Konečně méně poškození? Vývojář Riotu nastiňuje plány ohledně velkého poškození ve hře
Dočkáme se konečně změny?
Okamžitá smrt během necelé sekundy, vymazání jednou rychlou kombinací schopností a otázky “co mě vlastně zabilo”. League of Legends je mnohem rychlejší hrou, než tomu bylo v dřívějších sezónách. Na tento fakt hráči poukazují již řadu sezón a nyní to vypadá, že bychom se konečně mohli dočkat změny.
Vývojář Riot Axes nedávno sdílel na Redditu informaci, že se interní tým Riotu bude rychlostí bojů zabývat. Stane se tomu v následujících týdnech.
Axes dále sdílel, že lolko podle něj je zábavnější při rychlejším tempu. Jedním dechem ale dodává, že v aktuálním stavu hry převažuje až moc poškození, při kterém nelze určit co vás zabilo nebo jak situaci zahrát lépe.
Jde o komentáře z minulých dní. Pokud se ovšem podíváme více do minulosti, 17. prosince Axes na Redditu sdílel informace o interních testech, při kterých vývojáři ze hry odstranili 20 % poškození. Níže jsou vypsané poznámky k tomuto testování.
- Pozdější boje, zejména týmové, jsou více propracované a přehlednější.
- Tankové jsou velmi silní.
- Léčení je silnější, ačkoliv jej oslabili o 20 %. Každé drobné vyléčení zkrátka mělo větší dopad.
- Burst mágové (zejména závislí na jedné rotaci schopností jako třeba Lux) jsou k ničemu, jelikož nedokážou nepřátelům nic udělat. Buff se zvýšením jejich poškození by šel proti celé myšlence globálního snížení poškození.
- AD asasíni staví ještě agresivnější předměty, aby dokázali cíl zabít. Tím pádem působí, že mají ještě více poškození oproti zbytku postav.
- Fáze na úvodu hry působí občas nudně, jindy zajímavěji.