Úvod

Novinky na PTR

Napsal kovka  / 06. leden 2017 / 15:55

Blizzard pomalu plní loňské sliby.

Facebook
ana nerf

Lednový patch si pro nás přichystal řadu nerfů a nové komunikační kolo, připomínající strukturou spíše pavučinu. Změny jsou zatím dostupné pouze na testovacích serverech PTR, datum uvedení na live servery prozatím není známo.

OBECNÉ

  • Komunikační kolo
    • Hráči mohou vybírat ze 4 emotions, sprejů a voice lines, které musejí nejprve přiřadit ze své databáze.
    • Submenu lze dosáhnout stiskem levého či pravého tlačítka myši v komunikačním kole.
    • Spreje, emotions a voice lines lze také přiřadit k jednotlivým tlačítkům na klávesnici.
kolo3
HRDINOVÉ

  • Ana
    • Biotic Grenade (E)
      • Účinnost léčení snížena o 50%.
Komentář vývojářů: Ana dokázala poskytnout příliš velké léčení v jednom okamžiku. Zvláště pokud Biotic Grenade použila na hrdiny s vyšším počtem životů.

  • D.VA
    • Životy zvýšeny z 200 na 400.
    • Armor snížen ze 400 na 200.
    • Fusion Cannons (LMB)
      • Poškození jedné kulky sníženo ze 3 na 2.
      • Zvýšen počet vystřelených kulek v jedné ráně z 8 na 11.
Komentář vývojářů: Díky armoru se mohlo zdát, že nemá v zásadě žádnou slabinu. Dokonce i proti Reaperovi, který mívá nad velkými hrdiny převahu, se D.VA dokázala lehce bránit. Úpravy Fusion Cannonu by měly lehce snížit celkové poškození.

  • Roadhog
    • Chain Hook (Shift)
      • Cíl bude nově přitáhnut před Roadhoga, nikoli až přímo k němu.
      • Jakmile se cíl před zachycením dostane z line-of-sight, řetěz se přetrhne.
      • Kontrola line-of-sight v okamžiku zachycení je nyní prováděna z pozice Roadhoga a nikoli háku.
Komentář vývojářů: Hook by se měl chovat více přirozeně a nezachytávat skryté nepřátele.

  • Sombra
    • Hack (LMB)
      • Hackování bylo zrychleno z 1 vteřiny na 0,8.
Komentář vývojářů: Pro Sombru bylo poměrně komplikované někoho hacknout. Tato změna by ji měla pomoci.
UŽIVATELSKÉ PROSTŘEDÍ
  • Tlačítko "Stay as Team" se nyní rozsvítí, jakmile na něj klikne někdo z vašeho týmu.
  • Kill Feed
    • Zobrazují se schopnosti.
    • Ultimátní schopnosti jsou zvýrazněné oranžovou šipkou.
    • Headshot je zvýrazněn červenou barvou.
killfeed
OPRAVY BUGŮ

  • Obecné
    • Spectators nemohou kliknout na tlačítko Stay as Team.
    • Tlačítko Stay as Team nepřerývá tlačítko zpět.
    • Čtvrté tlačítko na myši už nevrací v menu zpět.
    • Zóny ve World of Warcraft v Social menu se nyní zobrazují správně.
    • Victory poses při Mystery Heroes brawl se zobrazují správně.
  • AI
    • Roadhog AI přitahuje protihráče i skrze bariéru týmového Reinhardta.
    • Sombra AI nemůže hackova skrze bariéry.
    • Torbjörn AI funguje i po postavení věže.
  • Kompetitivní hry
    • Hráči by měli získávat zkušenosti i ve hrách po skončení sezóny.
  • Hrdinové
    • Any Toast victory pose se nyní zobrazuje správně.
    • McCreeho Hat Trick emote se nyní zobrazuje správně.
    • Křídla Mercy jsou nyní umístěna správně i na skinech Valkyrie a Sigrún.
    • Symmetry Photon Barrier nyní vždy přehraje zvukový signál, jakmile je zničena.
    • Venom mine Widowmaker by se měla přichycovat i na zdi.
    • Zenyatta by měl při použití ultimátní schopnosti ve skinu Nuttcracker zářit.
  • Mapy
    • Widowmaker a Sombra se nemohou dostat na nedostupné oblasti v Eichenwalde, Ecopoint, Dorado a Watchpoint. 
    • Ohraničení oblasti k zabrání v Oasis's garden by mělo být přesnější.
    • Textury v Practice Range opraveny.
    • Piňaty v Doradu by měly být pro všechny rozstřelitelné.
    • Skleněná zábradlí v Oasis jsou konečně jednoduše rozbitelná i obyčejným úderem.
Co říkáte na nový Kill Feed?

DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
ORIGEN OZNÁMILI SESTAVU RIOT O NERFECH POPPY RADEON SOFTWARE RELIVE

Komentáře

Cancel or

  • Rixol
    @Giry štít má třeba zarya, symetra, zenyata, ale tohle je armor
  • Giry
    A taky - štít se regeneruje sám, na HP potřebuješ healera, ne?
  • Rixol
    @kovka Díky :)
  • kovka
    @Rixol Reaper byl vlastně špatný příklad. Ale třeba u takového Reinhardta se poškození z rány kladivem sníží ze 75 na 70.
  • kovka
    @Rixol Armor pohlcuje polovinu poškození, ale ne více než o 5 dmg. Příklad: D.VA jednou vystřelí a poškození z každé kulky je sníženo o polovinu -> 1dmg. Jakékoli větší poškození než 10 např. od Reapera je pak sníženo max o 5.
  • Rixol
    Mohli by opravit ten bug na 3v3, když na vás střílí Mei ze stropu...
    jen tak btw.
    D.VA
    Životy zvýšeny z 200 na 400.
    Armor snížen ze 400 na 200.
    může mi někdo vysvětlit v čem je rozdíl? :D
  • Giry
    D.Va ten nerf potřebovala, ale ta Ana mě mrzí :( A jsem noob a Kill Feed nesleduju, takže se mě změna moc nedotkne...

Live streamy

Doporučené

Poslední blogy

rotating queue
th article fbskupina

Socialní sítě

© 2012 tryhard.cz | Powered by Improvisio Software s.r.o. | Design by Araged