[Zlomové momenty hry #10]: Uvedení a vývoj Heralda
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek [Zlomové momenty hry #10]: Uvedení a vývoj Heralda

[Zlomové momenty hry #10]: Uvedení a vývoj Heralda

Reibl

Reibl

18. 9. 2018 14:00 2

Rift Herald je s námi už skoro 3 roky a od té doby si prošel spoustou změn.

Reklama

Rift Herald je dnes neodmyslitelnou součástí úvodní fáze hry. V místech, kde od 20. minuty sídlí Baron Nashor, můžete do té doby potkat epické monstrum, jenž vám pomůže s ničením věží. Rift Herald byl poprvé uveden do hry v Patchi 5.22 a rozhodně neměl stejný vliv na hru, jako dnes.

Kompenzace topu

Summoner's Rift mapa je až na malé detaily symetrická. Na spodní straně u botlinky najdeme draka, ovšem na horní části se do 20. minuty podobné epické monstrum nevyskytovalo. Baron Nashor navíc není cíl, který by se dal brát jednoduše v menším počtu po vzoru draka. Riot tedy přišel s řešením a ke konci roku 2015 uvedl do hry Rift Heralda.

[Zlomové momenty hry #10]: Uvedení a vývoj Heralda

Toto epické monstrum mělo přilákat do horní části junglery nebo odměnit vítěznou toplinku. Rift Herald se na mapě objevil již ve 4. minutě a pokud jste ho zabili, mohl se spawnout znovu za dalších 5 minut. Co se také od dob představení změnilo je buff, který za zdolání Heralda dostanete.

  • Původní buff - Doom's Eve:
    • Trvání: 120 sekund, nebo dokud hráč neumře
    • Nárůst poškození o 10% a 40 bonus k rychlosti pohybu. Zrychlený recall a vylepšení okolních minionů.
  • Polovina 6. sezóny - Glimpse of the Void:
    • Trvání: 20 minut i přes smrt hráče
    • Pokud v okolí nejsou spojenečtí šampioni, získá hráč 5% redukci obdrženého poškození a získává Corruption stacky. Při 100 stacích udělí další útok bonusové poškození. Lze využít proti budovám.
  • Polovina 7. sezóny - Eye of the Herald:
    • Trvání: 4 minuty místo trinketu
    • Aktuální podoba, kdy herald po zabití zanechá své oko, které může hráč sebrat a použít místo trinketu. Při aktivaci se vyvolá Rift Herald jako spojenec.

Tanec okolo oka

Samotný Rift Herald přinesl zajímavou mechaniku. Jeho oko na zádech poskytovalo možnost udělit velké poškození při zabíjení této příšery. Na začátku se nedalo monstrum jen tak obejít, museli jste být dva. Herald byl totiž dost mrštný a záda vám jen tak neukázal. Jedna z mála postav, která to dokázala, byla Elise. Její pavouci totiž mohli vzít na sebe agro a Elise přitom stačilo Heralda obejít a zaútočit na otevřené oko.

[Zlomové momenty hry #10]: Uvedení a vývoj Heralda

Záměr Riotu byl jasný, toto monstrum se mělo brát ve dvou lidech. Poškození Heralda nebylo nějak velké, problém dělala doba zabití. Herald je nejvíce obrněné monstrum pro úvodní fázi hry.

Po několika letech úprav buffů, mechanik a vzhledu zde máme dnešní podobu.

[Zlomové momenty hry #10]: Uvedení a vývoj Heralda

Mapa v rovnováze

Představení Rift Heralda přineslo pro topařům důvod, proč se snažit dominovat nad svým oponentem. Pokud se tomu tak stalo, mohli jste toto monstrum vzít a získat další výhodu kdekoliv po mapě. Až po mnoha změnách (Herald se nyní například spawne jen jednou za hru) je tato příšera oblíbená a dokáže ovlivnit kus hry. Při správném použití váš tým obdrží odměnu v podobě alespoň jedné lehce sebrané věže.


Věděli jste, že...?

  • Herald je klasický Scuttler Crab, který byl zmutován energií z Voidu, která se vyskytuje okolo Baron pitu.
  • Rift Herald tancuje, pokud zničí nexus, nebo pokud okolo něj tancují další postavy.
  • Herald je holka.
  • Tanec Heralda je referencí na písničku Open the Door.
  • Doba spawnutí monstra byla několikrát změněna, dnes je to 9:50.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama