i
Zdroj: Tryhard.cz
Nový šampion: Sett, the Boss
Tři noví šampioni během dvou měsíců?
Aphelios se na live serverech ani neohřál a Riot už nám představil dalšího šampiona – tím je Vastayský bojovník Sett. V pořadí stý čtyřicátý sedmý šampion už je nyní k dispozici na PBE, takže známe jeho vlastnosti.
Základní vlastnosti
- Základní HP: 600
- Růst HP za úroveň: 93
- Regenerace HP: 9,25
- Růst regenerace HP za úroveň: 0,15
- Základní magic resist 32
- Růst magic resistu za úroveň: 1,25
- Základní AD: 60
- Růst AD za úroveň: 4
- Základní rychlost pohybu: 340
- Attack range: 125
- Růst attack speedu za úroveň: 1,75.
Schopnosti
P – Pit Grit
- Základní útoky Setta střídají úder zleva a zprava. Začíná vždy úderem zleva. Attack speed zvyšuje rychlost úderů z obou směrů
- Úder zleva uděluje klasické poškození.
- Úder zprava uděluje bonusové fyzické poškození.
- Sett získává bonusovou regeneraci HP za každých 5% chybějících životů.
Q – Knuckle Down
- 9 sekund cooldown
- Sett získá 30% bonus k rychlosti pohybu na 1,5 sekundy, pokud se pohybuje směrem k nepřátelskému šampionovi.
- Dva následující základní útoky udělí bonusové fyzické poškození na základě maximálních HP nepřátel.
W – Haymaker
- Pasivní část: Sett si ukládá 100% obdrženého poškození jako Grit – kuráž, až do maxima 50% svých maximálních HP. Grit rychle upadá ihned po obdržení poškození.
- Aktivní část:
- Sett praští do cílového směru a udělí poškození posílené o Grit, které se tímto úderem spotřebuje. Do nepřátel uprostřed úderu udělí True Damage, do nepřátel na krajích fyzické poškození.
- Sett také získá rychle upadající štít o velikosti spotřebovaného Grit.
E – Facebreaker
- Sett uchopí nepřátele po obou svých stranách a praští s nimi k sobě, udělí jim fyzické poškození a zpomalí je o 50% na 0,5 sekundy. Pokud Sett uchopil alespoň jednoho nepřítele na obou stranách, všichni uchopení nepřátelé jsou na 1 sekundu omráčeni.
R – The Show Stopper
- Sett sebere nepřátelského šampiona, odnese ho dopředu a pak s ním praští do země. Všichni nepřátelé v okolí úderu obdrží fyzické poškození zvyšující se s bonusovými HP uchopeného šampiona a jsou zpomaleni o 99% na 1,5 sekundy. Čím jsou nepřátelé vzdálenější od úderu, tím méně poškození obdrží.