Patch 10.11 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 10.11 - změny ve hře

Patch 10.11 - změny ve hře

Smashee

Smashee

27. 5. 2020 19:00

Nejnovější aktualizace se nese ve znamení velkých úprav marksmanů.

Reklama

V noci se do hry dostala aktualizace s označením 10.11. Co všechno s sebou do hry přinesla?

Rework Volibeara

V tomto patchi se do hry dostane rework Volibeara, o kterém jsme vás informovali zde.


Nové skiny

Dočkali jsme se čtyř nových skinů, které si můžete prohlédnout ve starším článku.


Nové chroma balíčky

S novými skiny jsme se dočkali také nových chroma balíčků.

Astronaut Bard

Patch 10.11 - změny ve hře

Astronaut Gnar

Patch 10.11 - změny ve hře

Patch 10.11 - změny ve hře

Astronaut Poppy

Patch 10.11 - změny ve hře

Astronautilus

Patch 10.11 - změny ve hře

Astronaut Teemo

Patch 10.11 - změny ve hře

Přibyly také nové chroma balíčky pro Grey Warwicka Medieval Twitche, získáte je po dosažení Honoru 5. úrovně. 

Grey Warwick (Rose Quartz)

Medieval Twitch (Amethyst)


Balanční změny

Šampioni

Aphelios

  • Základní HP zvýšeny z 500 na 530.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 86 na 88.

Ashe

  • Základní HP zvýšeny z 539 na 570.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 85 na 87.

Caitlyn

  • Základní HP zvýšeny z 481 na 510.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 91 na 93.

Draven

  • Základní HP zvýšeny z 574 na 605.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 88 na 90.

Ezreal

  • Základní HP zvýšeny z 500 na 530.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 86 na 88.

Fiddlesticks

  • A Harmless Scarecrow (P)
    • Pokud Fiddlesticks použije schopnost během toho, co předstírá, že je strašák (tedy pokud nedostane poškození nebo není odhalen jako skutečný Fiddlesticks) nepřítel dostane fear stejně, jako kdyby byl Fiddle neodhalený.
    • Čas, po kterém Fiddlesticks zaujme pozici strašáka, zvýšen z 1 sekundy na 2.
  • Bountiful Harvest (W) 
    • Redukce poškození do minionů snížena z 60% na 40%.

Gangplank

  • Ratio rychlosti útoku zvýšeno z 0,658 na 0,69.
  • Powder Keg (E)
    • Oprava chyby: Poškození barely již vícenásobně nestackuje bonusové poškození ze Sheen.

Graves

  • End of the Line (Q)
    • AD ratio sníženo ze 100% na 80%.

Hecarim

  • Rampage (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 55/95/135/175/215 na 60/102/144/186/228.
    • Poškození do minionů sníženo z 66% na 60%.

Janna

  • Zephyr (W)
    • Poškození sníženo z 55/90/125/160/195 na 55/85/115/145/175.

Jhin

  • Základní HP zvýšeny z 556 na 585.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 91 na 93.

Jinx

  • Základní HP zvýšeny z 581 na 610.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 84 na 86.

Kai'Sa

  • Základní HP zvýšeny z 571 na 600.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 86 na 88.
  • Icathian Rain (Q) 
    • AD ratio increased from 35% to 40%
  • Killer Instinct (R) 
    • dosah zvýšen z 1500/2000/2500 na 1500/2250/3000.

Kalista

  • Sentinel Soul (W)
    • Bonusové poškození z označení zvýšeno z 10/12/14/16/18% maximálního zdraví cíle na 14/15/16/17/18% maximálního zdraví cíle.
    • Cena odstraněna.

Kog’Maw

  • Základní HP zvýšeny z 534 na 565.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 88 na 90.

Lucian

  • Lightslinger (P)
    • Kritický zásah druhou střelou zvýšen ze 75% AD na 100%.
    • Oprava chyby: Opravena chyba, při které druhá střela nevystřelila, pokud se cíl ocitl mimo dosah.

Lux

  • Lucent Singularity (E)
    • Přetrvání zpomalení zvýšeno z 0,25 sekundy na 1.

Miss Fortune

  • Základní HP zvýšeny z 541 na 570.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 91 na 96.

Sivir

  • Základní HP zvýšeny z 532 na 562.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 88 na 93.

Syndra

  • Scatter the Weak (E)
    • Cooldown zvýšen z 16/15/14/13/12 sekund na 18/17/16/15/14

Talon

  • Noxian Diplomacy (Q)
    • Cena zvýšena ze 30 many na 40.
    • Léčení sníženo z 20-71 na 10-70.

Tristana

  • Attack speed ratio zvýšeno z 0,656 na 0,679

Twitch

  • Základní HP zvýšeny z 582 na 612.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 84 na 86.

Varus

  • Základní HP zvýšeny z 500 na 530.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 89 na 91.

Vayne

  • Tumble (Q)
    • Bonusové poškození zvžšeno z 50/55/60/65/70% na 60/65/70/75/80%.

Xayah

  • Základní HP zvýšeny z 561 na 590.
  • Růst HP za úroveň zvýšen z 86 na 88.

Předměty

Zeal, Phantom Dancer, Rapid Firecannon, Statikk Shiv

  • Rychlost pohybu zvýšena z 5% na 7%.

Runaan's Hurricane

  • Rychlost pohybu zvýšena ze 7% na 9%.

ARAM

Buffy

  • Jarvan IV
    • Opravena chyba, při které se neaplikoval jeho buff -5% obdrženého poškození.
  • Riven
    • +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození.
  • Yorick
    • -5% udělovaného poškození změněno na +5% obdrženého poškození a -5% udělovaného poškození.

Nerfy

  • Galio
    • +5% obdrženého poškození změněno na -5% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození.
  • Lissandra
    • Beze změny změněno na -5% udělovaného poškození.
  • Teemo
    • -10% udělovaného poškození a +7% obdrženého poškození změněno na -10% udělovaného poškození a +10% obdrženého poškození.
  • Varus
    • Beze změny změněno na -5% udělovaného poškození.
  • Ziggs
    • -15% udělovaného poškození a +10% obdrženého poškození změněno na -15% udělovaného poškození a +15% obdrženého poškození.

URF

Buffy

  • Fiddlesticks
    • +5% udělovaného poškození, -5% obdrženého poškození a +10% léčení změněno na +10% udělovaného poškození, -10% obdrženého poškození a +10% léčení.
  • Fiora
    • -10% udělovaného poškození a -5% léčení změněno na -5% udělovaného poškození a -5% léčení.
  • Heimerdinger
    • -10% udělovaného poškození změněno na -5% udělovaného poškození.
  • Janna
    • Cooldown Q zvýšen o 100% změněno na beze změny.
  • Pantheon
    • +5% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození.
  • Quinn
    • +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození.
  • Rumble
    • -10% udělovaného poškození a -10% síly štítů změněno na -10% udělovaného poškození.
  • Sona
    • -5% léčení, -5% síly štítů změněno na beze změny.
  • Tahm Kench 
    • +25% udělovaného poškození, -25% obdrženého poškození, +10% léčení, +10% síly štítů změněno na +30% udělovaného poškození, -30% obdrženého poškození, +10% léčení a +10% síly štítů.
  • Thresh
    • +10% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození změněno na +15% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození.
  • Vayne
    • Beze změny změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Xayah
    • -10% udělovaného poškození změněno na -5% udělovaného poškození.

Nerfy

  • Akali
    • +15% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození.
  • Camille
    • +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Ivern
    • -5% obdrženého poškození změněno na beze změny.
  • Kassadin
    • +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Lucian
    • +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Maokai
    • -5% udělovaného poškození, +5% obdrženého poškození a -10% léčení změněno na -10% udělovaného poškození, +5% obdrženého poškození a -10% léčení.
  • Ornn 
    • +15% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -15% obdrženého poškození.
  • Qiyana
    • +5% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození.
  • Sett
    • +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození.
  • Shaco
    • -12% udělovaného poškození a +10% obdrženého poškození změněno na -15% udělovaného poškození a +10% obdrženého poškození.
  • Taliyah 
    • +15% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +10% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození.
  • Udyr
    • +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození.
  • Volibear
    • -5% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození změněno na beze změny.
  • Yuumi
    • -20% udělovaného poškození, -30% léčení a 25% increased E cooldown změněno na -20% udělovaného poškození, -30% léčení a Cooldown E zvýšen o 100%.
  • Zac
    • -5% obdrženého poškození změněno na beze změny.

Ostatní

Update vizuálních efektů

Cassiopeia

  • Noxious Blast (Q)
    • U jejího základního skinu byly updatovány částice kouře tak, aby lépe reprezentovaly skutečný dosah schopnosti.
  • Twin Fang (E)
    • Nepřátelští šampioni, kteří jsou otráveni, nad sebou budou mít ikonu tesáku, aby bylo patrné, že obdrží bonusové poškození.
  • Petrifying Gaze (R)
    • Na kraji hitboxu je linka, která lépe ukazuje zasaženou oblast.

Opravy chyb

  • Čtvrtá střela z Jhinovy pasivky - Whisper již nemůže být zrušena při střelbě na miniony a monstra.
  • Jhin již nebude automaticky zaměřovat nepřátele a monstra svou čtvrtou střelou při nečinnosti.
  • Hráči padající z Masteru nyní vždy skončí v Diamond I se 75 LP.
  • Opravena chyba, při které se nově získané rámečky Clash Banners neukazovaly ve hře nebo na záložce Profile.
  • Sylas nyní správně získá bonus k rychlosti útoku z Pasivky - Petricite Burst při vlastnění Jaxova Grandmaster's Might pomocí R - Hijack.
  • Opravena chyba, při které Sylas neudělil poškození všem nepřátelům pomocí ukradené Karthusovy ultimátky (R - Requiem).
  • Singed již není schopen použít E - Fling pokud je pod vlivem Suppressed z Warwickova R - Infinite Duress.
  • Debuff z Malzaharova E - Malefic Visions se nyní správně rozšíří na nejbližší cíl i po zabití zombie Siona během trvání schopnosti.
  • Aatrox se nyní správně vyléčí díky Passive - Deathbringer Stance nebo E - Umbral Dash pří útočení na nepřátelského Malphite s aktivní Pasivkou - Granite Shield.
  • Gragas již není schopen omráčit nepřátele, kteří jsou od sebe dostatečně vzdáleni sesláním E - Body Slam skrze zeď na jeden cíl a Flashnutím na další.
  • Lissandřini Frozen Thralls se již nebudou počítat jako spojenci a nepohltí část její odměny za rozbití Turret Plating, pokud jsou poblíž.
  • Pokud je hráč zabit neutrálním zdrojem poškození (minioni, monstra, věže, atd.), již v early game nezískají Homeguards.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama