Patch 12.17 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 12.17 - změny ve hře

Patch 12.17 - změny ve hře

Reibl

Reibl

7. 9. 2022 19:00

Worlds patch se dostává do hry.

Reklama

Worlds patch je zde a jeho náplní je velké množství balančních změn. Stopwatche a předměty se stází zdraží, Maokai dostane drobný rework, Hecarim a Miss Fortune se balancuje řada schopností a samozřejmě nechybí nové skiny. Pojďme se na novinky podívat podrobně.

Obsah


Nové skiny

Na čtveřici nových skinů se můžete podívat v našem zvláštním článku.


Další změny

  • Bany za feeding by měly být až dvakrát častější.
  • Restrikce chatu bude vidět v lobby i pro ostatní premade hráče. Zároveň bude omezení označeno i na profilu.
  • Restrikce honoru bude vidět na profilu.
  • SoloQ machmaking bude více upřednosňovat MMR míst divizí.
  • Přidána nový výzva, kdy je potřeba mít control wardu v nepřátelské jungli po 65 % hry.

Balanční změny

Šampioni

Ahri

  • Charm (E)
    • Trvání omámení sníženo: 1,4/1,55/1,7/1,85/2 → 1,2/1,4/1,6/1,8/2 vteřiny.

Azir

  • Arise! (W)
    • AP přepočet vojáků snížen: 60% → 55%
    • Cooldown každého vojáka zvýšen: 8/7,5/7/6,5/6 → 9/8,25/7,5/6,75/6 sekundy
  • Shifting Sands (E)
    • Cooldown zvýšen: 19/18/17/16/15 → 22/20,5/19/17,5/16 sekund

Camille

  • Adaptive Defenses (P)
    • Přepočet maximálních HP zvýšen: 17% → 20%
  • Hookshot (E)
    • Základní poškození zvýšeno: 60/95/130/165/200 → 80/110/140/170/200
    • Přepočet bonusového AD zvýšen: 75% → 90%

Ezreal

  • Arcane Shift (E)
    • Cooldown snížen: 28/25/22/19/16 sekund → 26/23/20/17/14 sekund

Graves

  • End of the Line (Q)
    • Cooldown změněn: 12/11/10/9/8 sekund → 13/11,5/10/8,5/7 sekund
  • Collateral Damage (R)
    • Základní poškození zvýšeno: 250/400/550 → 275/425/575

Hecarim

  • Růst HP snížen: 104 → 99
  • Základní armor snížen: 35 → 32
  • Rampage (Q)
    • Poškození sníženo: 60/90/120/150/180 (+90% bonusového AD) → 60/85/110/135/160 (+95% bonusového AD)
    • Poškození za stack zvýšeno: (2% +3% za 100 bonusového AD) → (4% +6% za 100 bonusového AD)
    • Cooldown za stack snížen: 1 sekunda → 0,75 sekund 
    • Maximální počet stacků zvýšen: 2 → 3
    • Stacky nyní zmizí po skončení trvání schopnosti (dříve 1 stack za sekundu po skončení trvání schopnosti)
    • Cena změněna: 28/31/34/37/40 many → 30 many
  • Spirit of Dread (W)
    • [Nové]: Hecarim nyní získá 15/20/25/30/35 Armoru a Magic Resistu během toho, co je schopnost aktivní.
    • Cooldown zvýšen: 14 → 16/15,5/15/14,5/14 vteřin
  • Devastating Charge (E)
    • Minimální poškození sníženo: 30/45/60/75/90 (+55% bonusového AD) → 30/45/60/75/90 (+50% bonusového AD)
    • Maximální poškození sníženo: 60/90/120/150/180 (+110% bonusového AD) → 60/90/120/150/180 (+100% bonusového AD) 
    • Minimální vzdálenost odražení snížena: 250 → 150
    • Maximumální vzdálenost odražení snížena: 450 → 350 
    • Cooldown změněn: 20/19/18/17/16 → 18 na všech úrovních
  • Onslaught of Shadows (R)
    • Trvání zastrašení sníženo: 0,75-2 sekundy → 0,75-1,5 sekundy

Kassadin

  • Null Sphere (Q)
    • Cooldown snížen: 11/10,5/10/9,5/9 sekund → 10/9,5/9/8,5/8 sekund
    • Cena snížena: 70/75/80/85/90 many → 60/65/70/75/80 many 

Maokai

  • Sap Magic (pasivka)
    • [Nové]: obdržený útok od velkých jungle monster nyní sníží cooldown pasivky o 1,5 vteřiny.
    • Základní vyléčení sníženo: 5-45 → 4-34 životů.
    • Procentuální vyléčený zvýšeno: 4,5-11% → 4,8-14%
  • Bramble Smash (Q)
    • Základní poškození sníženo: 70/110/150/190/230 (+40% AP) → 65/110/155/200/245 (+40% AP)
    • [Nové]: také uděluje poškození o velikosti 2/2,25/2,5/2,75/3% maximálního zdraví
    • [Nové]: uděluje 40/60/80/100/120 bonusového poškození do monster
  • Sapling Toss (E)
    • [Odstraněno]: již neuděluje poškození podle procent maximálního zdraví
    • Základní poškození zvýšeno: 20/45/70/95/120 → 40/60/80/100/120 + +42,5% AP a 6% bonusového zdraví
    • Poškození ze křoví zvýšeno: 40-240 → 110/160/210/260/310 + 85% AP a 12% bonusového zdraví
    • [Nové]: vylepšené poškození ze křoví nepůsobí na miniony.
    • Cena snížena: 60/70/80/90/100 → 45/55/65/75/85 many.
    • Zpomalení posíleno: 35% → 45%
    • [Nové]: vylepšená semínka ze křoví nyní zpomalí za 45 % (+2% za 100 AP) (+6% za 1000 bonusového zdraví)
  • Nature’s Grasp (R)
    • Základní rychlost kořenů zvýšena: 50 → 100
    • Maximální rychlost zvýšena: 650 → 750
    • Zrychlení zvýšeno: 250 → 300
    • [Nové]: Nyní přidává 40/50/60% rychlosti pohybu. Tento bonus zmizí po dvou sekundách.

Miss Fortune

  • Double Up (Q) 
    • Základní fyzické poškození zvýšeno: 20/40/60/80/100 (+100% AD) (+35% AD) →  20/45/70/95/120 (+100% AD) (+35% AD)
    • Rychlost výstřelu je nyní stejná jako rychlost útoků (dříve 0,25 sekundy)
  • Strut (W)
    • Cena snížena: 45 many → 35 many
    • Attack Speed zvýšen: 40/55/70/85/100% → 50/65/80/95/110%
  • Make It Rain (E) 
    • Cooldown zvýšen: 18/16/14/12/10 sekund → 18/17/16/15/14 sekund
    • Celkové poškození změněno: 80/115/150/185/220 (+80% AP) → 70/100/130/160/190 (+100%AP)
    • Zpomalení změněno: 40/45/50/55/60% → 50% (+4% za 100 AP) 

Nami

  • Tidecaller (E)
    • Odstraněno: každá aktivace bubliny již nepřispívá k protnutí runy Electrocute.

Nocturne

  • Attack speed přepočet zvýšen: 0,668 → 0,721
  • Umbra Blades (P)
    • Cooldown snížen: 14 → 13 vteřin.

Rell

  • Ferromancy (W)
    • Rychlost bez koně zvýšena: 250 → 280
  • Attract and Repel (E)
    • Cooldown změněn:18/16,25/14,5/12,75/11 sekund → 13 sekund

Renekton

  • Cull the Meek (Q)
    • Základní poškození sníženo: 65/100/135/170/205 → 60/90/120/150/180
    • Přepočet bonusového AD zvýšen: 80% → 100%
    • Základní poškození posílené schopnosti sníženo: 100/150/200/250/300 → 90/135/180/225/270
    • Přepočet bonusového AD posílené schopnosti zvýšen: 120% → 140%

Sett

  • Haymaker (W) 
    • AD přepočet zvýšen: 20% za 100 AD → 25% za 100 AD
  • Facebreaker (E) 
    • Zpomalení zvýšeno: 50% → 70%

Sivir

  • Růst AD snížen: 3 → 2,8
  • Ricochet (W)
    • AD přepočet snížen: 30/35/40/45/50% → 25/30/25/40/45%

Sylas

  • Základní HP sníženy: 595 → 575
  • Chain Lash (Q)
    • Cooldown zvýšen: 10/9/8/7/6 →11/10/9/8/7 vteřin.

Taric

  • Základní MR sníženo: 32 → 28
  • Dazzle (E)
    • Cooldown zvýšen 15/14/13/12/11 sekund → 16/15/14/13/12 sekund

Trundle

  • Frozen Domain (W)
    • Cooldown zvýšen: 15/14/13/12/11 sekund → 18/17/16/15/14 sekund

Twisted Fate

  • Wild Cards (Q)
    • AP přepočet zvýšen: 70% → 80%
  • Pick a Card (W)
    • Cena snížena: 40/55/70/85/100 many → 30/40/50/60/70 many

Wukong

  • Základní rychlost snížena: 345 → 340
  • Základní attack speed snížen: 0,711 → 0.68

Předměty

Stopwatch

  • Cena zvýšena: 650 → 750 zlata

Zhonya’s Hourglass

  • Cena zvýšena: 2600 → 3000 zlata
  • AP zvýšeno: 65 → 80
  • Ability haste zvýšeno: 10 → 15

Seeker’s Armguard

  • AP zvýšeno: 20 → 30

Guardian Angel

  • Cena zvýšena: 2900 → 3000 zlata
    • Cena za dokončení zvýšena: 50 → 150 zlata.
  • AD zvýšeno: 40 → 45
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama