i
Zdroj: Tryhard.cz
TFT Patch 9.18
Do hry se dostal nový update Teamfight Tactics, došlo na úpravu systému, šampionů i předmětů.
Obsah patche
Novinky
Připravte se na novou distribuci předmětů během PvE kol. Nově vám místo zlata či předmětů budou padat truhly.
- Běžná (common) truhla může obsahovat zlato, šampiony nebo Neeko’s Help.
- Výjimečná (uncommon) truhla může obsahovat základní předměty, zlato, šampiony nebo Neeko’s Help.
- Vzácná (rare) truhla může obsahovat Spatulu, kompletní předměty, zlato, šampiony nebo Neeko’s Help.
- Každý hráč získá během hry přibližně stejný počet beden.
- Každý hráč získá během hry přibližně stejný počet základních předmětů.
Neeko’s Help – pomocí tohoto předmětu vytvoříte jednohvězdičkovou kopii některého ze svých šampionů. Předmět se použitím spotřebuje.
Systém
- Počet zkušeností potřebných na některé vyšší úrovně se zvýšil.
- 5. úroveň zvýšeno z 10 zkušeností na 12.
- 6. úroveň zvýšeno z 18 zkušeností na 20.
- 7. úroveň zvýšeno z 30 zkušeností na 32.
- 8. úroveň zvýšeno z 46 zkušeností na 50.
- 9. úroveň zvýšeno z 64 zkušeností na 70.
- Pravděpodobnost získání jednotek jednotlivých tierů byla na některých úrovních změněna (pravděpodobnost na ostatních úrovních zůstává stejná).
Úroveň hráče | 1 tier jednotky | 2 tier jednotky | 3 tier jednotky | 4 tier jednotky | 5 tier jednotky |
---|---|---|---|---|---|
3 | 70% (dříve 65%) | 25% (dříve 30%) | 5% | 0% | 0% |
5 | 35% (dříve 37%) | 35% | 25% | 5% (dříve 3%) | 0% |
6 | 25% (dříve 24,5%) | 35% | 30% | 10% | 0% (dříve 0,5%) |
9 | 10% | 15% | 33% (dříve 35%) | 30% | 12% (dříve 10%) |
- Počet kopií každého šampiona třetího tieru byl snížen z 21 na 18.
- Pro lepší přehled Riot vypsal všechny předměty, jejichž efekt se nestackuje:
- Youmuu’s Ghostblade
- Knight’s Vow
- Frozen Mallet
- Yuumi
- Blade of the Ruined King
- Darkin
- Phantom Dancer
- Morellonomicon
- Red Buff
Původ postav
Nové bonusy pro některé původy, jejich počtu lze dosáhnout pomocí Spatuly.
- Assassini (9): Přidá 225% kritického poškození a 40% šanci na kritické poškození.
- Sorcereři (9): Přidá 175% sílu kouzel.
Wild
- Wild (4): Všichni šampioni z týmu dostanou +12% attack speed za útok (stackuje se až 5×) a jejich útoky nemohou minout.
Další úpravy
- Armor golema Elementalistů zvýšen z 20 na 40.
- Redukce poškození Knightů zvýšena z 15/30/55 na 15/35/65.
- Čas před skokem assassinů na začátku kola zvýšen z 0,325 sekund na 0,395.
Šampioni
Tier 1
- AD Camille zvýšeno z 50 na 55.
- AD pavouků Elise zvýšen z 50 na 60.
- Armor Gravese zvýšen z 20 na 30.
- AD Kassadina sníženo z 55 na 50.
- Kha'zixova maximální mana zvýšena z 50 na 65.
Tier 2
- Pykova mana na začátku kola snížena ze 75 na 50.
- HP Twisted Fata zvýšeny ze 450 na 500.
- Mana Twisted Fatovy modré karty zvýšena z 20/35/50 na 30/50/70.
Tier 3
- Úroveň zdraví pro bonusové poškození Evelynn snížena z 65% na 50%.
- Násobitel bonusového poškození Evelynn snížen z 3/5/7 na 3/4/5.
- Maximální mana Katariny snížena ze 100 na 85.
Tier 4
- Poškození schopnosti Akali zvýšeno ze 150/275/400 na 200/350/500
Tier 5
- Trvání schopnosti Anivie změněno z [800 poškození během 8 sekund] na [800 poškození během 6 sekund].
- HP Pantheona Health sníženy z 1000 na 850.
- AD Pantheona sníženo z 80 na 75.
Předměty
- AD BF Swordu sníženo z 20 na 15.
- Trvání debufu Frozen Heart zvýšeno z 2.875 sekundy na 4.
- Velikost a trvání štítu z Locket of the Iron Solari zvýšeno z [250 na 6 sekund] na [300 na 7 sekund]
- Šance na disarm Swordbreakeru změněna z [25% šance na disarm na 4 sekundy] na [33% šance na disarm na 3 sekundy]
- Trvání tornáda Zephyru zvýšeno z 5 sekund na 6.
Opravené chyby
- Morganina schopnost nyní funguje konzistentně i na izolované vyvolané pomocníky a neutrální příšery.
- Zeke’s Herald a Locket of the Iron Solari už neposkytnou svůj buff nepřátelskému týmu, když se předmět znovu aktivuje po vypnutí efektem Hextech.
- Kha'Zixova schopnost nyní pokaždé způsobuje true damage, je-li aktivní bonus za 3 Void jednotky.
- Luden’s Echo nyní správně zasáhne hlavní cíl schopnosti.
- Camillina schopnost: Evelynn už nemůže uniknout z místa znehybnění pomocí své schopnosti.
- Camillina schopnost: Shyvana nyní provede přesun bez změny pozice, místo aby přišla o veškerou manu bez přeměny do dračí podoby.
- Camillina schopnost: Pantheon a Vi už nesešlou svou schopnost během znehybnění.
- Popisek Frozen Mallet nyní správně uvádí přidávané bonusové zdraví.
- Popisek Darkina nyní správně uvádí přidávanou bonusovou manu.
- Popisek Grievous Wounds nyní správně uvádí, že se léčení snižuje o 80 % a ne o 100 %.
- Démoni nyní nezískávají manu prostřednictvím bonusu své vlastnosti, mají-li manu zablokovanou.
- Brandova schopnost prováděla o dva odrazy víc, než měla. Nyní je počet odrazů správný.
- Byla opravena chyba, kvůli které byla účinnost Rek'Saiina léčení jen poloviční.
Nová hudba
Ve hře je nový soundtrack. Měl by se měnit podle toho, v jaké fázi hry se nacházíte. Rozdělena je na tři “kapitoly”.