Všechny mise z Odyssey: Extraction zvládlo jen velmi málo lidí
Pouze pár procent hráčů se může pochlubit ikonkami z tohoto módu.
Ke konci minulého roku si hráči dočasně mohli zahrát herní mód Odyssey: Extraction. Zde se na vás valily vlny nepřátel a vy jste měli za úkol přežít a nasbírat palivo pro robota. Na konci vás poté čekal hlavní záporák, Kayn. Samotný režim byl dostupný v pěti různých úrovních a vázalo s k němu několik misí. Riot nyní uvolnil statistiky, které během týdnů nasbíral.
Onslaught dal hráčům zabrat
První se podíváme na winrate. Ten se postupně snižoval s rostoucí obtížností a menším počtem augmentů (vylepšení postav).
Prostřední obtížnost, Crew, měla největší rozdíl winratu při měnícím se počtu augmentů. Pokud se hráči pokoušeli úroveň překonat bez augmentů, byl jejich winrate kolem 40 %. Na druhou stranu při plném vylepšení postav přesahoval 90 %. Onslaught už byla jiná pohádka. Ani maximální počet augmentů nemusel pomoct a winrate nepřesáhl 11 %. Pouhých 0,2 % hráčů z celého světa pak zdolalo nejtěžší obtížnost bez augmentů.
Yasua chtěla hrát většina
Co se týče oblíbenosti postav, nejlépe na tom byl Yasuo. Hráči již po pár dnech přišli na to, že tento šampion je velmi zábavný, zvlášť s augmenty. Navíc se ukázalo, že je také obzvláště silný.
Závěrečné mise zvládlo málo lidí
V misích pouze 12 % hráčů získalo ikonku Space Lizard za dokončení Onslaught úrovně. V případě, že vlastníte ikonku s názvem Odyssey Zenith, tak patříte do mnohem exkluzivnějšího klubu. Tuto misi, kde bylo třeba zdolat Oslaught úroveň se dvěma a méně augmenty, zvládlo jen 2,9 % hráčů. Nejtěžší mise to ale nebyla. Pouze 2,1 % lidí dokončilo misi s úkolem překonat netěžší úroveň jen se Ziggsem a Sonou.
Space Lizard ikonka | Odyssey Zenith ikonka |
---|---|
Rekordy částečně bez augmentů
Nakonec nejvyšší skóre. Toho dosáhla skupina ze Severní Ameriky. Hráči si při své rekordní hře zvolili následující postavy a augmenty:
- Sona (bez augmentů)
- Yasuo (bez augmentů)
- Yasuo (bez augmentů)
- Yasuo (Tempest a Wandering)
- Malphite (Relentless a Onslaught)
Jejich skóre se po překonání Kayna zastavilo na hodnotě 3 252 247 bodů. Celkem hranici 3 milionů překonalo pouze 5 týmů.