i
Zdroj: Tryhard.cz
TFT 10.2 Patch notes
Méně času na plánování a velké změny týkající se předmětů.
Jestliže trávíte hodně času u TFT, další poznámky k nové aktualizaci vám rozhodně nesmí utéct. Tentokrát se dozvíme o změnách v systému. Většina z nich zmiňuje předměty a jejich padání během kol. Čeho se změny přesně týkají?
Obsah
Systém
Délka her
- Doba času na plánování během PVE kol (kde padají předměty): 30 sekund → 20 sekund
Systém předmětů
- Malé orby: odstraněna možnost “padnutí 4 zlata” (průměrná hodnota snížena o 15%)
- Střední orby: odstraněna možnost “padnutí 7 zlata” (průměrná hodnota snížena o 3%)
- Odstraněny nejhorší možnosti pro padnutí předmětů během hry, zejména v prvních třech PVE kolech.
- Celé předměty nyní padají značně méně často.
- Celé předměty padají jen v případě, že už k nim máte komponenty.
- Z PVE kol už vám za jednu hru nemohou padnout dva celé předměty. Tato změna nezahrňuje odměny z epických monster, ani kolotoč.
- Výrazně snížena šance, že se Force of Nature objeví v kolotoči.
Další změny
- Minioni a monstra z PVE kol jsou teď imunní vůči Zephyru.
- Aktualizace rozhraní s třídami/původy, aby vynikly vzácné synergie (jako Inferno 9).
- Aktualizovány vizuální efekty malé legendy Runespirit.
- Systém pro výběr malé legendy a arena skinu byl vylepšen.
Předměty
- Poškození Bramble Vest: 80/120/160 → 100/140/200
- Bloodthirster Lifesteal: 40 → 50%
- Guinsoo’s Rageblade: rychlost útoků za stack: 4% → 5%
- Hextech Gunblade Omnisteal: 25% → 33%
- Iceborn Gauntlet: doba zmrazení: 1.5 sekund → 2.5 sekund
- Hodnota štítu Locket of the Iron Solari: 250/275/300 → 250/275/350
- Poškození Luden’s Echo: 120/160/200 → 125/175/250
Třídy a původy
Assassin
- Bonus k poškození kritických útoků: 50/150% → 65/225%
Blademaster
- Blademasteři už nemůžou skládat více útoků, než jim level třídy povoluje (1/2/3). To znamená, že už téměř vůbec, pokud ne nikdy, nedosáhnou “nekonečna” na základních útocích. Specificky nerf (4) a (6) Blademaster.
- Šance na získání extra základních útoků: 40% → 35%
Desert
- Snížení armoru: 50/90% → 40/100%
Inferno
- Poškození: 70/140/210% → 70/150/250%
Mage
- (6) Mage: 100% šance na dvojité seslání schopnosti → 100% šance na dvojité seslání schopnosti a 20 AP všem Mágům
Shadow
- Doba trvání bonusového poškození: 5 sekund → 6 sekund
- Bonusové poškození: 65%/150% → 65/175%
Warden
- Bonusový armor: 150/300/450% → 150/300/999%
Woodland
- Přidáno (6) Všichni Woodland šampioni se naklonují.
Balancování šampionů
Tier 1
Leona
- Snížení obdrženého poškození: 40/90/140 → 40/80/120
Tier 2
Malzahar
- Životy voidlingů: 250/250/250 → 250/300/400
Tier 3
Ezreal
- Životy: 600 → 650
- Poškození schopností: 200/400/800 → 225/450/900
Karma
- Bonus k rychlosti útoků: 60/70/80 → 40/60/80
Sion
- Mana: 50/125 → 75/125
Sivir
- Odražení útoků: 10/10/10 → 5/7/9
Veigar
- Poškození útoků: 300/600/900 → 325/650/975
Tier 4
Olaf
- Rychlost útoků: 0,85 → 0,8
Úpravy 3-hvězdičkových šampionů
Renekton
- Poškození schopností: 150/275/400 → 150/275/475
Vladimir
- Poškození schopností: 200/325/450 → 200/325/500
Ashe
- Bonus rychlosti útoků ze schopnosti: 50/75/250% → 50/75/100%
- Hodnota poškození útoků ze schopnosti: 0,3/0,35/0,4 → 0,3/0,35/0,75
Opravy chyb
- Všechny nápovědy by teď měly být aktuální.
- Nápověda u Electric teď správně udává, že dává poškození kouzly.
- Karma už nemá 228 cm.
- Schopnost Kindred teď bude správně udělovat kritické útoky s Jeweled Gauntlet.