i
Zdroj: Tryhard.cz
Patch 12.17 - změny ve hře
Worlds patch se dostává do hry.
Worlds patch je zde a jeho náplní je velké množství balančních změn. Stopwatche a předměty se stází zdraží, Maokai dostane drobný rework, Hecarim a Miss Fortune se balancuje řada schopností a samozřejmě nechybí nové skiny. Pojďme se na novinky podívat podrobně.
Obsah
Nové skiny
Na čtveřici nových skinů se můžete podívat v našem zvláštním článku.
Další změny
- Bany za feeding by měly být až dvakrát častější.
- Restrikce chatu bude vidět v lobby i pro ostatní premade hráče. Zároveň bude omezení označeno i na profilu.
- Restrikce honoru bude vidět na profilu.
- SoloQ machmaking bude více upřednosňovat MMR míst divizí.
- Přidána nový výzva, kdy je potřeba mít control wardu v nepřátelské jungli po 65 % hry.
Balanční změny
Šampioni
Ahri
- Charm (E)
- Trvání omámení sníženo: 1,4/1,55/1,7/1,85/2 → 1,2/1,4/1,6/1,8/2 vteřiny.
Azir
- Arise! (W)
- AP přepočet vojáků snížen: 60% → 55%
- Cooldown každého vojáka zvýšen: 8/7,5/7/6,5/6 → 9/8,25/7,5/6,75/6 sekundy
- Shifting Sands (E)
- Cooldown zvýšen: 19/18/17/16/15 → 22/20,5/19/17,5/16 sekund
Camille
- Adaptive Defenses (P)
- Přepočet maximálních HP zvýšen: 17% → 20%
- Hookshot (E)
- Základní poškození zvýšeno: 60/95/130/165/200 → 80/110/140/170/200
- Přepočet bonusového AD zvýšen: 75% → 90%
Ezreal
- Arcane Shift (E)
- Cooldown snížen: 28/25/22/19/16 sekund → 26/23/20/17/14 sekund
Graves
- End of the Line (Q)
- Cooldown změněn: 12/11/10/9/8 sekund → 13/11,5/10/8,5/7 sekund
- Collateral Damage (R)
- Základní poškození zvýšeno: 250/400/550 → 275/425/575
Hecarim
- Růst HP snížen: 104 → 99
- Základní armor snížen: 35 → 32
- Rampage (Q)
- Poškození sníženo: 60/90/120/150/180 (+90% bonusového AD) → 60/85/110/135/160 (+95% bonusového AD)
- Poškození za stack zvýšeno: (2% +3% za 100 bonusového AD) → (4% +6% za 100 bonusového AD)
- Cooldown za stack snížen: 1 sekunda → 0,75 sekund
- Maximální počet stacků zvýšen: 2 → 3
- Stacky nyní zmizí po skončení trvání schopnosti (dříve 1 stack za sekundu po skončení trvání schopnosti)
- Cena změněna: 28/31/34/37/40 many → 30 many
- Spirit of Dread (W)
- [Nové]: Hecarim nyní získá 15/20/25/30/35 Armoru a Magic Resistu během toho, co je schopnost aktivní.
- Cooldown zvýšen: 14 → 16/15,5/15/14,5/14 vteřin
- Devastating Charge (E)
- Minimální poškození sníženo: 30/45/60/75/90 (+55% bonusového AD) → 30/45/60/75/90 (+50% bonusového AD)
- Maximální poškození sníženo: 60/90/120/150/180 (+110% bonusového AD) → 60/90/120/150/180 (+100% bonusového AD)
- Minimální vzdálenost odražení snížena: 250 → 150
- Maximumální vzdálenost odražení snížena: 450 → 350
- Cooldown změněn: 20/19/18/17/16 → 18 na všech úrovních
- Onslaught of Shadows (R)
- Trvání zastrašení sníženo: 0,75-2 sekundy → 0,75-1,5 sekundy
Kassadin
- Null Sphere (Q)
- Cooldown snížen: 11/10,5/10/9,5/9 sekund → 10/9,5/9/8,5/8 sekund
- Cena snížena: 70/75/80/85/90 many → 60/65/70/75/80 many
Maokai
- Sap Magic (pasivka)
- [Nové]: obdržený útok od velkých jungle monster nyní sníží cooldown pasivky o 1,5 vteřiny.
- Základní vyléčení sníženo: 5-45 → 4-34 životů.
- Procentuální vyléčený zvýšeno: 4,5-11% → 4,8-14%
- Bramble Smash (Q)
- Základní poškození sníženo: 70/110/150/190/230 (+40% AP) → 65/110/155/200/245 (+40% AP)
- [Nové]: také uděluje poškození o velikosti 2/2,25/2,5/2,75/3% maximálního zdraví
- [Nové]: uděluje 40/60/80/100/120 bonusového poškození do monster
- Sapling Toss (E)
- [Odstraněno]: již neuděluje poškození podle procent maximálního zdraví
- Základní poškození zvýšeno: 20/45/70/95/120 → 40/60/80/100/120 + +42,5% AP a 6% bonusového zdraví
- Poškození ze křoví zvýšeno: 40-240 → 110/160/210/260/310 + 85% AP a 12% bonusového zdraví
- [Nové]: vylepšené poškození ze křoví nepůsobí na miniony.
- Cena snížena: 60/70/80/90/100 → 45/55/65/75/85 many.
- Zpomalení posíleno: 35% → 45%
- [Nové]: vylepšená semínka ze křoví nyní zpomalí za 45 % (+2% za 100 AP) (+6% za 1000 bonusového zdraví)
- Nature’s Grasp (R)
- Základní rychlost kořenů zvýšena: 50 → 100
- Maximální rychlost zvýšena: 650 → 750
- Zrychlení zvýšeno: 250 → 300
- [Nové]: Nyní přidává 40/50/60% rychlosti pohybu. Tento bonus zmizí po dvou sekundách.
Miss Fortune
- Double Up (Q)
- Základní fyzické poškození zvýšeno: 20/40/60/80/100 (+100% AD) (+35% AD) → 20/45/70/95/120 (+100% AD) (+35% AD)
- Rychlost výstřelu je nyní stejná jako rychlost útoků (dříve 0,25 sekundy)
- Strut (W)
- Cena snížena: 45 many → 35 many
- Attack Speed zvýšen: 40/55/70/85/100% → 50/65/80/95/110%
- Make It Rain (E)
- Cooldown zvýšen: 18/16/14/12/10 sekund → 18/17/16/15/14 sekund
- Celkové poškození změněno: 80/115/150/185/220 (+80% AP) → 70/100/130/160/190 (+100%AP)
- Zpomalení změněno: 40/45/50/55/60% → 50% (+4% za 100 AP)
Nami
- Tidecaller (E)
- Odstraněno: každá aktivace bubliny již nepřispívá k protnutí runy Electrocute.
Nocturne
- Attack speed přepočet zvýšen: 0,668 → 0,721
- Umbra Blades (P)
- Cooldown snížen: 14 → 13 vteřin.
Rell
- Ferromancy (W)
- Rychlost bez koně zvýšena: 250 → 280
- Attract and Repel (E)
- Cooldown změněn:18/16,25/14,5/12,75/11 sekund → 13 sekund
Renekton
- Cull the Meek (Q)
- Základní poškození sníženo: 65/100/135/170/205 → 60/90/120/150/180
- Přepočet bonusového AD zvýšen: 80% → 100%
- Základní poškození posílené schopnosti sníženo: 100/150/200/250/300 → 90/135/180/225/270
- Přepočet bonusového AD posílené schopnosti zvýšen: 120% → 140%
Sett
- Haymaker (W)
- AD přepočet zvýšen: 20% za 100 AD → 25% za 100 AD
- Facebreaker (E)
- Zpomalení zvýšeno: 50% → 70%
Sivir
- Růst AD snížen: 3 → 2,8
- Ricochet (W)
- AD přepočet snížen: 30/35/40/45/50% → 25/30/25/40/45%
Sylas
- Základní HP sníženy: 595 → 575
- Chain Lash (Q)
- Cooldown zvýšen: 10/9/8/7/6 →11/10/9/8/7 vteřin.
Taric
- Základní MR sníženo: 32 → 28
- Dazzle (E)
- Cooldown zvýšen 15/14/13/12/11 sekund → 16/15/14/13/12 sekund
Trundle
- Frozen Domain (W)
- Cooldown zvýšen: 15/14/13/12/11 sekund → 18/17/16/15/14 sekund
Twisted Fate
- Wild Cards (Q)
- AP přepočet zvýšen: 70% → 80%
- Pick a Card (W)
- Cena snížena: 40/55/70/85/100 many → 30/40/50/60/70 many
Wukong
- Základní rychlost snížena: 345 → 340
- Základní attack speed snížen: 0,711 → 0.68
Předměty
Stopwatch
- Cena zvýšena: 650 → 750 zlata
Zhonya’s Hourglass
- Cena zvýšena: 2600 → 3000 zlata
- AP zvýšeno: 65 → 80
- Ability haste zvýšeno: 10 → 15
Seeker’s Armguard
- AP zvýšeno: 20 → 30
Guardian Angel
- Cena zvýšena: 2900 → 3000 zlata
- Cena za dokončení zvýšena: 50 → 150 zlata.
- AD zvýšeno: 40 → 45