Patch 9.24 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 9.24 - změny ve hře

Patch 9.24 - změny ve hře

Smashee

Smashee

10. 12. 2019 21:00

Nový šampion se již brzy dostane do hry.

Reklama

Aktualizace s označením 9.24 je tu! Co všechno nám kromě Aphelia nabídne?

Nový šampion Aphelios, the Weapon of the Faithful

Nový patch nám přinese nového šampiona Aphelia.


Nové skiny

Dočkáme se dvanácti nových skinů, o kterých jsme vás informovali zde.


Nové Chroma balíčky

S novými skiny přišla také hromada nových chroma balíčků.

Nightbringer Vladimir 

Sugar Rush Zilean 

Sugar Rush Evelynn

Dawnbringer Karma 

Dawnbringer Nidalee 

Dawnbringer Riven

Sugar Rush Ziggs 

Nightbringer Yasuo

Sugar Rush Braum 

Nightbringer Aphelios 


 

Balanční změny

Šampioni

Akali

  • Five Point Strike (Q) 
    • Poškození minionů sníženo z bonusu 33% na bonus 25%.
    • Hitbox za Akali odstraněn.

Amumu

  • Bandage Toss (Q) 
    • Cooldown snížen z 12/11/10/9/8 sekund na 10/9,5/9/8,5/8.

Braum

  • HP za úroveň zvýšeny z 87 na 98.
  • Základní obnova HP zvýšena z 8 na 8,5. 
  • Winter's Bite (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 60/105/150/195/240 na 60/110/160/210/260.
  • Stand Behind Me (W)
    • Cooldown snížen ze 14/13/12/11/10 sekund na 12/11/10/9/8.
    • Cena snížena z 50/55/60/65/70 many na 40.
    • Armor a MR pro spojence změněn z [10-26 +10-16% Braumova bonusového armoru/mr] do [10-26 + 12%].
    • Armor a MR pro Brauma změněn z [10-26 +10-16% Braumova bonusového armoru/mr] do [10-26 +36%]
  • Glacial Fissure (R)
    • Poškození zvýšeno ze 150/250/350 na 150/300/450.
    • [Změna efektu] První cíl je vyhozen mezi 0,25 a 1/1,25/1,5 sekundami, závisející na vzdálenosti od Brauma. Všechny ostatní cíle jsou vyhozeny na 0,25 sekund.

Diana

  • Mana zvýšena z 372 na 420.
  • Mana za úroveň zvýšena z 20 na 25.
  • Základní AD zvýšeno z 53,04 na 57,04
  • Moonsilver Blade (P)
    • [Nový efekt] Diana získá 10/15/20/25/30/35/40% bonus k attack speedu na úrovních 1/3/6/9/12/15/18. Tento bonus je trojnásobný (na 3 sekundy) poté, co Diana použije některou svou schopnost.
    • Každý třetí základní útok uděluje bonusové magické poškození do okolních nepřátel – 20/25/30/35/40/55/65/75/85/95/120/135/150/165/180/210/230/250 (+40% AP).
  • Crescent Strike (Q)
    • Cena snížena z 55 many na 50.
  • Pale Cascade (W)
    • Cena snížena z 40/55/70/85/100 many na 40/45/50/55/60.
    • Štít změněn z [40/55/70/85/100 (+30% AP)] na [30/45/60/75/90 (+30%AP) (+10% bonusových HP)].
    • AP ratio poškození orbem sníženo z (3x20%) na (3x15%).
  • Lunar Rush (E)
    • Prohozeno s Moonfall (R)
    • 40/45/50/55/60 many
    • 22/20/18/16/14 sekund cooldown
    • Diana skočí k nepříteli a udělí 40/60/80/100/120 (+40% AP) magického poškození. Cooldown zmizí, pokud je cíl označen efektem Moonlight.
  • Moonfall (R)
    • Prohozeno s Lunar Rush (E)
    • 100/90/80 sekund Cooldown
    • 100 many
    • Objeví a přitáhne všechny nepřátele v okolí a zpomalí je o 40/50/60% sekund.
    • Pokud Diana přitáhne nepřátelského šampiona, udělí po 1 sekundě 200/300/400 (+60% AP) magického poškození do okolí. Toto poškození se zvyšuje o 35/60/85 (+15% AP) za každého šampiona, kterého přitáhla.

Garen

  • Judgement (E)
    • Počet otočení změněn z [7 + 1 za každých 20% attack speedu] na [7 + 1 za každých 25% attack speedu].
    • Poškození za úroveň sníženo z 8,2 na 6,6.

Karma

  • Inspire (E)
    • Základní hodnota štítu zvýšena z 70/95/120/145/170 na 80/110/140/170/200.

Kassadin

  • Null Sphere (Q)
    • Cooldown zvýšen z 9 sekund na všech úrovních na 11/10,5/10/9,5/9.
  • Nether Blade (W)
    • Obnova many snížena z 4/5/6/7/8% chybějící many na 4/4,5/5/5,5/6% chybějící many.

Rammus

  • Růst HP zvýšen z 86 na 95.
  • Frenzying Taunt (E)
    • Cooldown snížen z 12 sekund na všech úrovních na 12/11,5/11/10,5/10.

Ryze

  • Overload (Q)
    • Základní poškození sníženo z 80/105/130/155/180 na 65/90/115/140/165.

Senna

  • HP za úroveň sníženy z 85 na 75.
  • Absolution (P)
    • Procento padnutí duší za zabité miniony sníženo z 5,55% na 1,67%. 
    • Ze šampionů již nepadají duše.
    • Oprava chyby: spojenecký Bard již nemůže zabít duše pomocí Q.
  • Piercing Darkness (Q) 
    • Poškození sníženo z 50/80/110/140/170 na 40/70/100/130/160.
    • Bonusové AD ratio sníženo z 50% na 40%.
  • Last Embrace (W) 
    • Doba trvání znehybnění změněna z [1,45/1,65/1,85/2,05/2,25 sekund] na [1,25/1,5/1,75/2/2,25].
  • Dawning Shadow (R) 
    • AP ratio poškození zvýšeno ze 40% na 50%.

Sivir

  • Poškození zvýšeno z 61 na 63.

Yuumi

  • Bop & Block (P)
    • Štít zvýšen z [50-300] na [60-400].
    • Nyní obnovuje manu.
      • Hodnoty: 50/56/63/69/76/82/89/95/102/108/115/121/128/134/141/147/154/160.
  • Prowling Projectile (Q)
    • Cena zvýšena ze 75/80/85/90/95/100 na 85/90/95/100/105/110.
    • AP ratio sníženo ze 45% na 30%.
    • Posílené poškození změněno z [50/85/120/155/190/225 (+65% AP)] na [50/95/140/185/230/275 (+40%)].
    • Doba trvání střely snížena ze 3 sekund na 2. 
  • You and Me! (W)
    • Adaptivní síla zvýšena z 5/7/9/11/13 na 12/14/16/18/20.
    • Procento adaptivní síly zvýšeno z 4/7/10/13/16% na 12/14/16/18/20%.
    • [Nové pravidla]
      • Efekty znehybnění přidá schopnosti na 5 sekund cooldown.
      • Yuumi bude nedotknutelná pokud její přítel používá Teleport.
    • [Nové] Nyní má 0,25 sekundy dobu vyvolání a může být přerušeno. 
  • Zoomies (E)
    • Již nemá dvě nabití.
    • Cooldown: 12/11/10/9/8 sekund.
    • Cena zvýšena ze 30/40/50/60/70 many na 100/115/130/145/160.
    • Doba trvání zvýšena ze 2 sekund na 3.
    • Rychlost pohybu snížena z 25% na 15%.
    • AP ratio léčení zvýšeno z 10% na 30%.
    • Minimální obnova životů zvýšena ze 30/40/50/60/70 na 70/110/150/190/230.
    • [Nové] Nyní přidává rychlost útoku: 25/30/35/40/45%

Runy

Conqueror (Precision Keystone)

  • Obnova životů pro ranged šampiony snížena z 15% na 8%.
  • Doba trvání stacků snížena z 8 sekund na 6. 

Prototype: Omnistone (Inspiration Keystone)

  • Nyní vám sděluje, kolik poškození udělilo a jak moc utility má na svědomí.
  • Pokud nejste v blízkosti nepřátelských šampionů, máte větší šanci na zisk Predatora. Naopak, je menší pravděpodobnost, že jej získáte, pokud jste jim nablízku.
  • Pokud jste v blízkosti nepřátelských šampionů, kteří mají málo životů, máte větší šanci na zisk Dark Harvest.
  • Pokud jste v blízkosti nepřátelských šampionů, kteří mají málo životů a jste šampion závisející na AD a rychlosti útoku, máte větší šanci na zisk Hail of Blades.
  • Pokud jste v blízkosti nepřátelských šampionů, kteří mají hodně životů a i vy máte hodně životů, máte větší šanci na zisk Conqueror (zvýšeno pro šampiony na blízko).
  • Pokud jste ještě nehosáhli deváté úrovně a máte málo životů, máte větší šanci na zisk Fleet Footwork.
  • Pokud můžete použít jeden z Glacial předmětů, máte větší šanci na zisk Glacial Augment.
  • Pokud jste v blízkosti přátelských šampionů, kteří mají málo životů a bojují a navíc máte navýšené léčení/hodnoty štítů, máte větší šanci na zisk Summon Aery.

ARAM

Buffy

  • Karthus
    • -6% udělovaného poškození změněno na bez úprav.
  • Kayle
    • -6% udělovaného poškození a +6% obdrženého poškození změněno na +6% obdrženého poškození.
  • Kennen
    • bez úprav změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Olaf
    • bez úprav změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Pyke
    • bez úprav změněno na +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození.
  • Renekton
    • bez úprav změněno na -5% obdrženého poškození.
  • Sion
    • -8% udělovaného poškození a +10% obdrženého poškození změněno na - % udělovaného poškození a +8% obdrženého poškození.
  • Zyra
    • -8% udělovaného poškození a +8% obdrženého poškození změněno na -6% udělovaného poškození a +6% obdrženého poškození.

Nerfy

  • Camille
    • +8% udělovaného poškození a -8% obdrženého poškození změněno na +6% udělovaného poškození a -6% obdrženého poškození.
  • Jayce
    • +5% udělovaného poškození změněno na bez úprav.
  • Jhin
    • -8% udělovaného poškození změněno na - 10% udělovaného poškození.
  • Kassadin
    • - 5% obdrženého poškození změněno na bez úprav.
  • Kha'Zix
    • +8% udělovaného poškození a - 10% obdrženého poškození změněno na +8% udělovaného poškození a - 8% obdrženého poškození.
  • Leona
    • bez úprav změněno na +5% obdrženého poškození.
  • Nautilus
    • +5% obdrženého poškození změněno na +8% obdrženého poškození.
  • Nocturne
    • +10% udělovaného poškození a -12% obdrženého poškození změněno na +8% udělovaného poškození a -8% obdrženého poškození.
  • Qiyana
    • +12% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +8% udělovaného poškození a -8% obdrženého poškození.
  • Ryze
    • +8% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození a -5% obdrženého poškození.
  • Udyr
    • +10% udělovaného poškození a -10% obdrženého poškození změněno na +8% udělovaného poškození a -8% obdrženého poškození.
  • Yorick
    • -5% udělovaného poškození změněno na -5% udělovaného poškození a +5% obdrženého poškození.
  • Zac
    • +5% udělovaného poškození a -8% obdrženého poškození změněno na +5% udělovaného poškození.

Runy

  • Presence of Mind
    • Obnovení 20% resource, zvýšení maximální many o 100 za každé zabití a maximální exergie o 10 za každé zabití změněno na obnovení 10% resource, zvýšení maximální many o 50 za každé zabití a maximální exergie o 5 za každé zabití (maximální hodnoty navýšení zůstavají 500 many a 50 energie).

Opravy chyb

  • Super minioni již nemají zvýšenou rychlost pohybu.
  • Spear of Shojin byl odstraněn z ARAMu.

Ostatní

  • S novým patchem se dočkáme také úpravy vizuálních efektů Lux a Diany. Více ve starším článku.
  • Nový patch nám přinese také mód Night & Dawn Poro King, o kterém jsme vás informovali zde
  • Probíhá první vlna transferu účtů na jeden velký Riot účet (více zde).

Opravy chyb

  • Jen True Damage Ekko a jeho spojenci mohou vidět animaci jeho moonwalku.
  • Šampioni posílení duší Elder Dragona již nemohou dorážet šampiony, kteří jsou nezaměřitelní schopnostmi díky svým passivkám (např. Zacova Passivka - Cell Division, Aniviina Passivka - Rebirth)
  • Teemovo E - Toxic Shot nyní správně spouští Dark Harvest
  • Útoky společníků nyní správně aplikují The Aspect of the Dragon z Elder Dragona (např. Zyřiny kytky, Shacovy krabice, Heimerdingerovy věže)
  • Šampioni s Presence of Mind nyní obdrží množství many a energie, které je uváděno v popisku.
  • Zabíjení Draků Shacovým R - Hallucinate neovlivní rozdělování duší, typy spawnujících se draků ani spawnování Elder Dragonů.
  • Při seřazení podle nejoblíbenějších na obrazovce výběru šampionů budou vámi označení oblíbení šampioni vždy nahoře.
  • Darius se již neléčí pomocí Q - Decimate při zásahu nepřátel držadlem sekery, když jsou cíle imunní vůči efektům kouzel.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama