Patch 10.7 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 10.7 - změny ve hře

Patch 10.7 - změny ve hře

Smashee

Smashee

31. 3. 2020 19:30

Do hry se dostal reworknutý Fiddlesticks!

Reklama

V noci se hra aktualizuje na verzi 10.7. Co přesně se, kromě Fiddlestickse, radikálně změnilo?

Rework šampiona – Fiddlesticks

V tomto patchi se do hry dostane přepracovaný Fiddlesticks. Vše potřebné o tomto reworku se dozvíte zde.

Patch 10.7 - změny ve hře


Nové skiny

Do hry se jako obvykle dostanou i nové skiny – tentokráte jich bude pět. Prohlédnout si je můžete zde.

Patch 10.7 - změny ve hře


Nové chroma balíčky

Během tohoto patche vyjdou následující chroma balíčky:

  • Furyhorn Cosplay Veigar
  • Pengu Cosplay Tristana
  • Pajama Guardian Cosplay Urgot
  • Worldbreaker Malzahar
  • Worldbreaker Sion
  • Worldbreaker Maokai

Balanční změny

Šampioni

Akali

  • Perfect Execution (R)
    • Cooldown změněn z 120/90/60 sekund na 100/80/60 sekund.

Corki

  • Special Delivery (W)
    • Trvání hoření při přímém zásahu změněno z 1,5 sekund na 2 sekundy.

Galio

  • Hero’s Entrance (R)
    • [Nové] Nyní zaštítí pasivním štítem z W - Shield of Durand všechny spojenecké šampiony v oblasti na 5 sekund.

Garen

  • Perseverance (P)
    • Cooldown změněn z 7 sekund na 8 sekund.
  • Decisive Strike (Q)
    • Trvání bonusu k rychlost pohybu změněno z 1,5/2/2,5/3/3,5 sekund na 1/1,65/2,3/2,95/3,6 sekund.

Ivern

  • Triggerseed (E)
    • Základní poškození změněno z 60/80/100/120/140 na 70/95/120/145/170.
  • Daisy! (R)
    • Cooldown změněn z 160/140/120 sekund na 140/130/120 sekund.

Kai’Sa

  • Supercharge (E)
    • Cooldown změněn z 16/15,5/15/14,5/14 sekund na 16/15/14/13/12 sekund.

Nasus

  • Wither (W)
    • Dosah zvýšen ze 600 na 700.
  • Spirit Fire (E)
    • Redukce armoru zvýšena z 15/20/25/30/35% na 25/30/35/40/45%.

Nocturne

  • Obnova životů změněna z 8,5 na 7.
  • Růst MR snížen z 1,25 na 0,75.

Riven

  • Základní HP zvýšeny z 555,48 na 560.
  • Obnova životů změněna z 7 na 8,5.

Talon

  • Rake (W)
    • Počáteční poškození změněno z 50/65/80/95/110 (+0,4 bonusového AD) na 45/60/75/90/105 (+0,4 bonusového AD).
    • Poškození při návratu změněno 70/85/100/115/130 (+0,6 bonusového AD) na 45/65/85/105/125 (+0,7 bonusového AD).

Wukong

  • Stone Skin (P)
    • Bonusový armor snížen z 5-11 (na úrovních 1-18) na 5-9 (na úrovních 1-18).
  • Nimbus Strike (E)
    • Základní poškození změněno z 80/120/160/200/240 na 80/110/140/170/200.
    • Wukongovo W - Warrior Trickster R - Cyclone mohou být zařazeny do fronty příkazů během skoku.

Xin Zhao

  • Determination (P)
    • Základní léčení zvýšeno z 10-78 na 10-112 (na úrovních 1-18).

Runy

Conditioning

  • Čas aktivace zvýšen z 10:00 na 12:00.

Phase Rush

  • Rychlost pohybu zvýšena z 30-50% na 40-60% pro šampiony na blízko.

One-For-All

Buffy

  • Akali
    • +5% obdrženého poškození.
  • Bard 
    • +5% obdrženého poškození a -7% způsobovaného poškození.
  • Evelynn
    •  -5% způsobovaného poškození.
  • Gangplank 
    • +5% obdrženého poškození.
  • Nunu & Willump 
    • +5% síla léčení.
  • Soraka
    • +5% síla léčení.
  • Thresh 
    • +5% obdrženého poškození a -5% způsobovaného poškození.
  • Yuumi 
    • +5% obdrženého poškození a -10% způsobovaného poškození.
  • Zoe
    • +5% obdrženého poškození.

Nerfy

  • Darius
    • +5% způsobovaného poškození a -5% síla léčení
  • Volibear
    • +5% způsobovaného poškození a -10% síla léčení
  • Wukong 
    • -5% obdrženého poškození a +5% způsobovaného poškození

Obecné změny

  • Redukce poškození věží při nepřítomnosti spojeneckých minionů zvýšena z 66% na 90%.
  • Věže v OFA nyní mají pláty, které mají podobná pravidla, jako ty na URFu. Pláty odpadnou v 8:00 a poskytují pouze 50% odolnosti ve srovnání s těmi na Summoner’s Riftu.
  • Hráči mimo souboj získávaji bonus +40 k rychlosti pohybu.
  • Hráči získávaji 40% CDR na summoner spells.
  • Hráči od 12:30 udělují větší poškození strukturám, roste až do 25% ve 25:00.
  • Hráči mají na začátku hry rychlejší a déle trvající Homeguard.
  • Hráči začínají s 950 zlata.
  • Zlato a zkušenosti za zabití minionů jsou zvýšeny na zhruba 130%.
  • Monstra v jungli dávají o 15% víc zlata a zkušeností.
  • Jednotky, které nejsou šampioni, udělují o 25% větší poškození budovám.
  • Baron Nashor při zabití poskytne také Eye of the Herald.
  • Rift Herald se poprvné spawne v 6:00 a má respawn time 4:30.
  • Baron Nashor se poprvé spawne v 15:00 a má respawn time 4:30.
  • Draci se spawnují od 3:30 a mají respawn time 3:30.
  • Elder Dragon má respawn time 4:30.
  • Cannon minioni se začínají spawnovat v každé druhé vlně v 8:00 a pak v každé vlně v 19:00.

ARAM

Buffy

  • Bard
    • +10% obdrženého poškození a -15% způsobovaného poškození změněno na +15% obdrženého poškození a -15% způsobovaného poškození.
  • Rek’Sai
    • +12% obdrženého poškození a -10% způsobovaného poškození změněno na +12% obdrženého poškození a -12% způsobovaného poškození.
  • Fiddlesticks 
    • -5% obdrženého poškození změněno na bez úprav (kvůli reworku).

Nerfy

  • Alistar
    • +5% způsobovaného poškození změněno na +5% způsobovaného poškození a -10% síla léčení.
  • Kassadin
    • -10% způsobovaného poškození změněno na -5% způsobovaného poškození.
  • Nami
    • +5% způsobovaného poškození a -10% síla léčení změněno na +5% způsobovaného poškození a -15% síla léčení.
  • Sett
    • Bez úprav změněno na -5% obdrženého poškození a +5% způsobovaného poškození.
  • Sona
    • -15% obdrženého poškození, +15% způsobovaného poškození, -18% síla léčení a -18% síla štítů změněno na -15% obdrženého poškození, +15% způsobovaného poškození, -20% síla léčení a -20% síla štítů.
  • Syndra
    • +5% obdrženého poškození změněno na bez úprav.
  • Teemo
    • -10% obdrženého poškození a +5% způsobovaného poškození změněno na -10% obdrženého poškození a +7% způsobovaného poškození.

Opravy chyb

  • Sesílání Tristanina Q - Rapid Fire, Miss Fortunina W - Strut, Dravenova W - Blood Rush nebo Master Yiho R - Highlander již nezruší animaci základního útoku.
  • Bylo provedeno vizuální “vyčištění” bubliny "Silence", která se objevuje nad jednotkou, která je Silenced.
  • Indikátor poškození Miss Fortunina E - Make It Rain je nyní správně viditelný i na mapě Howling Abyss.
  • Nimbus Cloak se nyní správně spustí okamžitě po provedení Hexflashe.
  • Vi již není Unstoppable, pokud je její R - Assault and Battery přerušeno jakýmkoliv způsobem.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama