Oba čeští hráči postoupili do play-off, Patrika uvidíme v Rotterdamu
i Zdroj: Tryhard.cz
eSport League of Legends Článek Oba čeští hráči postoupili do play-off, Patrika uvidíme v Rotterdamu

Oba čeští hráči postoupili do play-off, Patrika uvidíme v Rotterdamu

Giry

Giry

17. 3. 2019 16:00 3

Patrik i Humanoid slaví postup do vyřazovací části.

Reklama

Základní část jarního splitu evropské soutěže LEC je u konce a známe tedy všechny týmy, které postupují do play-off. Nejlépe se dařilo G2, kteří skončili na prvním místě se skóre 13-5, a mají tedy jistotu účasti v rotterdamské Ahoy aréně. Nejprve se ale utkají proti druhému nejlepšímu týmu základní části – Patrikův Origen si připsal jen o jednu výhru méně a také tento tým se tedy podívá do Nizozemska.

Humanoid a jeho parta Splyce se dělí o třetí příčku s Fnatic, oba týmy dosáhly na skóre 11-7. Výhoda výběru soupeře ale připadla Rekklesovi a spol. jelikož proti Splyce během jarního splitu ani jednou neprohráli.

Fnatic si vybrali na úvodní souboj playoff pátý tým tabulky – Vitality. Ti se se skóre 10-8 jen těsně vyhnuli soubojům o poslední postupové místo. Tiebreaker tedy hráli SK Gaming pro Schalke04 a právě německý fotbalový velkoklub musel skousnout porážku a jarní split pro něj končí.

Nový formát play-off

Nyní je na čase připomenout, že se změnou EU LCS na LEC přichází také upravený formát play-off. Na finálové akci nebudou dva týmy soupeřit o třetí místo a další dva o první, jako tomu bylo dosud, nyní se představí celkem tři týmy, které budou sahat po celkovém vítězství.

Oba čeští hráči postoupili do play-off, Patrika uvidíme v Rotterdamu

Tato tabulka vše vysvětluje. V prvním kole uvidíme týmy, které skončily mezi třetím a šestým místem. Ten, kdo prohraje, je vyřazen a vítězové se utkají mezi sebou v druhém kole. V něm také změří síly G2 proti Origen. Zatímco vítěz jejich střetu postoupí přímo do finále, poražený si musí postup vybojovat v semifinále nad vítězem druhého zápasu v druhém kole.

Pro přehlednější vysvětlení si zopakujte video ze začátku roku:

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama