Co přinese patch 8.23
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Co přinese patch 8.23

Co přinese patch 8.23

Rosie

Rosie

19. 11. 2018 13:00 1

Které změny se pravděpodobně objeví v novém patchi?

Reklama

Patch 8.23 se nezadržitelně blíží. Pojďme se podívat, které změny se v něm pravděpodobně objeví, jelikož se v současnosti nachází na testovacím serveru PBE.

Nové skiny

V tomto patchi se nejspíš dočkáme osmi nových skinů, o kterých jsme vás informovali zde.


Nové chroma balíčky

Nové chroma balíčky pro Coven Camille (7) Coven Lissandru (7) by také měly být součástí nového patche.

Coven Camille

Coven Lissandra


Nový Ward Skin

Nový skin na wardy byl přidán na PBE:

Pajama Guardian Ward Skin


Nové Summoner Ikony

Tento patch nám pravděpodobně přinese tyto nové Summoner ikony:

Pajama Guardian Soraka Icon

Pajama Guardian Miss Fortune Icon

Pajama Guardian Ezreal Icon

Pajama Guardian Lulu Icon

Pajama Guardian Lux Icon

2018 Worlds Commemoration Icon

2018 All-Star Icon

Solar Eclipse Leona Icon

Lunar Eclipse Leona Icon


Nový Emote

V tomto patchi se pravděpodobně dočkáme nového All-Star 2018 emotu:


Úpravy skinu K/DA Akali

K/DA Akali byla ve hře upravena, aby byly ukázány její neonové/blacklight efekty z Popstar videa! Tato změna bude k dispozici zdarma, pokud již vlastníte K/DA Akali. [Gif]


Nové přihlašovací obrazovky

V tomto patchi se pravděpodobně dočkáme také dvou nových přihlašovacích obrazovek.

All-Star 2018

Přihlašovací obrazovka Eclipse Leony


Ostatní

  • Panel statistik ve hře byl lehce pozměněn (je trochu barevnější a tím pádem i lépe čitelnější).

Co přinese patch 8.23

  • Popisky skinů byly přidány pro každý z nových skinů a také další skiny jako jsou například Astronautilus Astronaut TeemoElderwood skiny, nebo pro všechny Ezrealovy skiny.


Balanční změny

Šampioni

Aatrox

  • World Ender (R) Doba trvání snížena ze 12 sekund na 10 sekund.

Ezreal

  • Essence Flux (W) AP ratio změněno ze [70%] na [70/75/80/85/90%].

  • Trueshot Barrage (R)
    • Efekt změněn z "Uděluje o 10% méně poškození za každého zasaženého nepřítele (minimum 30%)'' na "Uděluje 50% poškození do minionů a monster"
      • (Již nesnižuje poškození po zasažení více cílů, pouze proti minionům a monstrům.)

Lissandra

  • "Hladší animace základních útoků a aktuální načasování je lépe synchronizováno, rychlost střely je nyní 2200 (předtím 2000). 
  • Mana za úroveň zvýšena z 0,4 na 0,8
  • Rychlost útoku zvýšena z 0,625 na 0,656
  • [Nové] Iceborn Subjugation (Passive)
    • [Gif pasivky v akci]
    • Poznámka:
      • Když nepříátelský šampion zemře blízko Lissandry, stane se z něj ledový duch.
      • Ledoví duchové pronásledují živé nepřátele a zpomalují je, když jsou poblíž, o 25%. Po 4 sekundách se ledový duch roztříští a udělí [120 - 520] (+30% AP) magického poškození."

  • Ice Shard (Q) Cena many změněna ze 75 na všech úrovních na 60/63/66/69/72.

  • Ring of Frost (W)
    • Poškození sníženo z 70/110/150/190/230 na 70/100/130/160/190.
    • AP sníženo ze 40% na 30%.
    • Cena many snížena z 50 na 40.

  • Glacial Path (E)
    • Rychlost střely začíná na 1200, zpomaluje na 640, trvá 1,25 sekund, než se dostane na konečný bod (1050 dosah). Vytvoření krátké vzdálenosti je lehce použitelnější než přidání delší vzdálenosti nebo při útěku.
  • Frozen Tomb (R) Poškození AP ratiosníženo ze 70% na 60%.

Taliyah

  • Threaded Volley (Q)
    • Cena many snížena z 60/70/80/90/100 na 50/60/70/80/90.
    • Doba trvání rozpraskané půdy snížena ze 120 sekund na 45 sekund.
    • Cooldown snížen z 11/9/7/5/3 na 7/6/5/4/3.
    • Efekt nyní zní "Následující zásahy do stejného nepřítele udělují o 50% snížené poškození."
      • Tohle znamená, že poškození do monster a minionů je také snížené.

Předměty

Doran's Shield

  • Unique Passive změněna z "Znovu získáte 20 životů během 10 sekund poté, co obdržíte poškození od nepřátelského šampiona" na "Regeneruje až 30 životů za 10 sekund poté, co obdržíte poškození od nepřátelského šampiona, založeno na procentu chybějících životů."

