Patch 8.23 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 8.23 - změny ve hře

Patch 8.23 - změny ve hře

Smashee

Smashee

19. 11. 2018 19:00

Máme tu patch, který nám v předsezoně opět zásadně změní hru.

Reklama

Patch 8.23 se v noci dostal na live servery a předsezóna tedy oficiálně začala. Pojďme si projít obrovské kvantum změn, které s sebou přinesla.

Nové skiny

V tomto patchi se dočkáme osmi nových skinů, o kterých jsme vás informovali zde.


Nové chroma balíčky

Nové chroma balíčky pro Coven Camille (7) Coven Lissandru (7) by také měly být součástí nového patche.

Coven Camille

Coven Lissandra


Balanční změny

Šampioni

Aatrox

  • World Ender (R)
    • Doba trvání snížena ze 12 sekund na 10 sekund.
    • Pokud Blood Well dosáhne 80%, obnoví maximální počet HP (50%).

Ezreal

  • Essence Flux (W) 
    • AP ratio změněno ze [70%] na [70/75/80/85/90%].
    • Poškození změněno ze 75/125/175/225/275 na 80/135/190/245/300.
  • Trueshot Barrage (R)
    • Efekt změněn z "Uděluje o 10% méně poškození za každého zasaženého nepřítele (minimum 30%)'' na "Uděluje 50% poškození do minionů a monster"
      • (Již nesnižuje poškození po zasažení více cílů, pouze proti minionům a monstrům.)

Lissandra

  • Hladší animace základních útoků a aktuální načasování je lépe synchronizováno, rychlost střely je nyní 2200 (předtím 2000). 
  • Mana za úroveň zvýšena z 0,4 na 0,8
  • Nyní má Lissandra na první úrovni 5% bonus k rychlosti útoku.
  • [Nové] Iceborn Subjugation (Pasivka)
    • Poznámka:
      • Když nepříátelský šampion zemře blízko Lissandry, stane se z něj ledový duch.
      • Ledoví duchové pronásledují živé nepřátele a zpomalují je, když jsou poblíž, o 25%. Po 4 sekundách se ledový duch roztříští a udělí [120 - 520] (+30% AP) magického poškození."
  • Ice Shard (Q) 
    • Cena many změněna ze 75 na všech úrovních na 60/63/66/69/72.
  • Ring of Frost (W)
    • Poškození sníženo z 70/110/150/190/230 na 70/100/130/160/190.
    • AP sníženo ze 40% na 30%.
    • Cena many snížena z 50 na 40.
  • Glacial Path (E)
    • Rychlost střely začíná na 1200, zpomaluje na 640, trvá 1,25 sekund, než se dostane na konečný bod (1050 dosah).
  • Frozen Tomb (R)
    •  AP ratio sníženo ze 70% na 60%.

Taliyah

  • Threaded Volley (Q)
    • Cena many snížena z 60/70/80/90/100 na 50/60/70/80/90.
    • Doba trvání rozpraskané půdy snížena ze 120 sekund na 45 sekund.
    • Cooldown snížen z 11/9/7/5/3 na 7/6/5/4/3.
    • Poškození do monster a minionů je také snížené o 50% po prvním zásahu, ne pouze do šampionů jako dosud.
    • [Odstraněno] Cooldown rozpraskané země se již nezkracuje s vaším CDR.

Předměty

Doran's Shield

  • Unique Passive změněna z "Znovu získáte 20 životů během 10 sekund poté, co obdržíte poškození od nepřátelského šampiona" na "Regeneruje až 30 životů za 10 sekund poté, co obdržíte poškození od nepřátelského šampiona, regenerace závisí na procentu chybějících životů."

Guinsoo's Rageblade

  • Cena snížena z 3300 zlata na 3100 zlata.
  • [Změna efektu]
    • Pasivka: "Základní útoky každým zásahem navíc udělují 15 magického poškození."
  • [Odstraněno
    • Odstraněno bonusové AP a bonus k rychlosti útoku za stacky.
  • [Nové
    • UNIQUE Passive - Last Whisper: Získáte 6 (+0,5 za úroveň šampiona) % Armor Penetration.
    • UNIQUE Passive - Dissolve: Získáte 6 (+0,5 za úroveň šampiona) % Magic Penetration.

Targon's Brace

  • Maximální HP pro zabití minionů zvýšeno z 10-180 na 15-270 (na úrovni 1-18)

Remnant of the Aspect / Eye of the Aspect

  • Maximální HP pro zabití minionů zvýšeno z 20-360 na 30-540 (na úrovni 1-18)

Změny Předsezóny

Věže

[Nové] Štíty věží

  • Každý štít reprezentuje 1000 HP věží
  • Štít ze začátku poskytuje věži 40 Armor a MR.
  • Zlato obdržené za zničení obrany: [160 lokálního zlata (rozděleno mezi blízké šampiony)]
  • Bulwark: [20 sekund po zničení platingu přidá +25 Armoru a MR za každého nepřátelského šampiona za první zničenou obranu].
  • Plating se v čase 14:00 zruší, věže ztratí veškerý armor a MR a odměna za zničení platingu se stane permanentně nedostupnou.
  • HP vnějších věží zvýšeno z 3800 na 5000.
  • Armor/MR vnějších věží změněn z 55 na 0.
    • (Vyměněno za štít věže)
  • Armor/MR scaling za minutu vnějších věží změněn z 1 na 0.
    • (Vyměněno za štít věže)
  • Scalling poškození za minutu všech věží zvýšen ze 4 na 9.
  • Maximální poškození udělované vnější věží zvýšeno ze 180 na 278.
  • Maximální poškození udělované vnitřní/inhibitorovou věží zvýšeno z 230 na 305.
  • Maximální poškození udělované Nexusovou věží zvýšeno z 230 na 285.
  • Zlato za zničení první věže sníženo ze 300 na 150.
    • (Sníženo vzhledem k obdržení zlata za zničení štítů věží)

Minioni

Všichni minioni

  • Poškození do věží sníženo z 60% na 50%.
  • Poškození do šampionů sníženo z 60% na 50%.
  • Rychlost pohybu změněna z [+25 v 20:00] na [+25 až +100 mezi 10:00-30:00].

Melee Minioni

  • Maximální HP (získáno v 37:00) zvýšeno z 1200 na 1300.
  • Maximální Armor (získán v 37:00) zvýšen z 0 na 16.
  • Maximální AD (získáno v 37:00) zvýšeno z 12 na 80.
  • Redukce poškození díky Baron Buffu změněna z 75% od šampionů, 30% od věží na  ⇒ 70% od šampionů, 0% od věží.

Caster Minioni

  • Maximální HP změněno z [425, získáno v 27:00] na [485, získáno v 37:00 (27:00 hodnota nezměněna)].
  • Maximální AD změněno z [Scaling nekonečný (60,5 v 37:00)] na [120,5 v 37:00 (již nescaluje nekonečně)].
  • Redukce poškození díky Baron Buffu změněna z 50% od šampionů, 30% od věží na  ⇒ 70% od šampionů, 0% od věží.

Cannon Minioni

  • Přepnutí na zrození každé dvě vlny změněno z [20 minut] na [15 minut]
  • Přepnutí na zrození každou vlnu změněno z [35 minut] na [25 minut]
  • Maximální HP změněno z [Roste nekonečně (2300 v 37:00)] na [2900 v 37:00 (roste rychleji)].
  • Poškození obdržené od věží změněno ze [14% maximálních HP (8 úderů pro zabití)] na [14% z vnějších, 11% z vnitřních 8% z inhibitorových/nexusových].

Super Minioni

  • Základní AD sníženo z 306 na 225,
  • Maximální AD změněno z [Scaling nekonečný (431 v 37:00)] na [350 v 37:00].
  • Základní AS zvýšen z 0,694 na 0,850
  • Super minioni se nyní ukazují i přes mlhu války.
  • [Odstraněno] Aura již nepřidává blízkým minionům +70% poškození.

Jungle

Předměty do jungle

  • [Odstraněno] Zlato za miniony na lince již není redukováno, pokud vlastníte Hunter's Machete, Hunter's Talisman nebo nevylepšený Stalker's Blade či Skirmisher's Blade a máte největší skóre zabitých minionů z vašeho týmu.

Epic Monster Respawn

  • Čas zrození Elemental Draka snížen z 6 minut na 5 minut.
  • Znovuzrození Elder Draka sníženo z 8 minut na 6 minut.
  • Znovuzrození Barona sníženo ze 7 minut na 6 minut.

Draci

  • Spawn prvního draka posunut z 2:30 na 5:00.
  • Čas respawnu snížen z 6 minut na 5 minut.
  • Zlato za zabití zvýšeno z 25 na 100.
  • Zkuešenosti zvýšeny z 75-300 (na úrovních 1-18) na 150-330 (na úrovních 1-18).
  • Infernal nyní přidává místo 8/16/24% AD a AP +10/17/24% AD a AP.
  • Mountain nyní přidává místo +10/20/30% poškození do budov a epických monster +16/23/30% poškození do budov a epických monster.
  • Ocean nyní přidává místo 4/8/12% regenerace chybějícího zdraví a many 6/9/12% regenerace chybějícího zdraví a many.
  • Cloud nyní přidává místo +2/4/6% k rychlosti pohybu (mimo souboj ztrojnásobeno) +3/4,5/6% k rychlosti pohybu (mimo souboj ztrojnásobeno).

Zkušenosti za monstra

  • Gromp: sníženo ze 115-190 na 115-172,5
  • Velký vlk: sníženo ze 65-107 na 65-97,5
  • Vlk: sníženo z 25-41,5 na 25-37,5
  • Velký raptor: sníženo z 20-33 na 20-30
  • Raptor: sníženo z 20-33 na 20-30
  • Velký krug: sníženo z 100-165 na 100-150
  • Krug: sníženo z 35-58 na 35-52,5
  • Malý krug: sníženo z 7-12 na 7-10,5

Odměny

Odměny za zabití

  • Odměna za 1-3 zabití - 0/150/300 zlata (nezměněno)
  • Odměna za 4 zabití změněna z 375 na 400 zlata.
  • Odměna za 5 zabití změněna z 450 na 500 zlata.
  • Odměna za 6 zabití změněna z 500 na 600 zlata.
  • Odměna za každé další zabití zvýšena z 50 zlata na 100.
  • Odměny přesahující 150 zlata jsou nyní vidět na tabuli se skóre.

Odměny za zlato z minionů a monster

  • Pokud od své poslední smrti získal šampion o 250 více zlata z minionů a monster než je průměr nepřátelského týmu během tohoto období, odměna za jejich zabití se zvyšuje o 50 zlata plus dalších 50 za každých 150 zlata výhody.

Modifikace vyplácení

  • Odměny se již nezvyšují během souboje. Pokud šampion získá několik zabití a pak zemře, odměny za tato zabití budou vyplaceny až při jeho další smrti.
  • Vyplácení odměn za zabíjení členů prohrávajícího týmu je sníženo až na minimum 20% normálních hodnot, pokud je prohrávající tým velmi pozadu.
  • Jediné zabití již nemůže dát více, než 1000 zlata. Jakékoliv zlato přesahující tuto hranici bude vyplaceno při další smrti.

Minimalní zlato za zabití

  • Zlato za 0-5 smrtí - 300/274/220/176/140/112 zlata (nezměněno).
  • Zlato za 6 smrtí změněno z 90 zlata na 100 zlata.
  • Zlato za 7 smrtí změněno z 72 zlata na 100 zlata.
  • Zlato za 8 smrtí změněno z 58 zlata na 100 zlata.
  • Zlato za 9 a více smrtí změněno z 50 zlata na 100 zlata.

Wardy

Control Ward

  • Počet Control ward, které můžete mít v inventáři snížen ze 3 na 2.

Warding Totem

  • Doba trvání wardy snížena z 90 - 180 na 90 - 120.

Runy

[Nové] Střípky statů

 Důležitá poznámka: Cesty run samy o sobě již nedávají bonusové staty, ty nyní získáte ze Střípků statů.

  • Řádek 1: 10 adaptivního (6 AD nebo 10 AP), 9% rychlosti útoku, 1-10% CDR (úrovně 1-18).
  • Řádek 2: 10 adaptivního (6 AD nebo 10 AP), 5 Armoru, 6 Magic Resist.
  • Řádek 3: 15-90 HP (úrovně 1-18), 5 Armoru, 6 Magic Resist.

Celerity (S3)

  • [Změna efektu] Bonusy rychlosti pohybu jsou na vás o 8% více efektivní.

Dark Harvest (Domination Keystone)

  • [Nový efekt]
    • Zasažení šampiona pod 50% životů uděluje přídavné poškození a sklízí jejich duši, trvale zvyšuje poškození Dark Harvest o 8.
    • Dark Harvest poškození:: 50-80 (závisející na úrovni) (+8 poškození za duši) (+0,25 bonusového AD) (+15% AP).
    • Cooldown: 45 sekund (resetuje se na 1,5 sekundy po zabití).
    • Zabíjení minionů a monster již nepřidává duše.

Ravenous Hunter (D4)

  • Obnova životů snížena ze [2,5% + 2,5% za stack Bounty Hunter] na [1,5% + 2,5% za stack Bounty Hunter]

Demolish (R2)

  • Změna doby trvání vyvolání ze 4 sekund na 3 sekundy. 
  • Nabité AD sníženo z [175 (+30% vašich maximálních životů)] na [100 (+30% vašich maximálních životů)]

Shield Bash (R2)

  • [Nové
    • Zastupuje místo Bone Plating
    • [Nový efekt] Pokud máte na sobě aktivovaný štít, dočasně se vám zvýší armor i magic resist o 1 - 10.
    • [Nový efekt] Kdykoli dostanete štít, váš další základní útok proti šampionům během jeho trvání udělí 4 - 21 (+1,5% bonusových životů ) (+8,5% hodnoty nového štítu) bonusového adaptivního poškození (lze použít během 2 sekund od zíksání štítu).

Chrysalis (R3)

  • Odstraněno.

Overgrowth (R4)

  • [Nový efekt] Absorbuje životní esence z monster nebo nepřátelských minionů, kteří zemřeli ve vaší blízkosti, trvale získáte 3 maximální HP za každých 8 esencí. Pokud absorbujete 120 monster nebo nepřátelských minionů, získáte dalších 2,5% maximálních životů.

Bone Plating (R3)

  • Zabírá místo Chrysalis
  • [Změna efektu]
    • Po obdržení poškození od nepřátelského šampiona, následující 3 schopnosti nebo útoky, které od něj obdržíte, udělují 25-50 méně poškození.
    • Doba trvání: 1,5 sekundy
    • Cooldown: 45 sekund

Fleet Footwork (Precision Keystone)

  • AP sníženo z 0,5 na 0,3.

Kleptomancy (Inspiration Keystone)

  • [Změna efektu]
    • Po použití schopnosti získáte z vašich dalších 2 útoků 5 zlaťáků, nebo něco lepšího. Odměny dostanete pouze za útoky do šampionů.
    • [Předtím jste dostávali odměny pouze za další základní úder.]
  • Z odměn byly po 20. minutě odstraněny wardy (zelené, control a modré wardy) , takže již nebudete nesmyslně rozhazovat wardy v teamfightech. 

Summoner spelly

Teleport

  • Doba trvání vyvolání snížena ze 4,5 sekund na 4 sekundy.
  • Teleport již nemůže být zrušen.

Ranked Armor

  • Nový způsob, jak ukázat váš současný rank se nyní objevuje na vašem profilu, kartě a v lobbies.
  • Kliknutím na vaši ikonu v profilu si můžete vybrat mezi Ranked a level armorem.
  • Můžete si vybírat mezi staršími bannery a čistým profilem kliknutím na vaši ikonu.
  • Linka, která poukazovala na rank z minulé sezony, byla odstraněna.

Opravy chyb

  • Byla provedena řada změn ve vizuálních efektech LeBlanc a jejich skinů:
    • Velikost základního Q - Sigil of Malice zvýšena.
    • Klon Ravenborn Passivky - Mirror Image má nyní správné částice.
    • Velikost Ravenborn Q - Sigil of Malice zvýšena.
    • Řetězy Ravenborn RE - Ethereal Chains ztmaveny.
    • Klon Elderwood Passivky - Mirror Image má nyní správné částice.
    • Elderwood Q - Sigil of Malice má nyní růžové efekty.
  • Byla obnovena hlasitost řvu při skoku u Rengarovy Passivky - Unseen Predator.
  • Threshovy základní útoky mají správné audio i při útoku na maximální dosah.
  • Pokud vás zabije vyvolaný Rift Herald, Red nebo Blue buff se nyní správně přenese na nepřítele, který Heralda vyvolal.
  • Věž nyní správně zaměří Yoricka, pokud jeho ghůlové nebo Maiden zraní šampiona. 
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama