TFT Patch 10.1
Lunar třída a úpravy mnoha předmětů.
První Patch roku 2020 do TFT přináší upravené předměty a novou třídu postav. Pojďme se na ně podívat.
Obsah
Nový Lunar původ a postavy
Do hry se dostanou dvě nové postavy, které mají společný původ, Lunar. O jejich příchodu do TFT jsme informovali dříve.
Lunar bonus
- Při dvou Lunar postavách se každých 7 vteřin celému týmu přidá 15 % k šanci na kritický zásah, 15 % poškození při kritickém zásahu a 10 % síly schopností. Bonus se sčítá až 4×.
Leona
- Tier 1
- Třída: Warden
- Zdraví: 650/1170/2106
- Armor: 40
- Poškození: 50/90/162
- Attack Speed: 0,55
- Mana: 50/100
- Schopnost: Lunar Barrier – Leona sníží obdržené poškození do sebe o 40/90/140 po dobu 5 vteřin.
Karma
- Tier 3
- Třída: Mystic
- Zdraví: 600/1080/1944
- Armor: 20
- Poškození: 50/90/162
- Attack speed: 0,7
- Mana: 75/100
- Schopnost: Inspire – Na začátku boje si Karma označí nejbližšího spojence a propojí se s ním. Tomu pak udělí štít, pokud je naživu. Pokud není, vybere si náhodně jiného. Štít trvá 5 vteřin a absorbuje 250/400/800 poškození. Když je štít aktivní, získá spojenec 60/70/80 % bonus k attack speedu.
Nové malé legendy
Do hry se dostanou také tři nové malé legendy. Flutterbug, Craggle a Tocker.
Balanční změny
Předměty
Last Whisper (nový)
- Recept: Sparring Gloves + Recurve Bow
- Nahrazuje Repeating Crossbow
- Efekt: Kritické zásahy snižují armor cíle o 90 % na 3 vteřiny. Tento efekt se nestackuje.
Titan’s Resolve (nový)
- Recept: Chain Vest + Recurve Bow
- Nahrazuje Phanom Dancer
- Efekt: Když je nositel zasažen kritickým útokem, nebo ho udělí, získá 2 % bonusu poškození. Tento bonus se stackuje až do 100 %. Při plném nastackování získá 25 armoru a magic resistu a šampion se zvětší. Efekt se každé kolo resetuje.
Bramble Vest (nový)
- Recept: Chain Vest + Chain Vest
- Nahrazuje Thornmail
- Efekt: Odstraní příchozí bonusové poškození z kritických útoků. Při každém příchozím základním útoku udělí zpětně 80/120/160 magického poškození (nejčastěji jednou za vteřinu). Navrátivší poškození se zvětšuje dle hvězdičkové úrovně postavy, jenž předmět má.
Frozen Heart (malý rework)
- Původní efekt: Snížení attack speedu okolních nepřátel o 25 %.
- Nový efekt: Okolní nepřátelé mají snížený attack speed o 40 %. Nově se stackuje dosah efektu.
Iceborn Gauntlet (malý rework)
- Původní efekt: Vyhnutí se útoku vytvořilo zonu s ledem. Nepřátelé v této oblasti měli nižší attack speed o 25 %.
- Nový efekt: Po vykouzlení schopnosti, nositelův další základní útok zmrazí cíl na 1,5 vteřiny.
Ionic Spark (malý rework)
- Původní efekt: Udělí 90 poškození do nepřítele, který použil schopnost.
- Nový efekt: Nepřátelé do vzdálenosti 3 políček, kteří použijí schopnost, obdrží magické poškození. Toto poškození má sílu o hodnotě 200 % maximální many zasaženého cíle.
Quicksilver (malý rework)
- Původní efekt: Spell shield, který zamezil účinku dalšího omezení pohybu. Štít se obnovil po 3 sekundách od aktivace.
- Nový efekt: Unikátní – Nositel je imunní vůči omezením pohybu.
Locket of the Iron Solari (nové přepočty)
- Změněna hodnota štítu z 300 po dobu 8 vteřin na 250/275/300 po dobu 8 vteřin dle hvězdičkové úrovně postavy, která předmět má.
Luden’s Echo (nové přepočty)
- Změněno poškození ze 150 magického na 120/160/200 dle hvězdičkové úrovně postavy, která předmět má.
Statikk Shiv (nové přepočty)
- Změněno poškození z 100 magického do 3 cílů na 80 magického poškození do 3/4/5 cílů dle hvězdičkové úrovně postavy, která předmět má.
Hush
- Šance na aktivaci efektu snížena z 25 % na 20 %.
Red Buff a Morellonomicon
- Průběžné poškození sníženo z 20 % za 10 vteřin na 18 % za 10 vteřin.
Původy a třídy
Druid
- Obnovování životů zvýšeno z 40 na 45.
Light
- Attack speed bonus zvýšen z 15/25/35 % na 15/35/55 %.
Ocean
- Obnovování many sníženo z 15/30/60 na 10/30/60.
Shadow
- Bonusové poškození zvýšeno z 60/140 % na 65/150 %.
Postavy
Tier 1
Vayne
- Zdraví zvýšeno z 500 na 550
- Poškození schopnosti (dle maximálního zdraví cíle) zvětšeno z 9/12/15 % na 10//13/16 %.
Warwick
- Mana upravena z 50/150 na 50/125
- Poškození schopnosti zvýšeno z 200/450/700 na 200/500/700
Tier 2
Jax
- Zdravví zvýšeno z 650 na 700.
- Poškození základních útoků zvýšeno z 50 na 55.
Malzahar
- Poškození minionů zvýšeno z 30/60/90 na 40/70/100.
Neeko
- Celková mana sníženo za 80 na 65.
Senna
- Bonus poškození spojeneckých postav ze schopnosti zvýšen z 15/30/55 na 15/40/65
Skarner
- Bonus attack speedu ze štítu zvýšen z 30/65/100 % na 50/75/100 %.
Syndra
- Celková mana snížena z 80 na 65.
Varus
- Poškození schopnosti zvýšeno z 225/450/675 na 225/450/800
Tier 3
Aatrox
- Zdraví zvýšeno ze 700 na 800.
- Poškození schopnosti zvýšeno z 250/500/1000 na 300/600/1200.
Azir
- Poškození schopnosti zvýšeno z 125/250/375 na 150/275/450.
Nocturne
- Attask speed snížen z 0,75 na 0,7.
- Poškození základních útoků sníženo z 60 na 55.
Qiyana
- Trvání stunu sníženo z 3/4/5 vteřin na 2,5/3,5/4,5 vteřiny
- Poškození schopnosti zvýšeno z 300/500/700 na 300/500/900
Sivir
- Trvání schopnosti sníženo ze 7 na 5 vteřin.
Tier 4
Annie
- Upraveno poškození Tibbersovo útoků z 150/300/1000 na 125/350/1500 poškození.
Twitch
- Zvýšen přepočet poškození základních útoků po použití schopnosti z 125/150/300 % na 130/160/300 %.
Tier 5
Amumu
- Trvání stanu upraveno z 2/2/2 na 1,5/2/5 vteřin.
- Poškození schopnosti sníženo ze 150/250/1337 na 100/200/1337.
- Mana upravena z 50/125 na 75/150.
Master Yi
- Bonusové poškození schopnosti zvýšeno z 50/75/500 na 75/100/500.
Nami
- Poškození schopnosti sníženo ze 150/250/350 na 100/200/300.
Opravy chyb
- Nezacílitelné jednotky nemohou být již ovlivněny efekty zamezení pohybu.
- Opravdu opravena chyba, kdy Annie mohla opět získávat manu po spawnutí dvou Tibbersů.