Pykovy původní schopnosti, které se nedostaly do hry
Jak mohly vypadat Pykovy schopnosti a herní styl?
Každá postava prochází určitým vývojem ještě před tím, než se dostane na PBE servery. Toto období vnitřního testování dává vývojářům a herním designérům prostor, aby mohli vytvořit smysluplnou postavu. Nejnovějším šampionem je v tuto chvíli Pyke. Jeho schopnosti prošly od počátku vývoje mnoha změnami. Pojďme se podívat, co z Pyka mohlo být.
Zacova ultimátka
Jednou z variant Pykovy ultimátky byl přenos nepřátelských šampionů. Po zapnutí schopnosti stačilo označit nepřítele. Ten se potom spolu s Pykem objevil na místě seslání schopnosti. To mohlo vytvářet krásné souhry s jinými schopnostmi. Níže přesunutí Swaina do Ekkova W.
Důvod, proč se tato schopnost nepoužila? Jelikož schopností disponoval support, stačilo pouze riskantně dojít pro kohokoliv z nepřátelského týmu a odvléct ho na fontánu. Druhá možnost byla využít ultimátku na nejsilnějšího protihráče, ať už jste byli kdekoliv. Při aktivaci jste tak mohli vyhrát teamfight 4v4 s tím, že u vás se neúčastnil support, kdežto v nepřátelském týmu chyběl nejsilnější hráč.
Příliš silné schopnosti
Další záměr byl z Pyka udělat asasína, který by více závisel na schopnostech. Ultimátní schopnost byla velice podobná starému Rku Evelynn. Ostatní schopnosti byly zaměřené na pohyb, přehození nakonec jako jediné zůstalo. Všimněte si, jak moc Riot chtěl z Pyka udělat asasín-supporta. Ve hře totiž měl ze začátku dokonce model Talona.