[Zlomové momenty hry #19]: Odměny za hodnocené hry | 1.-4. sezóna
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek [Zlomové momenty hry #19]: Odměny za hodnocené hry | 1.-4. sezóna

[Zlomové momenty hry #19]: Odměny za hodnocené hry | 1.-4. sezóna

Reibl

Reibl

22. 11. 2018 19:00 2

Úvodní sezóny nebyly na odměny bohaté.

Reklama

Už od svého počátku se v League of Legends vymezují období. Ty Riot označuje jako sezóny. Každá sezóna trvá necelý rok a při jejím trvání máte možnost dosáhnout vysněného umístění v žebříčku hodnocených her. Dle toho poté dostanete odměny. Ty se v průběhu měnily. Pojďme se na jejich předchozí podoby podívat.

1. sezóna

  • Období: 13. 7. 2010 - 23. 8. 2011
  • Odměny:
    • Ikonka
    • Skin - gold a výš

Jednoduchá ikonka poháru pro tehdejší "divize" - bronze, silver, gold a platinum. V dané době bylo vše dáno vašim MMR.

  • Bronze: 1249 - 199 MMR (top 25% hráčů)
  • Silver: 1400 - 1519 MMR (top 10% hráčů)
  • Gold: 1520 - 1899 MMR (top 3% hráčů)
  • Platinum: 1900 a větší MMR (top 0,2% hráčů)

Gold a platinum hráči navíc obdrželi ikonku na oficiálním fóru. Níže už samotné ikonka a Victorious Jarvan IV.

[Zlomové momenty hry #19]: Odměny za hodnocené hry | 1.-4. sezóna
[Zlomové momenty hry #19]: Odměny za hodnocené hry | 1.-4. sezóna

2. sezóna

  • Období: 22. 11. 2011 - 29. 11. 2012
  • Odměny:

Druhá sezóna přinesla dnes již tradiční rámečky. Ikonky doznaly jen menší změny a Riot uvedl novou divizi, diamond.

[Zlomové momenty hry #19]: Odměny za hodnocené hry | 1.-4. sezóna

Při dosažení gold MMR jste získali rámeček na profil a Victorious Jannu.

[Zlomové momenty hry #19]: Odměny za hodnocené hry | 1.-4. sezóna

Nově jste mohli získat za umístění i rámeček. Ten vám vydržel po celou další sezónu.

[Zlomové momenty hry #19]: Odměny za hodnocené hry | 1.-4. sezóna


3. sezóna

  • Období: 1. 2. 2013 - 11. 11. 2013
  • Odměny:

Po úvodních dvou sezónách přišlo velké přepracování tierů a divizí. MMR se víc skrylo a vám na očích zůstaval stav LP a vaše divize. Zde se zrodil Challenger tier.

[Zlomové momenty hry #19]: Odměny za hodnocené hry | 1.-4. sezóna

Lepší hráči byli opět odměněni skinem. Tentokrát se jednalo o Victorious Elise.

[Zlomové momenty hry #19]: Odměny za hodnocené hry | 1.-4. sezóna

Úpravou prošly i rámečky.

[Zlomové momenty hry #19]: Odměny za hodnocené hry | 1.-4. sezóna


4. sezóna

  • Období: 20. 11. 2013 - 10.11. 2014
  • Odměny:

Master tier byl představen v průběhu čtvrté sezóny. Spolu s ním i ikonky za Team Rankedy a 3v3 hodnocené hry. Skin v daném roce potěšil zvláště supporty. Riot zvolil Victorious Morganu.

[Zlomové momenty hry #19]: Odměny za hodnocené hry | 1.-4. sezóna

[Zlomové momenty hry #19]: Odměny za hodnocené hry | 1.-4. sezóna


V příští části se podíváme na odměny za 5. sezónu až do té letošní, včetně speciálních pozorností od Riotu pro všechny Challenger hráče.


Věděli jste, že...?

  • Emblémy divizí vypadaly první rok... otřesně.
  • Promo musíte dohrát do 28 dnů, jinak skončí.
  • Pokud nehrajete 28 dní a jste v platině a výše, začnete ztrácet LP. To ale neovlivní vaše MMR.
  • Challenger a Master tier hráči musejí hrát každých 5 dní, aby nezačali ztrácet LP.
  • V Challengeru není nastaven vrchní limit LP.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama