TFT 12.15 Patch notes
Nová aktualizace přichází s Pool party Malými Legendami!
Po čtrnácti dnech (během kterých proběhl jeden B patch) jsme tu opět s novou aktualizací, která přináší nejen balanční změny postav, ale např. i nová Pool party vajíčka a skiny na Malé Legendy.
Obsah
Pool party vajíčka
Nové varianty Pool Party Umbra můžete koupit přímo, či otevřít náhodně v jednom z nových Pool Party vajíček za sníženou cenu. Nachází se v nich také šance na spadnutí Mythic Summer Splach Ao Shin (2% šance, ale garantován při 16 vajíčkách). Otevírat tato vajíčka můžete do Mid-Setu Dragonlands, ovšem zakoupit je přímo budete moct dlouhodobě.
- Na obrázcích vidíte 5 nových Umbra variant: Lifeguard, Scuba Shark, Sunkissed, Fruity Smoothie, Little Shark a Mythic Summer Splash Ao Shin
Velké změny
Třídy a původy
Cavalier
- Bonusové brnění a odolnost vůči magii: 35/65/95/125 → 35/60/85/110
Shimmerscale
- Needlessly Big Gem – žijící jednotky potřebné na 1 zlaťák: 3 → 2
- Mogul’s Mail – Zdraví za stack: 5 → 8
Trainer
- (3) Nomsy – Zvýšení poškození: +100% → +200%
- Nomsy – Poškození schopnosti: 100/130/160/200 → 85/110/140/175
- (3) Nomsy – Poškození schopnosti: 200/260/320/400 → 255/330/420/525
Jednotky: Tier 1
Ezreal
- Poškození schopnosti: 175/225/300 → 200/250/325
Senna
- AD: 55 → 50
- Základní poškození ze schopnosti: 275/425/600 → 300/500/700
Tier 2
Kayn
- Zdraví: 700 → 750
- AD: 55 → 60
Nami
- Poškození ze schopnosti: 150/200/250 → 150/180/210
- Léčení ze schopnosti: 175/200/225 → 170/190/210
Twitch
- Rychlost útoků: 0,65 → 0,7
Tier 3
Lee Sin
- Rychlost útoků: 0,7 → 0,75
- Poškození schopnosti: 280/360/480 → 295/375/495
Tier 4
Corki
- Poměr AD ze schopnosti: 160/200/350% → 155/185/400%
Xayah
- Zdraví: 700 → 750
- Rychlost útoků: 0,7 → 0,75
Tier 5
Shyvana
- Flame Breath schopnost nyní vždycky cílí na největší skupinu postav
- Nerf počáteční many: 30/60 → 0/60
Předměty
Ornn Item – Eternal Winter
- Zpomalení rychlosti útoků: 30% → 20%
Ornn Item – Rocket Propelled Fist
- Zdraví: 400 → 350
Gargoyle Stoneplate
- Brnění a odolnost vůči magii za protivníka útočícího na nositele: 18 → 16
Augmenty
Eye of the Storm
- Bonusové AP za jednotku ve středu desky: 40 → 45
- Bonusové AP po úderu blesku: 120 → 135
Intercosmic Gifts
- Šance na výskyt druhého orbu: 50% → 100%
- Pozice objevení orbu se posunula o kousek výš kvůli lepší viditelnosti.
Stand United
- AD za aktivní třídu: 2/3/4 → 1/2/3
Menší změny
Třídy a původy
Jade
- Regenerace dle procenta maximálního zdraví: 2/5/8/25% → 2/4/8/25%
Jednotky: Tier 1
Karma
- Pokud cíl Karmy zemře, zatímco její schopnost ještě letí, projektil nyní vybuchne tam, kde cíl zemřel.
- Poškození schopnosti: 220/300/380 → 210/280/350
Sett
- Poměr AD ze schopnosti: 170% → 160%
Tier 2
Ashe
- Poškození schopnosti: 125/175/225 → 125/175/250
Tier 4
Daeja
- Poškození vlny schopnosti: 300/400/1800 → 275/375/1800
Shi Oh Yu
- Poměr AD ze schopnosti Jade formy: 265/290/1000% → 250/275/1000%
Talon
- Základní magické poškození bodnutím ze schopnosti: 120/200/700 → 120/200/1200
Tier 5
Ao Shin
- Poškození schopnosti: 210/400/2500 → 225/400/2500
Pyke
- Hranice maximálního zdraví pro popravení schopností: 25/33/100% → 25/33/1%
- Poškození hlavního cíle schopnosti: 325/450/5000 → 325/450/15000
- Poškození sekundárního cíle schopnosti: 150/250/5000 → 150/250/15000
Yasuo
- Je nyní nedotknutelný při animaci popravení.
Augmenty
Cluttered Mind
- Se nyní objeví jen při Stage 2-1
Lategame Specialist
- Hráči už nemusí sebrat zlato z tohoto augmentu. Toto zlato je nyní vráceno přímo do hráčovy peněženky po dosažení úrovně 9.
Reckless Spending
- Už se nemůže objevit na Stage 2-1.
Módy
Hyper Roll
-
Poškození v kole 10-1 bylo zvýšeno na 30, aby se vyrovnalo navýšení late-game poškození ze standardního TFT a Double Up.
-
Shimmerscale – Goldmancer’s Staff: AP za zlaťák: 3 → 4
Opravy chyb
- Pokud cíl Soniny schopnosti zasáhne Zephyr, vybere si nyní další nejvzdálenější jednotku, místo aby čekala, až se původní cíl vrátí na zem.
- Threshovi se už nestává, že se mu nepodaří seslat schopnost, pokud jej zasáhne Zephyr.
- Vylepšena přesnost Bardova vyhledávání největšího davu. Tato změna se projeví pouze v situacích, kdy byli Bardovi nepřátelé izolovaní (měli kolem sebe samá prázdná políčka).
- Daeja bude při vyhledávání největšího počtu nepřátel v řadě prohledávat širší řadu.
- Verdant Veil už neselže při zablokování snížení rychlosti útoků předmětu Frozen Heartna cizích hracích deskách.
- Vizuální efekty upozorňující na zvýšení úrovně hvězd se budou hráčům s Pandora’s Bench aktualizovat přesněji.
- Sy’fenovu kousnutí už nelze ve specifických případech uhnout (když byl po výpadu zasažen CC efektem a jeho cíl měl předmět poskytující šanci na uhnutí).