Guinsoo's Rageblade

  • Cena snížena z 3300 zlata na 3100 zlata.
    • Cena kombinace snížena z 990 na 790.
  • [Změna efektu] Pasivka: "Základní útoky udělují 15 magického poškození na úder."
  • [Nové
    • UNIQUE Passive - Last Whisper: Získáte 6 (+0,5 za úroveň šampiona) % Armor Penetration.
    • UNIQUE Passive - Dissolve: Získáte 6 (+0,5 za úroveň šampiona) % Magic Penetration.

Void Staff

  • Unique Passive pojmenována 'Dissolve'.

Změny Předsezóny

[Nové] Štíty věží

  • Každý štít reprezentuje 1000 HP věží
  • Armor a MR poskytován štítem věží [40 + 30 za každou zneškodněný štít]
  • Zlato obdržené za zničení obrany: [160 lokálního zlata (rozděleno mezi blízké šampiony)]
  • Bulwark: [+ 25 Armoru a MR za každého nepřátelského šampiona za první zničenou obranu]

Věže

  • HP vnějších věží zvýšeno z 3800 na 5000.
  • Armor/MR vnějších věží změněn z 55 na 0.
    • (Vyměněno za štít věže)
  • Armor/MR scaling za minutu vnějších věží změněn z 1 na 0.
    • (Vyměněno za štít věže)
  • Scalling poškození za minutu všech věží zvýšen ze 4 na 9.
  • Maximální poškození udělované vnější věží zvýšeno ze 152 na 278.
  • Maximální poškození udělované vnitřní/inhibitorovou věží zvýšeno z 230 na 305.
  • Maximální poškození udělované Nexusovou věží zvýšeno z 230 na 285.
  • Zlato za zničení první věže sníženo ze 300 na 150.
    • (Sníženo vzhledem k obdržení zlata za zničení štítů věží)

[Nové] Střípky statů

 Důležitá poznámka: Cesty run samy o sobě již nedávají bonusové staty, ty nyní získáte ze Střípků statů.

  • Řádek 1: 10 adaptivního (6 AD nebo 10 AP), 8% rychlosti útoku, 1-10% CDR (úrovně 1-18).
  • Řádek 2: 10 adaptivního armoru/MR, 5 Armoru, 6 Magic Resist, (Diskutuje se o přidání čtvrtého bodu).
  • Řádek 3: 15-90 HP (úrovně 1-18), 5 Armoru, 6 Magic Resist

Odměny

  • Aktuální matematika, jak jsou odměny vypočítány není moc chytrá. Nejsou uvedeny velké detaily. Vše, co by vás mělo zajímat o této hodnotě, je to, že vidíte na scoreboardu, pokud si někdo vede dobře. 
  • Ve hrách, kde jsou těžce zkresleny CS, budou odměny rozlišené přibližně o 70% ze zabití šampionů a 30% ze zlata z minionů/monster. V ostatních hrách budou odměny tvořeny většinou 100% ze zabití šampionů.

Všichni minioni

  • Poškození do věží sníženo z 60% na 50%.
  • Rychlost pohybu změněna z [+25 v 20:00] na [+25 až +100 mezi 10:00-30:00].

Melee Minioni

  • Maximální HP (získáno v 37:00) zvýšeno z 1200 na 1500.
  • Maximální Armor (získán v 37:00) zvýšen z 0 na 16.
  • Maximální AD (získáno v 37:00) zvýšeno z 12 na 80.

Caster Minioni

  • Maximální HP změněno z [425, získáno v 27:00] na [485, získáno v 37:00 (27:00 hodnota nezměněna)]
  • Maximální AD změněno z [Scaling nekonečný (60,5 v 37:00)] na [120.5 v 37:00 (již nescaluje nekonečně)]

Cannon Minioni

  • Přepnutí na zrození každé dvě vlny změněno z [20 minut] na [15 minut]
  • Přepnutí na zrození každou vlnu změněno z [35 minut] na [25 minut]
  • Maximální HP změněno z [Roste nekonečně (2300 v 37:00)] na [3200 v 37:00 (již neroste nekonečně))]
  • Poškození obdržené od věží změněno ze [14% maximálních HP (8 úderů pro zabití)] na [14% z vnějších, 11% z vnitřních 8% z inhibitorových/nexusových (8/10/12 úderů pro zabití)]

Super Minioni

  • Základní AD sníženo z 306 na 225,
  • Základní AS zvýšen z 0,694 na 0,850
  • [Odstraněno] Aura již nepřidává blízkým minionům +70% poškození.

Baron Buff

  • Ochrana minionů z poškození šampionů změněna z [75% poškození šampionů redukce pro melee miniony, 50% pro caster miniony] na [65% pro melee a caster miniony]
  • [Odstraněno] Již minionům nepřidává ochranu z poškození věží.

Pushing Advantage

  • [Odstraněno] Minioni již nezískávají bonusové staty, založené na rozdílu celkové úrovně týmů.

Epic Monster Respawn

  • Čas zrození Elemental Draka snížen z 6 minut na 5 minut.
  • Znovuzrození Elder Draka sníženo z 8 minut na 6 minut.
  • Znovuzrození Barona sníženo ze 7 minut na 6 minut.

Předměty

Control Ward

  • Počet Control ward, které můžete mít v inventáři snížen ze 3 na 2.

Warding Totem

  • Doba trvání wardy snížena z 90 - 180 na 90 - 120.

Remnant of the Aspect

  • Unique Passive - Spoils of War Poškození zvýšeno z [320 (+20 za úroveň)] na [320 (+30 za úroveň)]

Targon's Brace

  • Unique Passive - Spoils of War Poškození zvýšeno z [200 (+10 za úroveň)] na [200 (+15 za úroveň)]

Runy

Celerity (S3)

  • [Změna efektu] Bonusy rychlosti pohybu jsou na vás o 13% více efektivní. Neúčinkuje na základní efekt předmětů souvisejících s botami.

Co přinese patch 8.23

Dark Harvest (Domination Keystone)

  • [Nový efekt]
    • Zasažení šampiona pod 50% životů uděluje přídavné poškození a sklízí jejich duši, trvale zvyšuje poškození Dark Harvest o 8.
    • Dark Harvest poškození:: 50-80 (závisející na úrovni) (+8 poškození za duši) (+0,25 bonusového AD) (+15% AP).
    • Cooldown: 45 sekund (resetuje se na 1,5 sekundy po zabití)

Co přinese patch 8.23

 

Ravenous Hunter (D4)

  • Obnova životů snížena ze [2,5% + 2,5% za stack Bounty Hunter] na [1.5% + 2.5% za stack Bounty Hunter]

Co přinese patch 8.23

Demolish (R2)

  • Změna doby trvání vyvolání ze 4 sekund na 3 sekundy. 
  • Nabité AD sníženo z [175 (+30% vašich maximálních životů)] na [100 (+30% vašich maximální h životů)]

Shield Bash (R2)

  • [Nové
    • Zastupuje místo Bone Plating
    • [Nový efekt] Pokud máte na sobě aktivovaný štít, dočasně se vám zvýší armor i magic resist o 1 - 10.
    • [Nový efekt] Kdykoli dostanete štít, váš další základní útok proti šampionům během jeho trvání udělí 4 - 22 (+1,5% bonusových životů ) (+8,5% hodnoty nového štítu) bonusového adaptivního poškození (lze použít během 2 sekund od zíksání štítu).

Chrysalis (R3)

  • Bonusové životy sníženy z 50 na 40.
  • AD sníženo z 9 na 6.
  • AP sníženo z 15 na 10.

Overgrowth (R4)

  • [Nový efekt] Absorbuje životní esence z monster nebo nepřátelských minionů, kteří zemřeli ve vaší blízkosti, trvale získáte 3 maximální HP za každých 8 esencí. Pokud absorbujete 120 monster nebo nepřátelských minionů, získáte dalších 2,5% maximálních životů.

Co přinese patch 8.23

Bone Plating (R3)

  • Zabírá místo Chrysalis
  • [Změna efektu]
    • Po obdržení poškození od nepřátelského šampiona, následující 3 schopnosti nebo útoky, které od něj obdržíte, udělují 25-50 (+X vašich bonusových životů) méně poškození.
    • Doba trvání: 1,5 sekundy
    • Cooldown: 45 sekund

Co přinese patch 8.23

Overgrowth (R4)

  • [Nový efekt] Absorbuje životní esence z monster nebo nepřátelských minionů, kteří zemřou ve vaší blízkosti. Trvale získáte 3 maximální životy za každých 8. Když asorbujete 120 monster nebo nepřátelských minionů, získáte přídavných 2,5% maximálních životů.

Co přinese patch 8.23

Fleet Footwork (Precision Keystone)

  • AP sníženo z 0,5 na 0,3.

Co přinese patch 8.23

Kleptomancy (Inspiration Keystone)

  • [Změna efektu]
    • Po použití schopnosti získáte z vašich dalších 2 útoků 5 zlaťáků, nebo něco lepšího. Odměny dostanete pouze za útoky do šampionů.
    • [Předtím jste dostávali odměny pouze za další základní úder.]
  • Šance na odměny jsou sníženy, aby vyrovnaly zvýšení na 2 útoky (měli byste získat větší množství než předtím, pokud udeříte dvakrát, ale méně pokud udeříte pouze jednou)
  • Z odměn byly po 20. minutě odstraněny wardy (zelené, control a modré wardy) , takže již nebudete nesmyslně rozhazovat wardy v teamfightech. 

Co přinese patch 8.23

Summoner spelly

Teleport

  • Doba trvání vyvolání snížena ze 4,5 sekund na 4 sekundy.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama