[LoR] Patch 1.3 - Konec ranked sezóny a drobné změny karet
Již víme kdy bude končit ranked sezóna.
Tento již třetí patch v pořadí obsahuje jen drobné herní změny, úpravy chyb a několik změn expedice, především se ale dozvídáme, jak to bude s koncem aktuální sezóny.
Nově se navíc budou patche zveřejňovat o den později, tedy v úterý v 19:00. Dalšího patche se tak dočkáme 23. června.
Seźona Kořisti a Sezóna Jmění
Tato sezóna (Sezóna Kořisti – The Season of Plunder) skončí přesně 23. června. Rankedy následně nebudou přístupné 24 hodin, kdy dojde k rozdání odměn – ikonek podle nejvyšší dosažené divize. Nová sezóna bude zahájena již na novém patchi a rankedy budou resetovány. Nová sezóna s názvem Sezóna Jmění tedy začne 24. června přibližně v 19:00.
- Master – propad o 800 LP (8 divizí).
- Patch 1.4. přinese kromě jiných změn i úpravu Master divizí.
- Diamond a Platinum – propad o 750 LP.
- Gold a Silver – propad o 675 LP.
- Bronze a Iron – reset do Iron IV.
Od patche 1.5 dojde k přesunu otevírání týdeního trezoru z úterý na čtvrtek, kvůli špatnému načasování s vycházením patchů.
Karty
V tomto patchi se vývojáři zaměřili na karty se slovem “náhodný”. Nově tedy “náhodný” (random) znamená vždy, že se jedná o “náhodný z jakéhokoliv regionu”. Díky tomu došlo ke změně funkce několika karet, které nyní mohou generovat karty i jiných regionů.
Petty Officer | Jailbreak | Double Trouble | Coral Creatures | Treasure Trove | Trail of Evidence | Mystifying Magician | Laurent Chevalier | Back Alley Barkeep | Eminent Benefactor | Karma | Insight of Ages | Karma's Insight of Ages | Flash of Brilliance | Lonely Poro | Warden’s Prey | Ethereal Remitter
Expedice
Některé archetypy expedice byly opět pozměněny. Všechny změny naleznete ZDE.
Ostatní
Do menu výběru v iOS byl přidán sektor s dostupnými jazyky.
Chyby
Následující chyby byly opraveny.
- Za určitých okolností bylo možné ukrást Yasua v podobě schopnosti z nepřátelské ruky.
- Občas se nespustila animace Super Mega Death Rocket.
- Dragon’s Rage se někdy aplikoval vícekrát na “Tough” nepřátele.
- Modré vizuální efekty se někdy ukazovali při líznutí karty s Puffcups.
- Fluft of Poros někdy nepřehrálo správnou animaci při smrti.
- Několik karet mělo chybu při překladu.
- Maokaiovi rostlinky “Sapling” někdy vyskočili ven z obrazu.
- Tarkaz the Tribeless se občas objevoval ve špatném archetypu v Expedici.
- Někdy docházelo ke špatnému započítávání karet při sestavování balíčků.
- Úkol Level Up! již správně započítává navýšení úrovně více šampionů ve stejném chvíli.
- Chyba v nekonzistenci fontu v japonštině.
- Při vymazání balíčku pro začátečníky vznikla v kolekci díra.