TFT Galaxies přijde s velkou porcí herních změn
i Zdroj: Tryhard.cz
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT Galaxies přijde s velkou porcí herních změn

TFT Galaxies přijde s velkou porcí herních změn

Reibl

Reibl

5. 3. 2020 19:00

Spatula se vrací na kolotoč.

Reklama

Spolu s TFT: Galaxies přicházejí i další změny, které upraví průběh hry. Přepracováním s projdou pravidla pro sdílený výběr postav (kolotoč), ekonomika zlata, boj, poškození hráčů a i předměty.

Kolotoč

Z prvního kolotoče nově půjde získat pouze šampiona v hodnotě jednoho zlata. Je to kvůli změně celkové ekonomiky, kterou si rozebereme níže, ale také strategie. Dříve se téměř vždy vyplatilo vaši první postavu prodat. Nově vás hra donutí o tom přemýšlet. Návratu se dočká také Spatula, která se opět vzácně objeví na kolotoči.

  • Celé předměty se můžou objevit dříve, než na pátém kolotoči.
  • Části celých předmětu se můžou objevit i v 6. a dalším kolotoči.
  • Spatula se nyní může objevit na kolotoči, ale jen zřídka.
  • Přidáno mnoho vizuálních prvků.

TFT Galaxies přijde s velkou porcí herních změn


Ekonomika zlata

V Rise of the Elements byl příjem zlata dost vysoký. V prvních kolech jste mohli vykoupit všechny nabízené postavy a o ničem nepřemýšlet.

  • Pasivní příjem v dané části (stage) hry upraven: 1-2-5-4-5-5 → 0-2-2-3-4-5-5
  • Zlaté a modré boxy nemohou padnout v prvních dvou kolech.

Nově také nepůjde na 3. úrovni získat tier 3 postavu. Upraví se také série proher / výher. Maximální bonus nově dostanete o kolo dřív.

  • Série výher / proher a jejich bonus:
    • 2-3: 1 zlato (nezměněno)
    • 4-6: 2 zlata → 4-5: 2 zlata
    • 7+: 3 zlata → 6+: 3 zlata
  • Do série se budou počítat i kola proti monstrům.

Poškození hráčů

V novém setu nebude tolik záležet jak tvrdě prohrajete. Více poškození dostanete dle části hry, než od přeživších jednotek soupeře.

  • Poškození dle části hry: 0/2/3/4/5/6/7 → 0/3/6/10/14/20
  • Další jedno poškození obdržíte za každého šampiona, který v nepřátelském týmu přežije.

Boj

Změn se od příštího patche dočká i soubojový systém a některé efekty

  • Postavy na blízko se začnou hýbat na začátku boje o něco dřív, než ty na dálku.
  • Šampioni se nově pohybují plynuleji na herní desce.
  • Pokud je cíl dané postavy na dosah útokům a odejde, útočník ho bude pronásledovat 1 políčko daleko a až poté začne útočit na jinou nejbližší postavu.
  • Mana za základní útok změněna: 8/10/12 dle úrovně šampiona → 10/10/10
  • Grievous Wounds efekt (snížení léčení) oslaben: 80 % → 50 %
  • Úplně každá postava nově nějakým způsobem využívá Ability Power.

Další změny

  • Šance na padnutí daného tieru postav na 7. úrovni upravena: 20/30/33/15/2 % → 20/30/33/16/1 %
  • Neeko’s Help se nově objevuje o 33 % častěji v boxech všech druhů.
  • Zvýšena šance na padnutí Spatuly ze zlatých boxů.
  • Disarm nezabraňuje postavám použít schopnosti, pouze základní útoky.

Předměty

Riot nakonec upraví i některé předměty. Ty dostanou nové jméno i efekt.

Hush → Chalice of Flavor

  • Recept: Tear of the Goddess + Negatron Cloak
  • Efekt: Pokaždé, když postava použije schopnost, přidá se okolním spojencům 10 many.

Iceborn Gauntlet → Shroud of Stillness

  • Recept: Brawler’s Glove + Chain Mail
  • Efekt: Na začátku boje vystřelí paprsek, který všem zasaženým nepřátelům přidá 40 % maximální many potřebné pro seslání prvního kouzla.

Titanic Hydra → Zz’Rot Portal

  • Recept: Recurve Bow + Giant’s Belt
  • Efekt: Po smrti nositele se zrodí Voidling s 1000/2000/3000 zdraví dle úrovně postavy. Na Voidling začnou nepřátelé okamžitě útočit.

Další úpravy stávajících předmětů:

  • Deathblade – Stacky na začátku kola: 1 → 3.
  • Giant Slayer – Poškození zvýšeno: 9 % → 12 % aktuálního zdraví.
  • Hextech Gunblade – Léčení zvýšeno: 33 % → 35 %.
  • Ionic Spark – Nyní také snižuje Magic Resist okolních nepřátel o 50 % (nestackuje se).
  • Quicksilver – Oslaben efekt imunity proti zamezení pohybu: úplná imunita → imunita na prvních 10 vteřin boje.
  • Rabadon’s Deathcap – Bonusové AP sníženo: 75 % → 50 %.
  • Redemption – Nositel vyléčí celý tým za 800 zdraví po své smrti.
  • Runaan’s Hurricane – poškození šípu zvětšeno: 60 % → 70 %.
  • Statikk Shiv – Poškození blesku sníženo: 85 → 75.
  • Warmog’s Armor – Léčení sníženo: 6 % → 5 % chybějícího zdraví, maximálně 150 zdraví za tick.
  • Zeke’s Herald – Attack Speed bonus zvýšen: 15 % → 18 %.
  • Zephyr – Vyhození do vzduchu zkráceno: 6 → 5 vteřin.

Přidej se do naší facebookové skupiny o Teamfight Tactics a sdílej své úspěchys komunitou, ukazuj nové taktiky a raď nováčkům.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama