TFT 12.12 Patch notes
TFT slaví třetí narozeniny!
První balanční úpravy nového setu Dragonlands příchází na live servery. Upravuje se síla jednotek za 1 zlaťák a obecně jde o to zrychlit zápasy úpravou výdrže některých šampionů.
Obsah
TFT má 3 roky
Birthday Fluttercake
Na oslavu třetího výročí Teamfight Tactics nám do hry přistane mise s názvem “2-Star Birthday”. Splnit ji můžete zahrátím tří TFT her. Odměnou vám bude nová narozeninová Malá Legenda!
Velké změny
Treasure Dragon
- Na začátku kola 5-1 (kolo po Treasure Dragon) se neuskuteční automatické obnovení obchodu a příjem zlaťáků za kolo.
- Odebrány 3 dodatečné sekundy mezi koly 4-7 a 5-1,
- Výběr Treasure Dragon obchodu už nebude automaticky vybrán 2 sekundy před skončením kola 4-7.
Tempo soubojů
Bruiser
- Zdraví: 200/350/500/800 → 200/325/450/700
Dragon
- Zdraví: 750 → 700
Guardian
- Štít z maximálního zdraví: 35/50/65% → 30/45/65%
Mirage, Dawnbringer’s Determination
- Procenta léčení z maximálního zdraví: 50/75/75(léčí dvakrát)/150(léčí dvakrát) → 40/70/70(léčí dvakrát)/125(léčí dvakrát)
Shapeshifter
- Procentuální zvýšení zdraví: 50/100/150 % → 45/90/135 %
Třídy a původy
Assassin
- Bonusové kritické poškození: 20/40/60% → 15/30/50%
Cannoneer
- Škálování AD z 5. střely: 150/175/225/275% → 150/200/250/300%
Legend
- Krádež AP: 40% → 50%
Ragewing
- Rychlost útoků: 50/150/250% → 50/125/225%
- Omnivamp: 30/50/80% → 30/50/70%
Shimmerscale
- Počet získaných exkluzivních předmětů: 1/2/3/5 → 1/2/4/5
- Předmět Draven’s Axe – zlata při vyplacení: 10 → 8
- Předmět Gambler’s Blade – šance na aktivaci při útoku: 5% → 6%
- Předmět Heart of Gold – jednotek za zlaťáky: 2 → 3
Swiftshot
- Rychlost útoků za pole: 12/25/40% → 10/20/40%
Jednotky: Tier 1
Ezreal
- Poškození schopnosti: 175/250/350 → 150/225/300
Heimerdinger
- Nerf many: 40/80 → 50/100
- Poškození schopnosti: 225/300/400 → 225/325/450
- Doba trvání omráčení ze schopnosti: 1,5/1,75/2 sekundy → 1,5 sekundy
Karma
- Poškození schopnosti: 225/300/375 → 200/275/350
- Její schopnost se nyní zaměřuje kolem cílové jednotky a ne před ni. Díky tomu by měla zasáhnout všechny jednotky v hloučku.
Sett
- Závislost schopnosti na AD: 170% → 150%
Tahm Kench
- REWORK: Tahm Kench nyní uděluje poškození založené na dalších 3 útocích, které mu ublíží, než na dané přebíjecí době.
- Má upravený popisek: Další 3 útoky, které ho zasáhnou, způsobí útočníkovi zpětně magické poškození.
- Štít ze schopnosti: 250/300/425 → 250/300/350
Tier 2
Shen
- Nerf maximální many: 60/90 → 75/105
- Rychlost útoků: 0,65 → 0,7
Tier 3
Anivia
- Poškození schopnosti: 300/400/600 → 325/450/700
Diana
- Bugfix: Dianin štít už se nestackuje jakmile všechny orby prasknou. Nyní se správně obnovuje, jak bylo původně zamýšleno. Její orby také nyní škálují správně z AP.
- Poškození orbu ze schopnosti: 100/110/120 → 80/90/100
Illaoi
- Krádež brnění a odolnosti vůči magii ze schopnosti: 40% → 33%
Lee Sin
- Poškození schopnosti: 275/325/425 → 300/375/500
- Nerf many: 0/70 → 40/100
Olaf
- AD: 60 → 50
Sylas
- REWORK: Sylas už nekrade manu prvním sesláním schopnosti a ani si nedává štít při sesílání schopnosti na cíle s ukradenou manou.
- Nový: Sylas si nyní dá štít při prvním seslání kouzla.
- Nový: Pokud už si Sylas dal štít, jeho schopnost nyní zasáhne větší oblast (2 pole) a ukradne manu nepřátelům, kteří byli zasaženi.
- Nový: Štít Sylase se nyní stackuje.
- Hodnota štítu ze schopnosti: 700/750/800 → 300/350/400
- Poškození schopnosti: 150/225/350 → 125/200/300
- Nerf many: 50/100 → 60/120
- Zdraví: 650 → 600
Volibear
- Rychlost útoků: 0,7 → 0,75
- Bonusové zdraví při aktivaci schopnosti: 375/650/1200 → 550/1000/1800
- Bonusové magické zdraví při 3. útoku ze schopnosti: 160/175/190 → 170/180/190
Tier 4
Corki
- Poslední střela ze schopnosti vždycky vybuchne v cílové lokaci místo nekonečného letu.
Daeja
- REWORK: Daejina salva je nyní vždy aktivní součástí její pasivky namísto dočasného buffu na 10 vteřin po seslání schopnosti.
- Buff maximální many: 90/120 → 0/100
- Rychlost útoků: 0,8 → 0,6
- Magické on-hit poškození z pasivky: 35/55/200 → 55/85/300
- Snížení odolnosti vůči magii z pasivky: 3 → 5
- Poškození vlny ze schopnosti: 100/175/1000 → 225/350/1500
- Načasování schopnosti bylo upraveno, aby lépe odpovídalo grafice.
Talon
- Už nesešle schopnost pokud nejsou v dosahu jeho kruhu dýk nepřátelé.
- Oprava chyby: Po přivolání svých dýk zpět k sobě se správně poškození udělí sekundárním cílům.
- Škálování AD ze schopnosti: 100/100/200% → 75/75/200%
- Celkové poškození s opravením chyby: 150/150/400%
Tier 5
Shyvana
- REWORK: Shyvana je chytřejší a ještě naštvanější drak.
- Poškození schopnosti při dopadu: 250/400/750 → 100/175/500
- Hned po přeměně sešle svůj ohnivý dech.
- Schopnost dračího dechu bude následovat její pohyb.
- Také si najde jiný cíl, pokud v dosahu ohně už žádný není.
- Vždy je v Enraged stavu při používání schopnosti.
- Doba trvání schopnosti: 1 vteřina → 3,5 vteřin
- Frekvence způsobování poškození schopností: 0,25 vteřiny → 0,5 vteřiny
- Poškození schopností zatiká aspoň 3x až do maximální výše poškození.
- Poškození schopnosti dle procenta maximálního zdraví:: 30/40/200% → 45/60/300%
- Mana: 0/30 → 45/75
- Na 3 hvězdičkách je mnohem chytřejší a mnohem naštvanější.
Předměty
Deathblade
- AD: 40/70/100 ⇒ 40/60/80
Luminous Deathblade (Radiant Deathblade)
- AD: 60/100/140 ⇒ 60/90/120
Sunlight Cape (Radiant)
- Zdraví: 800 ⇒ 600
Augmenty
Ascension
- Tier: Stříbrný ⇒ Zlatý
Astral Heart
- Tier: Zlatý ⇒ Stříbrný
Binary Airdrop
- Nyní navíc dostanete náhodný komponent.
Built Different
- REWORK: Statistiky nyní škálují s číslem fáze od Stage 2 do 5 (Stage 4-8 v Hyper Roll)
Built Different I
- 300 zdraví a 50% rychlost útoků ⇒ 250/300/350/400 zdraví a 40/50/60/70% rychlost útoků
Built Different II
- 400 zdraví a 60% rychlost útoků ⇒ 300/400/500/600 zdraví a 50/60/70/80% rychlost útoků
Built Different III
- 500 zdraví a 70% rychlost útoků ⇒ 400/500/600/700 zdraví a 60/70/80/90% rychlost útoků
Cannoneer Crown
- Získáte Giant Slayer ⇒ Runaan’s Hurricane
Jade Soul
- Získáte Ionic Spark ⇒ Titan’s Resolve
Reckless Spending
- Násobení poškození: 40% ⇒ 50%
Ricochet
- Snížení poškození odražené Cannoneer střely: 66% ⇒ 50%
Shapeshifter Soul
- Získáte Hand of Justice ⇒ Sunfire Cape
Titanic Strength
- Procenta zdraví na AD: 2% ⇒ 1,5%
Trade Sector+
- Nový: Získejte obnovení obchodu zadarmo každé kolo. K tomu dostanete 5 zlaťáků.
- Objevuje se jen ve fázi 3-2.
True Twos
- REWORK: Získejte 1 náhodnou 2-hvězdičkovou Tie 1 jednotku a 1 náhodnou 2-hvězdičkovou Tier 2 jednotku.
Essence Theft
- Krádež many pro Evoker: 4 ⇒ 5
Meditation
- Mana jednotkám bez předmětů: 5/7/10 ⇒ 4/6/8
Scorch
- Zvýšení poškození 5. instancí Ragewing: 40% ⇒ 33%
The Golden Egg
- Kol k vylíhnutí: 10 ⇒ 11
Second Wind
- Léčení na základě chybějícího zdraví: 50/75% ⇒ 40/60%
Luden’s Echo I
- Poškození: 70/90/110/130 ⇒ 60/80/100/120
Luden’s Echo II
- Poškození: 100/125/150/175 ⇒ 85/110/135/160
Luden’s Echo III
- Poškození: 140/180/220/260 ⇒ 120/160/200/240
Menší změny
Třídy a původy
Astral
- AP: 5/30/60 ⇒ 5/30/70
- Emblem se vrátil do hry, ale neobjeví se na kolotočích.
Jade
- Popisek byl upraven, aby ujasnil, že buff vydrží, pokud jednotky stojí u sochy na začátku boje.
Scalescorn
- Bonusové magické poškození: 25/50/80% ⇒ 20/50/80%
Warrior
- AD škálující z posíleného útoku: 120/200/300% ⇒ 120/200/350%
Jednotky: Tier 1
Leona
- Zdraví: 700 ⇒ 650
Nidalee
- Bonusová rychlost útoků ze schopnosti: 50/55/60% ⇒ 45/45/45%
Tier 2
Nami
- Nerf maximální many: 40/80 ⇒ 50/90
Jinx
- Buff many: 60/120 ⇒ 50/100
Thresh
- Thresh si nyní vždy zvolí cíl než se nepřátelské jednotky pohnou. To znamená že nyní přitáhne i Cavalier jednotky postavené nejdále od něj.
Tier 3
Lulu
- Mana: 70/140 ⇒ 75/150
Nunu
- Poškození schopnosti: 350/500/900 ⇒ 350/500/800
Swain
- Poškození schopnosti: 70/110/165 ⇒ 75/115/175
Tier 4
Xayah
- Počet peříček vystřelených ze schopnosti: 2/2/5 ⇒ 2/2/4
- Poškození pírkem ze schopnosti: 15/25/75 ⇒ 15/20/50
Tier 5
Ao Shin
- Zdraví: 950 ⇒ 900
Aurelion Sol
- Zdraví: 950 ⇒ 900
Yasuo
- Škálování AD ze třetího útoku: 300% ⇒ 250%
Zoe
- Nyní vyvolává Daisy na její cílovou lokaci a ne na svoji lokaci.
- Doba trvání omráčení ze schopnosti Janny: 1,5 sekundy → 1,25 sekund
Augmenty
Cruel Pact
- Se objeví pouze v kole 2-1.
Double Trouble III
- AD, AP, brnění a odolnost vůči magii: 55 ⇒ 50
Inspire
- Rychlost útoků: 60% ⇒ 70%
Living Forge
- VFX Orbu byl aktulizován na Ornnův orb.
Party Time (Revel)
- Rychlost útoků při zabití nebo asistenci: 75% ⇒ 80%
Preparation
- Už se neobjeví v kole 4-2.
Radiant Relics
- Počet předmětů v nabídce: 4 ⇒ 5
Módy
Double Up
- Ikonka uživatelského rozhraní byla přidána k počítadlu kol a po přejetí myškou či tapnutí prstem informuje hráče o tom, kdy padne Rune of Allegiance.
Hyper Roll
- Shimmerscale předmět Draven’s Axe – zlaťáků při vyplacení: 10 zlata ⇒ 8 zlata (HR: 8 zlata ⇒ 7 zlata)
- Shimmerscale předmět Heart of Gold – jednotky za zlato: 2 ⇒ 3 (HR: 1 ⇒ 2)
- Shimmerscale předmět Mogul’s Mail – Hyper Roll zlaťáky na plné stacky: 4 ⇒ 3
Trainer
- Trenéři mají nyní šanci nakrmit Nomsy jednou svačinkou navíc při každém hodu, místo 2 Snax každé kolo.
Opravy chyb
- Sy'fen má aktualizovaný popisek s opravenými chybami ve znění jeho škálování a zájmen.
- Ao Shin má aktualizovaný popisek, aby ukazoval, že „snižuje“ aktuální manu nepřítele, než že ji „vysává“ (z tohoto efektu žádnou manu nedostává).
- Aatroxova zbraň už nemizí, když sesílá kouzlo.
- Eye of the Storm už neposkytuje bonusovou sílu schopností po blesku, ani když je Tempest bonus deaktivovaný.
- Idas nyní získává zásluhy za své štíty v tabulce Štíty a léčení.
- Astral jednotky by se měly dál zobrazovat v Astral obchodě, dokud máte Astraly, kteří nejsou 3-hvězdičkoví. (nezahrnuje Aurelion Sola)
- Počitadlo Astral obchodu nyní přetrvává i během deaktivace vlastnosti.
- 6 a 9 Astral jednotek by nyní mělo používat správné barvy ikonek.
- Zeke’s Harmony (Radiant Zeke’s Herald) má nyní zamýšlených 10% omnivamp místo 0,1%
- Opravena konzistence Neečina pouta . Neeko se vždy přemění na cíl s kterým se pojí, než aby si vybrala náhodný cíl v dosahu.
- Mirage’s Electric Overload – popisek nyní ukazuje, že působí % maximálního zdraví jednotky Mirage a ne nepřítele.
- Mágové už nemohou získat manu během svého bonusového seslání a místo toho je jejich mana omezená standardní sesílací dobou
- Byly aktualizovány hitboxy Nami a Qiyany, aby byly přesnější pro výběr a dávání předmětů.
- Nunu & Willump už nemůže zkonzumovat jednotky, na kterých přetrvává efekt Zhonya’s či Diamond Hands. Stále se o to pokusí – ale vyplivne je zpět.
- Opravena chyba, která dovolila Big Friend II, aby se objevoval častěji, než bylo zamýšleno.
- Ancient Archives I a Cursed Crown ikonky se budou nyní objevovat.
- Opravena chyba, kdy Qiyana někdy sesílala svou schopnost dvakrát.
- Opravena chyba, kdy Corki občas nemohl útočit po vystřelení The Big One.
- Opravena chyba, kde Neeko přidala zkopírovanou sílu schopností spojenců k té své namísto toho, aby jen zkopírovala jejich sílu schopností.
- Opraven problém, kvůli kterému Sylas a Sejuani nemohli sesílat kouzla, když měli Rapidfire Cannon.
- Ryze nyní spolehlivě změní zaměřený cíl, pokud jeho primární cíl zemře nebo se stane nezaměřitelným prostřednictvím maskování z Edge of Night’s a Zhonya’s Paradox.
- Nami nyní správně zaměřuje spojence s nejnižším procentuálním zdravím, než spojence s absolutním nejnižším zdravím.
- Hecarim se nyní před sesláním obrátí na svůj cíl. Tím předejdeme situacím, kdy Hecarim začne souboj s plným ukazatelem Rage a sešle schopnost v podivném směru.
- Braumovo základní poškození kritickým zásahem je nyní 130 % namísto 150 %
- Opravili jsme chybu, která Neeko v určitých situacích umožňovala dvakrát těžit z Infinity Edge.
- Barva orbu Ancient Archives je nyní zlatá namísto modré.
- Barva orbu Band of Thieves I je nyní modrá namísto zlaté
- Barva orbu Salvage Bin je nyní modrá namísto zlaté
- Banshee’s Claw chyby:
- Volibear - nyní správně blokuje poškození schopností.
- Sy’fen - nyní správně blokuje jeho vyhození do vzduchu.
- Gnar - nyní správně blokuje omráčení schopností.
- Swain - nyní správně blokuje ohnivé koule.
- Illaoi - už nezískává ukradené odolnosti, pokud Banshee's Claw zablokuje její schopnost.
- Bard - už nevytváří doot, pokud jeho schopnost kvůli Banshee's Claw nikoho nezasáhne.
- Nomsy - nyní správně blokuje schopnost.
- Nunu - schopnost nyní stále získá posílené poškození, když je to díky Banshee's Claw možné.
- Senna - magické a fyzické poškození ze schopnosti se správně přičítá k limitu poškození Banshee’s.
- Lillia - bonusové poškození z centrální oblasti a plošné poškození se správně přičítá k limitu poškození Banshee’s Claw.
- Double Up: Eternal Protection Augment už nemůže obětovat sochy vašeho partnera kvůli záchraně vašich jednotek.
- Double Up: Pokud vy a váš partner oba máte augmentaci Penitience, můžete oba spustit odzbrojení zvlášť, pokud ji soupeř spustí vám oběma, namísto toho, aby k tomu došlo jen jednou.
- Double Up: Snížení rychlosti útoků z Frozen Heart’s už se po opětovné aktivaci občas nebude aplikovat na spojenecké šampiony.
- Hyper Roll: Bardův popisek nyní správně zmiňuje, že se Doots v Hyper Roll počítají dvakrát.
- Výuka na mobilní verzi: Opraveno pár chyb v uživatelském rozhraní.