Rekklese jako ADC nikdo nechce, za Jankose se týmy nedoplatí
i Zdroj: Tryhard.cz
eSport League of Legends Článek Rekklese jako ADC nikdo nechce, za Jankose se týmy nedoplatí

Rekklese jako ADC nikdo nechce, za Jankose se týmy nedoplatí

Reibl

Reibl

7. 11. 2022 07:00

Dva bývalí hráči G2 Esports řeší špatné smlouvy.

Reklama

Přestupové období sotva začíná a už tu máme kontroverzní příběh. Ten se točí okolo dvojice bývalých hráčů G2 Esports. Jankos a Rekkles na svých streamech sdíleli profesní praktiky ve známé organizaci.

Jankos na svém streamu sdělil, že jeho odkup z G2 Esports byl naceněný na značně více jak 1 milion euro, tedy přes 24 milionů korun. G2 snížili cenu odkupu Jankose na 600 tisíc euro dne 7. listopadu.

Tuto sumu aktuálně nikdo zaplatit nedokáže, tudíž je velmi pravděpodobné, že si Jankos dá od profesionálního hraní pauzu. Nejvyšší evropská liga tak přijde o jednu ze svých ikon. V podobném duchu se přitom neslo i drama okolo Rekklese.

Na konci roku 2020 Rekkles přestoupil z Fnatic do G2. Tým se o rok později nekvalifikoval na Worlds a švédský marksman k překvapení všech odešel do francouzské regionální ligy. Za vše mohla velmi nevýhodná smlouva od G2.

Výkupní cena hráče byla podle smlouvy rovněž velmi vysoká a organizace požadovanou sumu snížila až poté, co si LEC týmy našly hráče. Rekkles tak v podstatě nemohl jít do jiného LEC týmu. Sníženou částku zaplatili KCorp. Rekkles zároveň nemohl v G2 zůstat jako náhradník, ani se ucházet o místo hlavního marksmana. Na této pozici by navíc obdržel jen 6 % svého normálního platu.

KCorp na konci letošního roku umožnili Rekklesovi najít si nový tým. Výkupní cena ovšem zůstala vysoká, jelikož organizace za talentovaného hráče dala dost peněz. Většina LEC týmů má navíc vyhlídnuté levnější hráče na pozici ADC. Řešení pro Rekklese přesto existuje.

Týmy, které měly potenciální zájem o Rekklese, byly informovány o ochotě známého hráče přejít na roli supporta. Rekkles by tak mohl najít angažmá po boku jiného marksmana. Zda se tento scénář stane skutečností odhalí následující týdny.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama