Patch 10.12 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 10.12 - změny ve hře

Patch 10.12 - změny ve hře

Smashee

Smashee

9. 6. 2020 19:00 1

Yasuo se konečně dočkal buffu! Snad bude nyní viable i v Iron IV.

Reklama

Dvanáctá aktualizace roku 2020 klepe na dveře; respektive již vešla, v noci se totiž dostala do hry. Přináší znovu nové skiny, chroma balíčky a spoustu balančních a terénních úprav.

Obsah patche


Nové skiny

Trojice nových skinů zamíří do hry. Dva z nich v pravé poledne. Prohlédnout si je můžete v našem starším článku.


Chroma balíčky

Kromě barevných variací k novým skinům se dočkáme i chroma balíčků na předchozí High Noon skiny a Bandito Fiddlestickse.

High Noon Jhin

High Noon Fiddlesticks

High Noon Irelia

High Noon Senna


Balanční změny

Šampioni

Akali

  • Five Point Strike (Q)
    • Poškození zvětšeno: 25/50/75/100/125 → 30/55/80/105/130
    • AP přepočet zvýšen: 60% → 65%

Brand

  • Blaze (P)
    • Obnovení many za zabití zapáleného cíle zvýšeno: 6/8/10/12/14/16/18 → 20-40

Cassiopeia

  • Zákaldní zdraví sníženo: 575 → 560
  • Základní armor snížen: 20 → 18
  • Základní magic resist zvýšena: 30 → 34

Fiddlesticks

  • Bountiful Harvest (W)
    • Poškození do minionů sníženo: 60% → 50%

Senna

  •  Fixed a bug where Senna's crit attacks weren't reducing her attack's windup time correctly
  • Absolution (P)
    • Šance na získaní duše za zabití miniona zvýšena: 1,667% → 8,333%

Trundle

  • Základní zdraví sníženo: 616,28 → 616
  • Zkladní mana snížena: 281,6 → 281
  • Obnova many snížena: 7,508 → 7,5
  • Frozen Domain (W)
    • Bonusová rychlost pohybu změněna: 30/35/40/45/50% → 20/28/36/44/52%

Varus

  • AD za úroveň sníženo: 3,11 → 3
  • Piercing Arrow (Q)
    • Minimáílní poškození z AD přepočtu sníženo: 110% → 100%

Viktor

  • Siphon Power (Q)
    • Přepočet AP ze základního útoku zvýšeno: 55% → 60%
    • Přepočet AP na štít zvýšen: 15% → 20%
      • Přepočet AP za vylepšený štít zvýšen: 24% → 32%

Volibear

  • Krátery z Volibearova E - Sky Splitter a R - Stormbringer nyní mizí rychleji.
  • Vyjasněná vizuální stránka Volibearových kouzel – W - Frenzied Maul, E - Sky Splitter a R - Stormbringer.
  • Oprava chyby: Opravena chyba, při které si Volibear moc často broukal.
  • Volibearovy Eternals jsou nyní dostupné.
  • Růst many zvýšen: 40 ⇒ 50
  • Růst zdraví zvýšen: 85 ⇒ 90
  • Thundering Smash (Q)
    • Posílený útok již nemůže být přerušen CC efektem poté, co byl započat.
    • Načasování posíleného útoku se nyní zlepšuje s rostoucí rychlostí útoku.
    • Resetování schopnosti již neselže, pokud je po přerušení znovu rychle sesláno.
  • Frenzied Maul (W)
    • Volibear nyní automaticky útočí na cíl po zrušení animace jeho Frenzied Maul a E - Sky Splitter.
    • Volibear nyní pokračuje v útoku na cíl i poté, co na něj seslal Frenzied Maul.
    • Je větší a lépe ukotveno k ukazateli zdraví cíle.
  • Stormbringer (R)
    • Doba zablokování věží zvýšena: 2/4/6 sekund → 3/4/5
    • Oblast epicentra zvětšena: 250 → 300
    • Základní poškození zvýšeno: 250/475/700 → 300/500/700
    • Oprava chyby: Opravena chyba, která způsobovala, že Volibear automaticky útočil na cíl po dopadu z R - Stormbringer.
    • Byla lehce snížena velikost modelu.
    • Zablokované věže jsou nyní tmavší tak, aby lépe indikovaly efekt zablokování.

Xayah

  • Featherstorm (R)
    • Poškození zvětšeno: 100/150/200 → 125/250/375

Yasuo

  • Základní zdraví sníženo: 523 → 490
  • Way of the Wanderer (P)
    • Velikost štítu zvýšena: 100-510 → 115-525 na úrovních 1-18
  • Wind Wall (W)
    • Cooldown zvýšen: 26/24/22/20/18 → 30/27/24/21/18

Runy

Approach Velocity (I4)

  • [Odstraněno] Rychlost pohybu ke spojeneckým šampionům.
  • [Změněno] Nyní získáte 7,5% rychlosti pohybu k blízkým nepřátelským šampionům kteří jsou zpomalení nebo zastaveni (zvýšeno na 15% rychlosti pohybu pro nepřátelské šampiony, které zpomalíte nebo zasáhnete vy).

Guardian (Resolve Keystone)

  • Dosah zvýšen ze 175 na 350.
  • Spuštění štítu změněno z [jakékoli poškození] na [75-200 poškození v posledních 2,5 sekundách nebo poškození znamenající smrt]
  • Bonus k rychlosti pohybu odstraněn.
  • Hodnota štítu zvýšena ze [70-150] na [80-200].

Predator (Domination Keystone)

  • [Změna efektu
    • Staré:
      • Při vyvolání po 1,5 sekundě mimo boj získáte 45% rychlosti pohybu na 15 sekund. Poškozující útoky nebo schopnosti ukončují tento efekt a udělují 60 - 180 (+0,4 bonusového AD)(+0,25 AP) bonusového poškození. 
      • Cooldown: 150 - 100 sekund. Na začátku hry má cooldown. 50% cooldown pokud je přerušen během vyvolávání.
    • Nové:
      • Obdržíte na boty aktivní efekt 'Predator'.
      • Aktivní schopnost již není zablokována na začátku hry a není přerušena sesláním schnopnost nebo vstoupením do souboje.
      • Získáte zvýšenou rychlost pohybu, která stoupá až na 45% během 1,5 sekund zatímco pronásledujete nepřátelské šampiony na maximálně 10 sekund. Následně vaše poškozující útoky, či schopnosti do šampionů ukončí tento efekt a udělíte 30-90 (+0,2 bonusového AD)(+0,1 AP) bonusového adaptivního poškození.
      • Cooldown: 100-70 sekund. 
      • Nyní uděluje poškození pouze nepřátelským šampionům.

Taste of Blood

  • Ikona Taste of Blood nad hráčovým HUD se nyní objevuje, pokud je runa na cooldownu.

Unflinching (R4)

  • [Změna efektu
    • Staré:
      • "Po vyvolání summoner spellu získáte 15% Tenacity a Slow resistance na 10 sekund. Navíc získáte 10% Tentacity a Slow Resistence za každý Summoner spell, který máte na cooldownu."
    • Nové:
      • "Získáte 10% Tenacity a 10% Slow resistů. Tyto hodnoty se zvýší o dalších až 20% Tenacity a 20% Slow resistů, založených na chybějících životech. Maximální získaná hodnota je na 30 % zdraví."

Summoner spelly

Ghost

  • Cooldown zvýšen ze 180 sekund na 210.
  • Postupné zvyšování rychlosti pohybu odstraněno.
  • Rychlost pohybu snížena z [25 - 45% rychlosti pohybu rostoucí s úrovni šampiona] na [20 - 40% rychlosti pohybu rostoucí s úrovni šampiona]
  • [Nové] Nyní prodlužuje dobu trvání o 4 - 7 sekund za zabití podle úrovně šampiona. 

Elementový Rift

Na PBE se dostaly k testování změny elementových úprav mapy: 

  • Infernal Rift
    • V jungli a výklencích byly vytvořeny další výbušné rostliny. 
  • Cloud Rift
    • V jungli byly vytvořeny další Scryer Blooms.
    • Oblasti vichřice nyní mají zvýšený účinek na šampiony mimo boj (z 20% na 35%).

Opravy chyb

  • Jména, tagy a loga Clash Teamů se nyní během turnajů Clash objeví na načítací obrazovce a tabulce se skóre.
  • Opravena chyba, při které nebyly rámečky na načítaci obrazovce přesné po znovupovolení queues.
  • Opravena chyba, při které Kled ztratil rychlost pohybu rychleji, než bylo zamýšleno, pokud mu nepřátelé zmizeli z dohledu.
  • Popisek Hecarimova Q - Rampage v záložce Collection byl aktualizován tak, aby odpovídal současnému stavu.
  • Popisek Swainova R - Demonic Ascension/Demonflare v záložce Collection byl aktualizován tak, aby odpovídal současnému stavu.
  • Popisek Cloud Soul byl aktualizován tak, aby odpovídal současnému stavu.
  • Jméno a popis Rengarovy Passivky - Unseen Predator již nechybí v Death Recapu.
  • Rift Scuttler nyní správně přehrává animaci běhu a neklouže se, pokud je Grounded.
  • Jméno a popis Bardovy Passivky - Traveler's Call již nechybí v Death Recapu.
  • Mordekaiser již nezablokuje nepřátelský Teleport poskytnutý runou Unsealed Spellbook (a jakýkoliv jiný Summoner Spell, který je vyměněný) po zbytek hry, pokud přeruší jejich teleport uvnitř R - Realm of Death.
  • Fiddlesticksovo Q - Terrify se nyní správně aktivuje a vystraší monstra, pokud na ně použije W - Bountiful Harvest.
  • Pokud Aurelion Sol sešle Q - Starsurge přes minimapu, tak nyní správně sešle kouzlo na cíl na minimapě namísto terénu přímo pod minimapou (nejčastěji vpravo dole).
  • Qiyanino keřem vylepšené Q - Elemental Wrath nyní správně zanechá stopu neviditelnosti pokud kouzlo sešle po oživení z Guardian Angel nebo Zileanova R - Time Warp.
  • Popisek Kog'Mawova Q - Caustic Spittle ve hře byl aktualizován tak, aby odpovídal současnému stavu
  • Vizuální efekt Braumova R - Glacial Fissure již není špatně zarovnán, pokud je schopnost seslána na nulový dosah.
  • Popisek Sionova Q - Decimating Smash nyní správně indikuje, že modifikátor celkového AD se zvýší s dobou sesílání.
  • Popisek Rivenina Q - Broken Wings byl opraven tak, aby odstranil zisk bonusu k rychlosti útoku.
  • Evelynnino W - Allure nyní správně funguje, pokud je sesláno na Barona Nashora na všech úrovních a z jakékoliv vzdálenosti.
  • Rengarovo R - Thrill of the Hunt již nesnižuje armor věží.
  • Nidaleeino Q - Javelin Toss nyní správně procne její Passivku - Prowl při seslání na Barona Nashora z jakékoliv vzdálenosti.
  • Ornnova Passivka - Living Forge již neselže pokud spojenec, který má obdržet vylepšený předmět zemře, pokud je efekt projektilu ve vzduchu.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama