i
Zdroj: Tryhard.cz
TFT Patch 9.16
Noví šampioni a Hextech původ ve hře.
Do hry se nám dostává nový TFT Patch. Pojďme se podívat, co přinesl.
Nové postavy
Do hry se přidají celkem 4 nové postavy, všechny spadají do Hextech původu.
Camille
- Tier 1
- Třída: Blademaster
- Schopnost: Hextech Ultimatum – Camille znehybní a poškodí cíl základní útokem. Blízcí spojenci začnou také útočit na tuto postavu.
- Poškození schopnosti: 200/325/450
Jayce
- Tier 2
- Třída: Shapeshifter
- Schonost: Thundering Blow + Transform Mercury Cannon – odhodí nepřítele a Jayce se poté přemění na postavu s útoky na dálku. Získá pak maximální attack speed na příštích pár útoků.
- Poškození schopnosti: 200/350/500
Vi
- Tier 3
- Třída: Brawler
- Schopnost: Assault and Battery – Vi zacílí nejvzdálenějšího soupeře a vyrazí směrem k němu. Odhodí přitom na stranu všechny nepřátele a vyhodí do vzduchu svůj cíl. Přitom udělí poškození.
- Poškození schopnosti: 250/450/650
Jinx
- Tier 4
- Třída: Gunslinger
- Schopnost: Get Excited – Při prvním zabití jednotky získá Jinx attack speed. Po dalším změní svoji zbraň na bazuku a její útoky začnou udělovat plošné poškození.
- Poškození raket: 100/225/350 magického poškození, které dosahuje na 3 herní políčka.
Hextech původ
Všechny nové postavy spadají do Hextech původů. Ten má následující efekt:
- Na začátku boje je vyhozena na hrací pole bomba. Ta vyřadí nepřátelské předměty na 8 vteřin.
- Hextech bonus se aktivuje už při dvou postavách. Bonus je silnější při 4 Hextech šampionech na hrací desce.
- úroveň – radius výbuchu 1 políčko
- úroveň – radius výbuchu 2 políčka
Herní změny
Matchmaking
- Nově nebude tak časté, aby hráč hrál proti stejnému oponentovi (nebo duchovi) víckrát za sebou.
URF prodloužení
- Po 30 vteřinách boje se aktivuje URF Overtime buff všem postavám, které stále žijí. Sníží se tak počet remíz.
- URF Overtime buff:
- 300% attack speed
- 200% poškození ze schopností
- 66% redukovaný čas CC
- 66% redukce obnovování zdraví
- 30% zvýšení k náklonosti k mořským savcům (URF ;) )
Změny v ranked systému
- Pravidla pro snižování ranků se pro hráče v Grandmasteru a výše změní. Kompletní přehled najdete v našem starším článku.
Poškození od hráčů
- Poškození od samotných hráčů se mění, aby vyrovnané hry netrvaly až zbytečně dlouho v konečné fázi.
- Stage 1-2: 1 poškození
- Stage 3-4: 2 poškození
- Stage 5: 3 poškození
- Stage 6: 4 poškození
- Stage 7+: 5 poškození
Padnutí celých předmětů
- Od tohoto Patche je možné, aby vám padl kompletní předmět, místo dvou základních. Šance je ovšem nízká.
Balanční změny
Původ a třída postav
Brawler
- Bonusové zdraví sníženo z 300/700/1200 na 300/600/1000 zdraví.
Demon
- Základní útoky démonů mají nyní 40% šanci na spálení 20 many cíle a vracejí 15/30/45 mana útočníkovi.
Ninja
- Bonusové AD a AP zvýšeno z 40/60 na 50/70.
Noble
- Bonusový armor a magic resist zvýšen z 60 na 70.
Sorcerer
- Bonusové AP sníženo z 45/100% na 40/100%
Wild
- Attack speed za stack zvýšen z 10 % na 12 %.
Šampioni
Tier 1
Elise
- Zdraví zvýšeno z 450 na 500.
- Attack speed pavoučků zvýšen z 0,6 na 0,7.
Kha’Zix
- Poškození neizolovaného cíle sníženo z 150/300/450 na 150/250/350.
Mordekaiser
- Již nevykouzlí schopnost, pokud před ním není cíl v dosahu na začátku samotného kouzlení schopnosti.
Nidalee
- Nyní vždy vyléčí dvě jednotky při transformaci. Předtím vyléčila pouze sebe, pokud měla nejméně zdraví v týmu.
Vayne
- Attack speed snížen z 0,75 na 0,7.
- Poškození schopnosti (% z maximálního zdraví) zvýšena z 8/10/12% na 8/12/16%.
Tier 2
Braum
- Zdraví sníženo ze 750 na 650.
Lissandra
- Mana potřebná k vykouzlení schopnosti snížena ze 150 na 125.
Zed
- Zdraví zvýšeno z 500 na 550.
- Attack Speed zvýšen z 0,65 na 0,7.
- Poškození schopnosti zvýšeno z 200/300/400 na 200/350/500
Tier 3
Aatrox
- Již nevykouzlí schopnost, pokud před ním není cíl v dosahu na začátku samotného kouzlení schopnosti.
Evelynn
- Nově cílí svoji schopnost na cíl, proti kterému útočí.
- Již nevykouzlí schopnost, pokud před ní není cíl v dosahu na začátku samotného kouzlení schopnosti.
Katarina
- Již nevykouzlí schopnost, pokud před ní není cíl v dosahu na začátku samotného kouzlení schopnosti.
- AD zvýšeno ze 70 na 75.
Kennen
- Již nevykozulí schopnost, pokud před ním není cíl v dosahu na začátku samotného kouzlení schopnosti.
Shyvana
- Lépe odskočí od nepřátel.
Tier 4
Akali
- AD zvýšeno ze 70 na 80.
Brand
- Poškození schopnosti sníženo z 200/375/550 na 250/450/650.
- Počáteční a celková mana upravena z 0/125 na 50/150.
Cho’gath
- Poškození schopnosti sníženo z 250/500/750 na 175/350/525.
Tier 5
Karthus
- Počáteční a celková mana upravena z 0/85 na 40/125.
Kayle
- Attack speed snížen z 1,1 na 1,0.
Miss Fortune
- Zdraví zvýšeno z 650 na 700.
- Celková mana snížena ze 100 na 75.
Předměty
Hush
- [Rework]: Nyní má 33% šanci při on-hit zásahu na zamezení regenerace many útočníka. Tento “Mana Lock” trvá 4 sekundy.
Infinity Edge
- Poškození kritických zásahu zvýšeno ze 150% na 200%.
Ionic Spark
- Poškození sníženo ze 150 na 125.
- Nyní se předmět správně stackuje.
Locket of the Iron Solari
- Trvání štítu prodlouženo ze 4 na 6 sekund.
Morellonomicon
- Poškození v průběhu času změněno z [20% maximálního zdraví za 5 vteřin] na [20% maximálního zdraví za 10 vteřin].
Red buff
- Poškození v průběhu času změněno z [13% maximálního zdraví za 5 vteřin] na [20% maximálního zdraví za 10 vteřin].
Redemption
- Vyléčení zvýšeno z 1000 na 1500 zdraví.
Statikk Shiv
- Poškození a počet zasažených cílů změněn z [4 cíle a 90 poškození za cíl] na [3 cíle a 100 poškození za cíl].
Warmog’s Armor
- Nově léčí maximálně 400 zdraví za tick. Toto opatření se dotkne hlavně kol proti drakům.
Guardian Angel
- Upraven popisek. Předmět nepřeruší schopnost ani neodebere pozitivní buffy.
- Nově správně odebere Grievous Wounds efekt při oživení.
- Zdraví po oživení sníženo z 800 na 500.
Opravy chyb
- Spiderlings a Golemové jsou již správně omezeni a zacíleni Frozen Heart efektem a schopnostmi šampionů jako Kindred, Swain, Karthus, Shen a Veigar.
- Graves správně získá dosah útoků pomocí Rapidfire Cannonu.
- Frozen Heart již neaplikuje příliš mnoho zpomalení, pokud se předmět stackuje na jednu postavu.
- Opravena chyba, kdy se sloty předmětů objevovaly na zvláštních místech.
- Opravena chyba, kdy zlato za streaky proher/výher byly připisovány i za kola proti monstrům.
- Opravena chyba, kdy malá legenda kolizí malých legend.
- Opravena chyba Blitzcranka, kdy se robot snažil o přitáhnutí cíle, který se nedal zaměřit.