TFT 10.6 Patch notes
i Zdroj: Tryhard.cz
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT 10.6 Patch notes

TFT 10.6 Patch notes

Ajkaaa

Ajkaaa

17. 3. 2020 22:00

Seznamte se s novým setem!

Reklama

Vzhledem k současné situaci má nejspíš většina z nás spoustu volného času. Jak jinak ho lépe využít než prozkoumáním a naučením se nového setu TFT: Galaxies? 

Obsah


Hodnocené zápasy

  • Nová hodnocená sezóna začne okamžitě se začátkem nového patche.
  • V žádné divizi nižší než Master vám nebudou klesat LP po dlouhé neaktivitě.
  • Taky tímto způsobem nemůžete spadnout z Masteru.

Systém

Mechanika galaxií

  • Novou mechaniku galaxií uvidíme až na patchi 10.7.

Příjmy

  • Pasivní příjem na kolo (začínající v kole 1-2): 3 – 5 – 4 – 5 – 5 – 5... → 2 – 2 – 3 – 4 – 5 – 5 – 5
  • Odebrána možnost prodat šampiony během kola s kolotočem.
  • Streaks: 2-3 (1g), 4-6 (2g), 7+ (3g) ⇒ 2 (1g), 3 (2g), 4 (3g), 5+ (4g)
  • Bonusové zlato ze streaků se nyní vyplácí v PVE kolech.

Obchod

  • Šance jednotek na levelu 3: 70/25/5/0/0% → 70/30/0/0/0%
  • Šance jednotek na levelu 5: 35/35/25/5/0% → 35/40/20/5/0%
  • Šance jednotek na levelu 6: 25/35/30/10/0% → 20/35/35/10/0%
  • Šance jednotek na levelu 7: 20/30/33/15/2 → 14/30/40/15/1%
  • Šance jednotek na levelu 8: 15/20/35/24/6% → 10/25/35/25/5%

Poškození hráčů

  • Základní poškození za kolo se zvýší na 0/3/4/5/10/15/20 z 0/2/3/4/5/6/7.
  • Poškození za přeživší jednotky sníženo na 1 (předtím se počítalo z počtu hvězdiček a ceně jednotek – 1-8).

Kořist/Dropy předmětů

  • Teď je pravděpodobnější, že spadnou šampioni častěji než jen zlato ze všech druhů orbů.
  • Střední orby se zlatem a šampiony teď nemohou spadnout v prvních dvou kolech.
  • Neeko’s help má o 35% menší pravděpodobnost spadnutí.

Pohyb

  • Rychlost pohybu všech šampionů: 550 → 500
  • Šampioni se po políčkách teď pohybují více plynule.
  • Melee šampioni se nyní pohybují malinko dříve než šampioni na dálku.
  • Pokud je šampion v dosahu svího cíle a tento cíl se z dosahu dostane, daný šampion za ním půjde vzdálenost jen jednoho políčka, než jej vymění za jiný cíl – nejbližšího protivníka.

Mana

  • Mana za útok podle hvězdiček: 8/10/12 → 10
  • Šampioni nyní použijí manu později po seslání kouzla.

Kolotoč

  • První kolotoč teď obsahuje jen šampiony za 1 zlato.
  • Kolotoče nyní mají mnohem více možných kombinací předmětů.
  • Spatuly se opět mohou objevit na kolotoči, ale velmi vzácně.
  • Celé předměty se mohou objevit dříve než v pátém kolotoči.
  • Komponenty se mohou objevit v šestém kolotoči a dále.
  • Bylo přidáno několik nových možností uspořádání kolotoče.

Ostatní

  • V prvním patchi budeme mít na každou plánovací fázi 5 vteřin navíc. Je to z důvodu učení se nového setu. V patchi 10.7 čas navíc nedostaneme.
  • Grievous Wounds: snížení léčení – 80% → 50%
  • Disarm – odzbrojení už nezastavuje i sesílání kouzel. Jen automatické útoky.
  • Všichni šampioni ve hře nějak scalují z AP.
  • Styl karet v obchodě se více blíží hernímu modelu.
  • Pravidla kombinování předmětů: Když se jednotky spojí, předměty se na ně vloží s touto prioritou: 1) Thiefs Gloves 2) Náhodné plné předměty 3) Náhodné komponenty.
  • Opravy chyb: 3-hvězdičkoví šampioni už jsou zase větší než šampioni s méně hvězdičkami.
  • Opravy chyb: Opraveny dlouhodobé potíže u jednotek s vysokou rychlostí útoků – občas jim útoky ve vzduchu zmizely.
  • Opravy chyb: Opraven problém, kde velká rychlost útoků znamenala chybu animací daných šampionů.

Předměty

Nové předměty

  • Hush je teď Chalice of Favor (10 many za seslání)
  • Iceborne Gauntlet je teď Shroud of Stillness (Zvýšení many o 40%)
  • Titanic Hydra je teď Zz’Rot Portal (Vyvolá voidspawn se životy závislými na počtu hvězdiček šampiona)

Existující předměty

  • Bloodthirster – léčení: 50% → 35%
  • Deathblade počáteční stacky: 1 → 2
  • Giant Slayer: 9% aktuálních životů → 12% 
  • Hextech Gunblade Vamp: 33% → 25%
  • Ionic Spark: Nyní také snižuje odolnost vůči magii o 50%
  • Morellonomicon – hoření: 18% → 20%
  • Quicksilver: Imunita vůči CC → Imunní vůči CC jen prvních 15 vteřin.
  • Rabadon’s Deathcap: Bonusové AP: 75% → 50%
  • Red Buff: hoření: 18% → 20%
  • Redemption: vyléčí 800 HP
  • Runaan’s Hurricane: projektil uděluje 60% → 70% poškození ze standardního 
  • Statikk Shiv: 85 → 70 poškození za odraz
  • Warmog’s Armor: 6% chybějících životů → 4% chybějících životů, maximálně 150 HP/tik
  • Zeke’s Herald: 15% AS → 18% AS
  • Zephyr: doba trvání: 6s → 5s

Změny klienta

Galaxies Pass

  • Uvidíte aktuální pass a váš postup k odměnám.
  • Pro přístup k prémiovému obsahu a UFO Sprite použijte Galaxies Pass+. Odměny dostanete zpětně, nemusíte si jej kupovat hned.
  • Všechny odměny se dají procházet a mají popisky. Nóbl.
  • Ukazatel úrovně a XP je na levé straně.
  • TFT mise najdete pod tlačítkem v pravém horním rohu. To také ukáže číslo dostupných misí.
  • Nové týdenní mise pro XP v passu.
  • Orb je pryč. Aby nebyly mise málo, dostanete nyní XP i za hraní her.
  • Odměny si vezmete také tady.
  • Teď také uvidíte kolik zbývá času do konce eventu.
  • Naspodu najdete nový obsah – seřazení věcí jako novinek, patch notes, dev myšlenky, areny ke koupi, malé legendy a Booms.

Lobby

  • Nové Booms si můžete vybrat na obrazovce party
  • Načítací obrazovka byla aktualizována, aby je také podporovala.
  • V lobby najdete TFT mise, které vám dají XP, když kliknete na tlačítko vpravo od hrací karty.

Ostatní

  • Nebuďte překvapeni pokud vidíte představení nového Galaxy Passu při prvním vstupu do hry. 
  • Pokud jste si koupili Galaxies Pass+, dostanete odměny navíc, až ho splníte. Je však pro hráče, co hrají HODNĚ TFT.

Balanční změny oproti PBE

Původy

Celestial

  • Léčení zdraví: 15/25/50% → 15/30/60%

Cybernetic

  • Bonusové životy/Poškození útoků: 350&50/850&85 → 350&50/800&80

Infiltrator

  • Bonus k rychlosti útoků: 60/90% → 50%/80%

Rebel

  • Štít: 125/200 → 150/225

Space Pirate

  • (4) Šance spadnutí předmětu: 10% → 15%

Šampioni

Tier 1

  • Caitlyn
    • Poškození útoků: 40 → 45
  • Khazix
    • Poškození schopností: 200/275/450 → 175/250/400
  • Jarvan
    • Celková mana: 120 → 100
  • Ziggs
    • Rychlost útoků: 0,6 → 0,7

Tier 2

  • Ahri
    • Poškození schopností: 175/250/400 → 175/250/375
  • Darius
    • Mana: 80 → 70
  • Kai’sa
    • Počet střel: 6/8/11 → 4/6/9
  • Lucian
    • Poškození útoků: 60 → 55
    • Poškození schopností: 175/225/350 ⇒ 150/200/325

Tier 3

  • Neeko
    • Poškození schopností: 175/250/500 ⇒ 200/275/550
  • Shaco
    • Poškození schopností (3 hvězdičky): 500% → 450%

Tier 4

  • Jhin
    • Poškození útoků: 80 → 90
  • Irelia
    • Rychlost útoků: 0,8 → 0,85
  • Vel’koz
    • Poškození schopností: 450/600/2000 → 425/550/2000
  • Wukong
    • Mana: 75/175 → 50/150

Tier 5

  • Aurelion Sol
    • Poškození schopností: 100/150/750 → 120/175/750
  • Gangplank
    • Životy: 900 → 1000
  • Miss Fortune
    • Poškození schopností: 75/100/999% → 70/90/999%
    • Hodnota vylepšení štítu: 300/600/900 → 400/700/1000
  • Thresh
    • Rychlost útoků: 0,85 → 0,95
  • Super Mech
    • Poškození schopnosti: 200/250/300/525/675/1125/5000 → 200/250/300/350/450/750/5000

Předměty

Ionic Spark

  • Dosah: 3 → 2
  • Poškození: 200% → 225%

Red Buff/Morello

  • Zmírnění léčení: 33% → 30%

Statikk Shiv

  • Poškození: 70 → 75
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama