teleport poskytnutý runou Unsealed Spellbook (a jakýkoliv jiný Summoner Spell, který je vyměněný) po zbytek hry, pokud přeruší jejich teleport uvnitř R - Realm of Death.
- Fiddlesticksovo Q - Terrify se nyní správně aktivuje a vystraší monstra, pokud na ně použije W - Bountiful Harvest.
- Pokud Aurelion Sol sešle Q - Starsurge přes minimapu, tak nyní správně sešle kouzlo na cíl na minimapě namísto terénu přímo pod minimapou (nejčastěji vpravo dole).
- Qiyanino keřem vylepšené Q - Elemental Wrath nyní správně zanechá stopu neviditelnosti pokud kouzlo sešle po oživení z Guardian Angel nebo Zileanova R - Time Warp.
- Popisek Kog'Mawova Q - Caustic Spittle ve hře byl aktualizován tak, aby odpovídal současnému stavu
- Vizuální efekt Braumova R - Glacial Fissure již není špatně zarovnán, pokud je schopnost seslána na nulový dosah.
- Popisek Sionova Q - Decimating Smash nyní správně indikuje, že modifikátor celkového AD se zvýší s dobou sesílání.
- Popisek Rivenina Q - Broken Wings byl opraven tak, aby odstranil zisk bonusu k rychlosti útoku.
- Evelynnino W - Allure nyní správně funguje, pokud je sesláno na Barona Nashora na všech úrovních a z jakékoliv vzdálenosti.
- Rengarovo R - Thrill of the Hunt již nesnižuje armor věží.
- Nidaleeino Q - Javelin Toss nyní správně procne její Passivku - Prowl při seslání na Barona Nashora z jakékoliv vzdálenosti.
- Ornnova Passivka - Living Forge již neselže pokud spojenec, který má obdržet vylepšený předmět zemře, pokud je efekt projektilu ve vzduchu.