Změny Ornna, Lissandry a další změny na PBE
Dnešní PBE nám přineslo změny Ornna, Lissandry a mnoho dalších změn.
Na testovacím serveru PBE se objevil nový update
Nové skiny
Dnešní PBE nám přineslo osm nových skinů, o kterých jsme vás informovali zde.
Nové chroma balíčky
[Nové chroma balíčky pro Coven Lissandru (7) a Coven Camille (7) se objevily na PBE. Zatím nejsou přístupné obrázky.
Nový Ward Skin
[Pajama Guardian Ward skin byl přidán na PBE, i u něj si ještě na obrázky budeme muset počkat.
Nové Summoner Ikony
Dvě nové summoner ikony jsou nyní na PBE:
Balanční změny
Šampioni
Aatrox
- World Ender (R) Doba trvání snížena ze 12 sekund na 10 sekund.
- Winds of War (Q)
- Cena many snížena ze 70/85/100/115/130 na 70/75/80/85/90.
- Poškození zvýšeno z 50/80/110/140/170 na 70/105/140/175/210.
- Poškození vírů změněno z [30/40/50/60/70 (+60% AP) + (+3% za 100 AP) maximálních životů nepřítele] na [6% (+3% za 100 AP) maximálních životů nepřítele].
- Hero's Entrance (R)
- [Změna efektu] Nepřátele uprostřed již nevyhazuje na delší dobu.
- Všichni nepřátelé, zasažení Hero's Entrance jsou vyhození na 0,75 sekund.
- [Změna efektu] Nepřátele uprostřed již nevyhazuje na delší dobu.
Lissandra
- Rychlost útoku zvýšena z 0,625 na 0,656
- [Nové] Iceborn Subjugation (Passive)
- [Gif passivky v akci]
- Poznámka:
- Když nepřítel zemře blízko Lissandry, stane se z něj ledový duch.
- Ledoví duchové pronásledují živé nepřátele a zpomalují je, když jsou poblíž, o 25%. Po 4 sekundách se ledový duch roztříští a udělí [120 - 520] (+30% AP) magického poškození."
- Celkové hodnoty poškození: [120/140/160/180/200/220/240/260/280/300/320/340/370/400/430/460/490/520]'
- Ice Shard (Q) Cena many změněna z 75 na všech úrovních na 60/63/66/69/72.
- Ring of Frost (W)
- Poškození sníženo z 70/110/150/190/230 na 60/90/120/150/180.
- AP sníženo ze 40% na 30%.
- Cena many snížena z 50 na 40.
- Frozen Tomb (R)
- Poškození AP ratio sníženo ze 70% na 60%.
Nunu & Willump
- Consume (Q) % bonusových životů jako uzdravení, pokud je použito na šampiony, sníženo z 8% na 5%.
Ornn
- HP za úroveň zvýšeny z 90 na 95.
- Armor za úroveň zvýšen ze 3 na 4.
- Living Forge (Passive)
- [Nový efekt] Když Ornn dosáhne 11. úrovňe, všechny jeho vylepšené předměty, které již vlastní, nebo zakoupí v budoucnu se automaticky vylepší zdarma. Pro další 4 úrovně po 11 bude Ornnovi každou úroveň umožněno zdarma vylepšit 1 předmět pro spojence (celkem maximálě jeden pro spojence).
- Ornn musí být blízko spoluhráče a kliknout na něj, což mu umožní vyrobit pro něj tento předmět, který se spojenci vymění ve chvíli, kdy ho Ornn dokončí.
- Popisek ve hře ještě nebyl upraven.
- Volcanic Rupture (Q) Cena many snížena z 55 na všech úrovních na 45 na všech úrovních.
- Bellows Breath (W)
- [Odstraněno] Již nepřidává využitelný štít
- [Nové] Nyní garantuje nezastavitelnost po trvání schopnosti.
- Doba trvání snížena z 1 sekundy na 0,75 sekund,
- Křehké poškození zvýšeno z [7% +0,3% za úroveň] na [10% + 0,5% za úroveň]
- Cooldown změněn ze 17/15/13/11/9 na 14 na všech úrovních.
- Searing Charge (E)
- Cena many změněna z 50 na všech úrovních na 35/40/45/50/55.
- Doba trvání vyhození zvýšena z 1 sekundy na 1,25 sekund.
- Call of the Forge God (R)
- Zpomalení R1 nyní scaluje s dobou, po kterou R1 existovalo (minimum 10%)
- Doba vyhození R2 je nyní snížena na 50% na následujících cílech po zasažení nepřátelského šampiona.
Taliyah
- Threaded Volley (Q)
- Doba trvání rozpraskané půdy snížena ze 120 sekund na 80 sekund.
- Cena many snížena z 60/70/80/90/100 na 45/55/65/75/85.
- Cooldown snížen z 11/9/7/5/3 na 7/6/5/4/3.
Předměty
Guinsoo's Rageblade
- Cena snížena z 3300 zlata na 3100 zlata.
- Kombinovaná cena snížena z 990 zlata na 790 zlata.
- [Změna efektu] Passive nyní: Základní útoky nyní udělují 15 magického poškození za úder
- [Nové] Unique Passive: Získáte 6 (+0,5 za úroveň šampiona)% Armor Penetration a Magic Penetration.
Změny Předsezóny
Na PBE se vrátily všechny změny, plánované pro předsezónu z minulého cyklu.
[Nové] Štíty věží
- Každý štít reprezentuje 1000 HP věží
- Armor a MR poskytován štítem věží [40 + 30 za každou zneškodněný štít]
- Zlato obdržené za zničení obrany: [160 lokálního zlata (rozděleno mezi blízké šampiony)]
- Bulwark: [+ 25 Armoru a MR za každého nepřátelského šampiona za první zničenou obranu]
Věže
- HP vnějších věží zvýšeno z 3800 na 5000.
- Armor/MR vnějších věží změněn z 55 na 0.
- (Vyměněno za štít věže)
- Armor/MR scaling za minutu vnějších věží změněn z 1 na 0.
- (Vyměněno za štít věže)
- Scalling poškození za minutu všech věží zvýšen ze 4 na 9.
- Maximální poškození udělované vnější věží zvýšeno ze 152 na 278.
- Maximální poškození udělované vnitřní/inhibitorovou věží zvýšeno z 230 na 305.
- Maximální poškození udělované Nexusovou věží zvýšeno z 230 na 285.
- Zlato za zničení první věže sníženo ze 300 na 150.
- (Sníženo vzhledem k obdržení zlata za zničení štítů věží)
[Nové] Střípky statů
Důležitá poznámka: Cesty run samy o sobě již nedávají bonusové staty, ty nyní získáte ze Střípků statů.
- Řádek 1: 10 adaptivního (6 AD nebo 10 AP), 8% rychlosti útoku, 1-10% CDR (úrovně 1-18).
- Řádek 2: 10 adaptivního armoru/MR, 5 Armoru, 6 Magic Resist, (Diskutuje se o přidání čtvrtého bodu).
- Řádek 3: 15-90 HP (úrovně 1-18), 5 Armoru, 6 Magic Resist
Odměny
- Aktuální matematika, jak jsou odměny vypočítány není moc chytrá. Nejsou uvedeny velké detaily. Vše, co by vás mělo zajímat o této hodnotě, je to, že vidíte na scoreboardu, pokud si někdo vede dobře.
- Ve hrách, kde jsou těžce zkresleny CS, budou odměny rozlišené přibližně o 70% ze zabití šampionů a 30% ze zlata z minionů/monster. V ostatních hrách budou odměny tvořeny většinou 100% ze zabití šampionů.
Všichni minioni
- Poškození do věží sníženo z 60% na 50%.
- Rychlost pohybu změněna z [+25 v 20:00] na [+25 až +100 mezi10:00-30:00].
Melee Minioni
- Maximální HP (získáno v 37:00) zvýšeno z 1200 na 1500.
- Maximální Armor (získán v 37:00) zvýšen z 0 na 16.
- Maximální AD (získáno v 37:00) zvýšeno z 12 na 80.
Caster Minioni
- Maximální HP změněno z [425, získáno v 27:00] na [485, získáno v 37:00 (27:00hodnota nezměněna)]
- Maximální AD změněno z [Scaling nekonečný (60,5 v 37:00)] na [120.5 v 37:00 (již nescaluje nekonečně)]
Cannon Minioni
- Přepnutí na zrození každé dvě vlny změněno z [20 minut] na [15 minut]
- Přepnutí na zrození každou vlnu změněno z [35 minut] na [25 minut]
- Maximální HP změněno z [Roste nekonečně (2300 v 37:00)] na [3200 v 37:00 (již neroste nekonečně))]
- Poškození obdržené od věží změněno ze [14% maximálních HP (8 úderů pro zabití)] na [14% z vnějších, 11% z vnitřních 8% z inhibitorových/nexusových (8/10/12 úderů pro zabití)]
Super Minioni
- Základní AD sníženo z 306 na 225,
- Základní AS zvýšen z 0,694 na 0,850
- [Odstraněno] Aura již nepřidává blízkým minionům +70% poškození.
Baron Buff
- Ochrana minionů z poškození šampionů změněna z [75% poškození šampionů redukce pro melee miniony, 50% pro caster miniony] na [65% pro melee a caster miniony]
- [Odstraněno] Již minionům nepřidává ochranu z poškození věží.
Pushing Advantage
- [Odstraněno] Minioni již nezískávají bonusové staty, založené na rozdílu celkové úrovně týmů.
Epic Monster Respawn Time
- Čas zrození Elemental Draka snížen z 6 minut na 5 minut.
- Znovuzrození Elder Draka sníženo z 8 minut na 6 minut.
- Znovuzrození Barona sníženo ze 7 minut na 6 minut.
Předměty
Control Ward
- Počet Control ward, které můžete mít v inventáři snížen ze 3 na 2.
Warding Totem
- Doba trvání wardy snížena z 90 - 180 na 90 - 120.
Remnant of the Aspect
- Unique Passive - Spoils of War Poškození zvýšeno z [320 (+20 za úroveň)] na [320 (+30 za úroveň)]
Targon's Brace
- Unique Passive - Spoils of War Poškození zvýšeno z [200 (+10 za úroveň)] na [200 (+15 za úroveň)]
Runy
Celerity (S3)
- [Změna efektu] Bonusy rychlosti pohybu jsou na vás o 13% více efektivní. Neúčinkuje na základní efekt předmětů souvisejících s botami.
Dark Harvest (Domination Keystone)
- [Nový efekt]
- Zasažení šampiona pod 50% životů uděluje přídavné poškození a sklízí jejich duši, trvale zvyšuje poškození Dark Harvest o 6.
- Dark Harvest poškození:: 20-60 (závisející na úrovni) (+6 poškození za duši) (+25% bonusového AD) (+15% AP).
- Cooldown: 45 sekund (resetuje se po zabití)
Future's Market (I3)
- Čas, od kterého jde nakupovat na dluh, snížen ze 2:00 na 1:00.
Time Warp Tonic (I4)
- [Nový efekt] Konzumace potionů nebo sušenek přidává 50% jejich životů nebo obnovy many hned, avšak konzumace dostane krátký cooldown. V průběhu přidává během jejich efektů 5% rychlosti pohybu. Cooldown se rovná době trvání konzumace.
Demolish (R2)
- Změna doby trvání vyvolání ze 4 sekund na 3 sekundy.
Shield Bash (R2)
- [Nové]
- Zastupuje místo Bone Plating
- [Nový efekt] Pokud máte na sobě aktivovaný štít, dočasně se vám zvýší armor i magic resist o 1 - 10.
- [Nový efekt] Kdykoli dostanete štít, váš další základní útok proti šampionům během jeho trvání udělí 4 - 22 (+1.5% bonusových životů ) (+8.5% hodnoty nového štítu) bonusového adaptivního poškození (lze použít během 2 sekund od zíksání štítu).
Chrysalis (R3)
- Bonusové životy sníženy z 50 na 40.
- AD sníženo z 9 na 6.
- AP sníženo z 15 na 10.
Overgrowth (R4)
-
[Nový efekt] Absorbuje životní esence z monster nebo nepřátelských minionů, kteří zemřeli ve vaší blízkosti, trvale získáte 3 maximální HP za každých 8 esencí. Pokud absorbujete 120 monster nebo nepřátelských minionů, získáte dalších 2,5% maximálních životů.
Fleet Footwork (Precision Keystone)
- AP sníženo z 0,5 na 0,3.
Summoner spelly
Teleport
- Doba trvání vyvolání snížena ze 4,5 sekund na 4 sekundy.