Dianě se prohodí R a E, Wukong projde malým reworkem
Dianě Riot prohodí schopnosti a upraví pasivku.
Riot krom velkých reworků pracuje i na úpravách schopností pro další šampiony. Již delší dobu se práce zaměřuje na Wukonga a Dianu. Nyní se objevil update, který ukazuje, jakým směrem se změny ubírají.
Update Wukonga
Jeden z nejstarších šampionů by se měl brzy dočkat úprav. Ty mají následující cíle:
- Přidat Wukongovi více nástrojů a docílit toho, aby měl na lince možnost vytvářet své akce.
- Dát postavě jistá vylepšení, která zlepší pocit z hraní.
- Posunout Wukongovu křivku síly směrem k early game místo late game.
Wukongův win rate je velmi ovlivněn délkou hry. Pokud hra skončí do 20 minuty, pohybuje se okolo 42 %. V případě delší hry (35 minut a více) dosahuje až 58 %. Nadcházející změny by měly tyto rozdíly ve winratu vyrovnat.
- Pasivka – Stone Skin:
- [Odstraněno] – Wukong již nezískává defensivní statistiky za blízké nepřátelské šampiony.
- [Nové] Kdykoliv je Wukong neviditelný pro nepřátelský tým alespoň na 1 sekundu, získá dočasný štít fyzického poškození, který je založen na jeho maximálních životech. Štít zmizí po několika vteřinách.
- Nová pasivka má zvýšit Wukongovu sílu a potenciál k outplayi na lince ale zároveň znemožnit Wukongovo tankování teamfightů.
- Q – Wuju Strike:
- Cena snížena z 40 many na 30 many na všech úrovních.
- Cooldown snížen na 1 sekundu na všech úrovních.
- [Nové] Cena schopnosti je vrácena, pokud zabije jednotku.
- W – Warrior Trickster:
- Útoky klonu škálují o 50 – 100% Wukongova AD dle na úrovně schopnosti a aplikují on-hit efekty.
- Klon je nyní brán jako nehybný šampion a bude útočit do blízkých nepřátel s upřednostněním posledního nepřítel, kterého Wukong zasáhl.
- Skok má dosah 350 jednotek a rychlost je 1200. Nemůže procházet zdmi.
- Nyní instantně skáče ke kurzoru hráče namísto bliknutí na krátkou vzdálenost
- Klon vypadá stejně, jako Wukong na spawnu, pokud zmáčknete například “S” klávesu.
- E – Nimbus Strike:
- Dosahu terciálního cíle výrazně zvýšen.
- Nyní uděluje magické poškození namísto fyzického.
Změny schopností W a E by měly zajistit, že hráči budou chtít použít R – Cyclone na plnou dobu trvání, namísto toho, že bylo přerušeno po vyhození.
- R – Cyclone:
- Kadence poškození zvýšena z každých 0,5 sekund na každých 0,25 sekund (poškození je poloviční, aby byla doba kompenzována).
- Přepočet AD poškození zvýšen z 1,1 na 1,25.
- Bonusová rychlost pohybu je nyní vždy 30 % místo rozmezí mezi 5-40 % během doby trvání.
- Bonus attack speedu z Nimbus Strike se nyní pozastaví, pokud je aktivní R.
Update Diany
U Diany se Riot zaměřuje hlavně na vizuální a zvukové efekty. Ty projdou modernizací. Změn se i tak dočkají schopnosti. Konkrétně se prohodí E a R.
- E – Lunar Rush
- Diana skočí k cíly a udělí magické poškození. Cooldown se resetuje, pokud byl cíl pod moonlight efektem.
- R – Moonfall
- Odhalí a lehce k sobě přitáhne všechny nepřátelské jednotky a udělí zpomalení o 40 % na 2 vteřiny
- Pokud Diana zasáhne jednu, nebo více jednotek, udělí základní poškození a bonus za každý zasažený cíl.
Přesunutí původní ultimátky na E má přinést lepší počáteční fázi hry. Její nová a vylepšená ultimátní schopnost má přinést možnost nepřátelům Dianu obehrát. Změnou si projde i pasivka:
- Pasivka – Moonsilver Blade
- Diana získá 10 % attack speed. Po vykouzlení schopnosti se bonus trojnásobí na dobu 3 vteřin.
- Každý třetí útok navíc udělí bonusové magické poškození.
Úprava pasivní schopnosti si dává za cíl oddělit škálování attack speedu z úrovně schopnosti Moonfall. Nyní se bonus zvětšuje s úrovní postavy. Zároveň je i jednodušší. Nakonec se změní i všechny ikonky schopností.