Patch 9.8 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 9.8 - změny ve hře

Patch 9.8 - změny ve hře

Smashee

Smashee

16. 4. 2019 06:00

Rozlučme se s bany na ARAMU!

Reklama

Včera v noci se do hry dostal MSI patch s označením 9.8. S jakými změnami se budou týmy před turnajem muset vypořádat?

Nové skiny

Do hry se dostanou kromě skinů pro vítěze Worlds i nové skiny na Zeda a Evelynn. Můžete si je prohlédnout zde.

Patch 9.8 - změny ve hře


Balanční změny

Šampioni

Amumu

  • Cursed Touch (P)
    • Bonusové poškození zvýšeno z 10% na 13%.
  • Bandage Toss (Q)
    • Cooldown snížen ze 16/14/12/10/8 sekund na 12/11/10/9/8.
    • [QoL změna] Amumu se nyní přesune ke svému cíli až do vzdálenosti 2000 jednotek od místa, kde bylo Q vyvoláno během toho, co cíl použil například Cleanse předtím, než Amumu dorazí.

Camille

  • Základní rychlost útoku zvýšena z 0,625 na 0,644 .

Cassiopeia

  • Twin Fang (E)
    • Cena snížena ze 40/50/60/70/80 many na 40/45/50/55/60.

Fiora

  • Riposte (W) 
    • Doba trvání CC efektu zvýšena z 1,5 sekundy na 2.
    • Poškození zvýšeno z 90/130/170/210/250 na 110/150/190/230/270.
  • Bladework (E)
    • Cena změněna z [40/45/50/55/60] many na [40 na všech úrovních].

Gnar

  • GNAR! (R)
    • Cooldown snížen ze 120/100/80 sekund na 90/60/30.

Jhin

  • Captive Audience (E)
    • Doba trvání zvýšena ze 120 sekund na 180.
    • Přebití změněno z [28/27/26/25/24] na [28/25/22/19/16].
  • Curtain Call (R)
    • Násobitel poškození založený na scházejících životech změněn z [1×-3,5×] na[1×-4×].
    • Opravena chyba, při které se při zvyšování úrovně zobrazoval chybný popisek.

Kayle

  • AD sníženo z 52 na 50.
  • Armor snížen ze 28 na 26.
  • Ratio rychlosti útoku sníženo z 0,695 na 0,667.
  • Divine Ascent (P)
    •  Úrovně jsou nyní založeny na úrovni Kayle namísto skill pointů.

Kayn

  • Shadow Step (E)
    • Cooldown v Shadow Assassin formě nastaven na 8 sekund.

Master Yi

  • Highlander (R) 
    • [Nové!] Master Yi se během R může pohybovat skrz jednotky.

Nautilus

  • Staggering Blow (P)
    • Doba trvání změněna z [0,5/0,75/1/1,25/1,5 sekund (na úrovních 1/6/11/16/18)] na [0,75/1/1,25/1,5 sekund (na úrovních 1/6/11/16].
  • Dredge Line (Q) 
    • Poškození zvýšeno z [80/120/160/200/240 (+75%AP)] na [100/145/190/235/280 (+90%AP)].

Ornn

  • Living Forge (P)
    • Forgefire Cape
      • HP zvýšeny z 625 na 750.
      • Armor zvýšen z 90 na 100.
    • Infernal Mask 
      • HP zvýšeny z 550 na 750.
      • Magic resist zvýšen z 90 na 100.
    • Frozen Fist
      • Armor zvýšen z 95 na 125

Renekton

  • HP zvýšeny ze 572,16 na 575. 
  • Růst rychlosti útoku zvýšen z 2,65% na 2,75%. 
  • Růst armoru zvýšen z 3,8 na 4.
  • Cull the Meek (Q) 
    • Multiplikátor léčení při zásahu šampionů změněn z 3× na 4×.
    • Maximální bonusové léčení zvýšeno z 150/225/300/375/450 na 200/300/400/500/600.

Sejuani

  • Winter's Wrath (W)
    • W1 přepočet poškození z maximálních životů zvýšen z 1,5% na 2%.
    • W2 přepočet poškození z maximálních životů zvýšen z 4,5% na 6%.

Singed

  • Základní regenerace HP zvýšena z 8 na 9,5.
  • Mega Adhesive (W)
    • Zpomalení zvýšeno ze 40% na 60%. 
  • Fling (E)
    • Cena snížena z 80/95/110/125/140 many na 60/70/80/90/100.

Trundle

  • Chomp (Q)
    • Bonusové poškození zvýšeno ze 20/35/50/65/80 na 20/40/60/80/100.
  • Subjugate (R)
    • Cooldwon snížen z 110/90/70 sekund na 100/80/60.

Zed

  • Razor Shuriken (Q)
    • Poškození sníženo z 90/125/160/195/230 na 80/115/150/185/220.
  • Living Shadow (W) 
    • Cooldown zvýšen z 20/18,5/17/15,5/14 sekund na 22/20/18/16/14.

Předměty

Bilgewater Cutlass

  • Cena zvýšena z 1500 zlata na 1600.
    • Cena receptu zvýšena z 250 zlata na 350.

Blade of the Ruined King

  • Celková cena zvýšena z 3200 zlata na 3300.
    • [Cena změněna v důsledku změny ceny Bilgewater Cutlass]

Bramble Vest

  • Doba trvání Grievous Wounds zvýšena z 1 sekundy na 3.

Enchantment: Cinderhulk

  • V minulém patchi změnili pouze popisek, nyní došlo ke skutečné změně poškození (bonusové poškození do monster – ze 200% na 300%)

Hextech Gunblade

  • Cena receptu snížena z 850 na 750
    • [Cena změněna v důsledku změny ceny Bilgewater Cutlass]

Stormrazor

  • Síla posílených efektů zvýšena ze 30% na 35%.
  • Trvání odeznění posílených útoků zvýšeno z [Během 1 sekundy] na [Během 1,5 sekundy].

Thornmail

  • Doba trvání Grevious Wounds zvýšena z 1 sekundy na 3.

Runy

Coup De Grace (P4)

  • Poškození zvýšeno ze 7% na 8%.
  • [Odstraněno!] Již neobdržíte adaptivní poškození za zabití šampiona. 

ARAM

  • Vrátila se mapa Howling Abyss. Butcher’s Bridge můžeme znovu očekávat při dalších eventech.
  • [Odstraněno!] Byly odebrány předměty Mariner’s Vengeance a Ghostwalkers.
  • Warmog's Armor bude obnovovat životy na základě chybějících životů namísto maximálních žiovtů.
  • [Odstraněno!] Byl odebrán summoner spell Backtrack.
  • [Nové!] Úpravy v runách, které byly přidány v patchi 9.7, zůstanou ve hře.
  • [Odstraněno!] Po mnoha diskuzích a zvážení zpětné vazby bylo rozhodnuto, že bany nebudou součástí ARAMu.
  • Byly upraveny hodnoty rychlosti pohybu minionů a bonusového poškození do budov.
    • Od začátku hry do 15:00 mají minioni 325 rychlosti pohybu. Od 15:00 získávají navíc rychlost pohybu každou minutu až do 25:00 (dříve 20:00), kdy se jejich rychlost pohybu rovná 425.
    • Od začátku hry do 15:00 neudělují šampioni zvýšené poškození do budov (dříve 10%). Od 15:00 se tato hodnota lineárně zvyšuje až do 25:00, kdy šampioni udělují o 15% (dříve 30%) více poškození do budov.
  • Vzdálenost pro aktivaci redukce poškození zvýšena z 900 na 1000.
  • [Nové!] Šampioni obdrží každých pár měsíců balanční změny pro ARAM.

Nerfy v patchi 9.8

  • Alistar: +5% obdrženého poškození.
  • Galio: +5% obdrženého poškození.
  • Illaoi: -5% udělovaného poškození.
  • Kai’Sa: -3% udělovaného poškození.
  • Nautilus: +5% obdrženého poškození.
  • Sion: -8% udělovaného poškození.
  • Yorick: -5% udělovaného poškození.

Buffy v patchi 9.8

  • Elise: +5% udělovaného poškození.
  • Fiddlesticks: +1% udělovaného poškození a -6% obdrženého poškození.
  • Fizz: +5% udělovaného poškození.
  • Karthus: +2% udělovaného poškození.
  • Lucian: +5% udělovaného poškození.
  • Maokai: +2% udělovaného poškození a -2% obdrženého poškození.
  • Nunu a Willump: -5% obdrženého poškození.
  • Pantheon: +5% udělovaného poškození.
  • Riven: +5% udělovaného poškození.
  • Vi: +5% udělovaného poškození.
  • Xin Zhao: -5% obdrženého poškození.
  • Zed: +5% udělovaného poškození.

Opravy chyb

  • Opravena chyba, při které žebříček v Master tieru nesprávně opakovaně zobrazoval 101 nejvýše umístěných hráčů namísto ostatních.
  • Karthus se naučil tancovat.
  • Hlášky Corporate Munda již nejsou nahrazeny těmi z jeho základního skinu.
  • Dianino W – Pale Cascade již neuděluje více než dvojnásobné poškození při použití R – Lunar Rush z blízké vzdálenosti.
  • Pravé křídlo Pajama Guardian Lulu již není nastaveno špatným směrem během animace Homeguardu.
  • Opravena chyba, při které se Teemovo oslepení nesprávně zobrazovalo na Battlecast Kog'Mawovi.
  • Opravena chyba, při které zisky zkušeností se čtyřmi ciframi způsobovaly divné zobrazení kruhu, který zobrazuje postup.
  • Indikátory dosahu a seslání pro některé schopnosti (Lucianovo Q - Piercing Light, Poppyino E - Heroic Charge, Jhinovo W - Deadly Flourish, Ryzovo E - Spell Flux, Miss Fortunino Q - Double Up, Jaycovo Q - To the Skies!, Jaycovo E - Thundering Blow a Oriannino E - Command: Protect) se nyní zobrazují správně.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama