i
Zdroj: Tryhard.cz
Velké úpravy Hecarima, Miss Fortune a další změny na PBE
Hecarima a Miss Fortune čeká úprava téměř všech schopností.
Tentokrát se v aktualizaci testovacího serveru PBE objevily úpravy barevných variací nového Jayce a několik balančních změn.
Zenith Blade Jayce Chroma
Novému skinu na Jayce byly upraveny chroma balíčky.
Balanční změny
Hecarim
- Rampage (Q)
- Poškození sníženo: 60/90/120/150/180 (+90% bonusového AD) → 60/85/110/135/160 (+95% bonusového AD)
- Poškození za stack zvýšeno: (2% +3% za 100 bonusového AD) → (4% +6% za 100 bonusového AD)
- Cooldown za stack snížen: 1 sekunda → 0,75 sekund
- Maximální počet stacků zvýšen: 2 → 3
- Stacky nyní zmizí po skončení trvání schopnosti (dříve 1 stack za sekundu po skončení trvání schopnosti)
- Cena změněna: 28/31/34/37/40 many → 30 many
- Spirit of Dread (W)
- [Nové] Hecarim nyní získá 15/20/25/30/35 Armoru a Magic Resistu během toho, co je schopnost aktivní.
- Devastating Charge (E)
- Minimální poškození sníženo: 30/45/60/75/90 (+55% bonusového AD) → 30/45/60/75/90 (+50% bonusového AD)
- Maximální poškození sníženo: 60/90/120/150/180 (+110% bonusového AD) → 60/90/120/150/180 (+100% bonusového AD)
- Minimální vzdálenost odražení snížena: 250 → 150
- Maximumální vzdálenost odražení snížena: 450 → 350
- Cooldown změněn: 20/19/18/17/16 → 17 na všech úrovních
- Onslaught of Shadows (R)
- Trvání zastrašení sníženo: 0,75-2 sekundy → 0,75-1,5 sekundy
Maokai
- Sap Magic (P)
- Nižší cooldown proti monstrům zvýšen: 1 sekunda → 1,5 sekundy
- Bramble Smash (Q)
- Bonusové poškození do monster zvýšeno: 40/50/60/70/80 → 40/60/80/100/120
- Sapling Toss (E)
- AP přepočet snížen: 45% → 42,5%
- Zvýšený AP přepočet snížen: 90% → 85%
Miss Fortune
- Double Up (Q)
- Základní fyzické poškození zvýšeno: 20/40/60/80/100 (+100% AD (+35% AD) → 20/45/70/95/120 (+100% AD (+45% AD)
- Rychlost výstřelu je nyní stejná jako rychlost útoků (dříve 0,25 sekundy)
- Strut (W)
- Cena snížena: 45 many → 35 many
- Attack Speed zvýšen: 40/55/70/85/100% → 50/65/80/95/110%
- Make It Rain (E)
- Cooldown zvýšen: 18/16/14/12/10 sekund → 18/17/16/15/14 sekund
- Celkové poškození změněno: 80/115/150/185/220 (+80% AP) → 70/100/130/160/190 (+100%AP)
- Zpomalení změněno: 40/45/50/55/60% → 50% (+4% za 100 AP)
- Bullet Time (R)
- Bonusové kritické poškození zvýšeno: 20% → 30%