Úvod

Rework Warwicka podrobněji a další změny na PBE

Napsal NexO  / 11. leden 2017 / 18:00

Dnes se podíváme na rework Warwicka a pár balančních změn, které se objevily na PBE serveru.
Facebook
Summoners rift2

Tentokrát se na testovacím serveru PBE objevil rework Warwicka, skin na wardu a pár balančních změn.

Rework Warwicka



[Načítací Obrazovka] [Starý Splash Art]





Staty a schopnosti


  • Základní poškození: 58
  • Růst poškození: 3
  • Základní Armor: 24.04 
  • Růst Armoru: 3.2 
  • Magic Resist: 32.1
  • Magic Resist za Level: 1.25
  • Základní HP: 550 
  • Růst HP: 85
  • Základní HP Regen: 0.75
  • Růst HP Regenu: 0.15
  • Základní Mana: 280
  • Růst Many: 35
  • Základní Mana Regen: 1.4932
  • Růst Mana Regenu: 0.115
  • Move Speed: 335 
  • Dosah útoků: 125
  • Rychlost útoků za úroveň: 2.3 

Eternal Hunger
(Pasivní schopnost)
  • Warwickovy základní útoky udělují [8 + 2 za úroveň] bonusové magické poškození. Pokud má Warwick pod 50% životů, léčí se při útoku za stejný počet. Pokud má pod 25% životů, efekt léčení se ztrojnásobí.



Jaws of the Beast (Q)
[RANGE]
  • 50/60/70/80/90 Mana
  • 6 sekund Cooldown
  • Warwick skočí vpřed aby se mohl zakousnout do svého nepřítele. Pokud klávesu drží, skočí svému cíli za záda.
  • Při uvolnění zraní za [120% celkového AD] plus 6/7/8/9/10% maximálních životů svého cíle jako magické poškození, útoky také aplikují on-hit efekt. Obnovuje si také životy za 30/40/50/60/70% daného poškození.
  • Pokud Warwick tlačítko drží, připojí se k nepříteli a následuje každý jeho pohyb.


Blood Hunt
(W)
[RANGE]
  • 70 Mana
  • 120/105/90/75/60 sekund Cooldown
  • Pasivní: Warwick získá 50/65/80/95/110% rychlost útoku proti nepřátelům, který mají méně než 50% životů. Také vidí globálně všechny šampiony s malým počtem životů a získá 35/40/45/50/55% rychlost pohybu, pokud poběží směrem k nim. Tyto bonusy jsou ztrojnásobeny pokud má cíl pod 20% životů.
  • Aktivní: Warwick krátce spatří všechny své protihráče. Nejbližší nepřátelé budou loveni (pasivka W) na 8 sekund. Lze vykouzlit pouze pokud warwick není v boji.
  • Pokud warwick zrovna žádného nepřítele nenahání, cooldown Blood Hunt je poloviční.


Primal Howl (E)
[RANGE]
  • 40 Mana
  • 15/14/13/12/11 sekund Cooldown
  • Příchozí poškození Warwicka zraní o 35/40/45/50/55% méně na 2.5 sekund. Poté (nebo pokud schopnost reaktivuje), zařve na všechny okolní nepřátelé, kteří jsou na jednu sekundu zastrašeni (fear).



Infinite Duress (R)
[RANGE]
  • 100 Mana
  • 110/90/70 sekund Cooldown
  • Warwick skočí v určitém směru (délka skoku se rovná vzdálenosti, kterou by urazil v současné rychlosti za 2.5 sekundy) a zabrání prvnímu cíli, který zasáhne, v jakémkoliv pohybu. Uděluje 175/350/525 (+ 167.5% bonusové AD) magického poškození a aplikuje "on-hit efekt" 3x. Warwick obnovuje svoje zdraví o 100% veškrého poškození, který rozdal během této schopnosti.




Dabing


Aktualizované skiny

Big Bad Warwick [Legacy] 520 RP



[Načítací Obrazovka] [Starý Splash Art]




[Porovnání]


Tundra Hunter Warwick 520 RP



[Načítací obrazovka] [Starý Splash Art]



[Porovnání]






Firefang Warwick 975 RP



[Načítací obrazovka] [Starý Splash Art]




[Porovnání]





Hyena Warwick 975 RP



[Načítací obrazovka] [Starý Splash Art]




[Porovnání]






Marauder Warwick 750 RP



[Načítací obrazovka] [Starý Splash Art Porovnání]



[Porovnání]


Feral Warwick [Legacy]



[Načítací obrazovka] [Starý Splash Art]




[Porovnání]


Grey Warwick [Limited]



[Načítací obrazovka / Načítací obrazovka] [Starý Splash Art]




[Porovnání]


Urf the Manatee [Limited]



[Načítací obrazovka] [Starý Splash Art]



[Porovnání]


Nový skin na wardu


Také se nám na PBE objevila warda, která je designovaná do táma Blood Moon. Zatím ale není ve hře.


Practice Tool

V dnešním PBE updatu se objevilo tuny nových souborů, které ukazují, že sandbox (neboli tréninkový) mód bude brzy připraven. Bohužel Practice Tool ještě není k dispozici k testování. Ale můžeme si ukázat jeden z trénovacích cílů - Dřevěného panáka. Captain Teemo on Duty!


Balanční změny

Šampioni:

Darius
  • Hemorrhage (Pasivka)
    • Bonusové AD z Noxian Might sníženo na [30-200] z [40-200]
    • [úrovně 1-18 = 30/30/30/35/35/35/40/50/60/70/80/90/100/120/140/160/180/200]
  • Decimate (Q)
    • poškození sníženo na 35% z 50%


Katarina
  • Shunpo (E)
    • AD ratio sníženo na 55% z 65%

Lulu
  • Glitterlance (Q)
    • AP ratio zvýšeno na 70% z 50%

Yasuo
  • Sweeping Blade (E) 
    • Základní poškození sníženo na 60/70/80/90/100 z 70/90/110/130/150
    • Přidáno 20% bonusového AD ratia.


Předměty:

Duskblade of Draktharr
  • Unique pasivka - Nightstalker: další základní útok proti nepřátelskému šampionovi nyní uděluje zvýšené poškození 75 z 50.
  • Celková cena předmětu snížena na 3150g z 3250g

Edge of Night
  • Unique Active - Night's Veil cooldown snížen na 30 sekund z 45 sekund

Masteries:

Courage of the Colossus 
  • Hodnota štítu změněna na [3-54 za každého šampiona poblíž] z [10-180]
    • Starý: [10-180] + [ 5% za každého nepřátelského šampiona poblíž]
    • Nový: [3-54 za každého nepřátelského šampiona poblíž] +[ 5% za každého nepřátelského šampiona poblíž]
  • Doba trvání štítu snížena na 3 sekundy ze 4.


Zdroj: surrenderat20.net

DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
NOVÉ SKINY A CHROMA NA PBE PATCH 7.1 - ZMĚNY VE HŘE PROCESORY RYZEN OD AMD

Komentáře

Cancel or

  • Dohnny
    @Santill123 Nejspíš v příštím patchy, který bude cca za 2 týdny.
  • Santill123
    neviete kedy vide už do hry ?
  • Dohnny
    @fildass Pravda, neumím číst.
  • fildass
    @Dohnny píšou, že starý měl 10-180 + 5% za každého nepřátelského šampiona poblíž a nový má 3-54 za každého n. šampiona poblíž, což může být 15-270 + 5ˇ%...
  • Dohnny
    @EtnRuleZ Neříkám, že ta masterka nebyla op, ale snížit něco o více než 2/3 je vcelku pecka. :D

    @fildass Ne nebude vyšší, % bonus za každýho zasaženýho champa zůstává stejný, jen základní staty byly zredukovány.
  • Sajnu
    Tenhle překlad je tak špatnej, že jsem si vytvořil účet jenom proto, abych to mohl okomentovat... jako vážně? Nedostal jsem se dál než k WW Qčku a to se prostě nedalo, protože to co tam píšete je prostě úplně něco jiného, než co to dělá :D.
    Např. "Při uvolnění zraní za [120% celkového AD] plus 6/7/8/9/10% maximálních životů svého cíle jako magické poškození, které se aplikuje na každý základní útok." Ne. Fuj. Blbost.
    Ten dmg se neaplikuje na každý základní útok (to by bylo kurva děsivý), ten dmg co dá Qčkem aplikuje veškeré on hit efekty, tedy efekty, které se běžně spouští při auto attacku. Například efekt Iceborn Gauntlet apod. Což musíte uznat, že je absolutně něco jiného.
    Stejně tak s tím zaměřením (lock on) to tam máte napsané tak, že se vůbec nedá pochopit, že to zaměření se spouští tím, že držíte to Q (když ho držíte, jste zaměření na target a následujete každý pohyb nepřátelského šampiona a po uvolnění klávesy hupsnete za něj), což tam rozhodně napsané není.
    Takže prosím, když už chcete dělat takovéto články, překládejte to pořádně ať tam nepíšete sračky :).
  • Mateo-senpai
    On na něj neskočí na 2.5 sekundy. On na něj skočí na 1.5 sekundy rychlostí která je rovna 2.5 vteřinám jeho pohybu... Takže čím vyšší má MS tím rychleji skáče.
  • fildass
    Tak on je to nerf jenom na linku, když skočíš do pěti lidí, tak je to silnější ne? :D
  • EtnRuleZ
    @Dohnny No nebudu tvrdit, že to nerf nepotřebovalo :D Kolikrát jsem to vídal třeba na Malphovi a to už si člověk řekne: Je to tak OP, že se to vyplatí, když to procne jenom ultimátkou? :D
  • Dohnny
    Courage of the Colossus - Tak tomu říkám jiný nerf. :D Aby se nakonec všichni nevrátili ke Graspu, který má jenom 4 sec cd, dává ti bonus dmg a vyhealuješ s ním za těch 45-30 sec nejspíš víc, než ti dá ten štít.
  • Kocka
    Ten nerf daria ve hre poznat ani nepujde, je uplne minimalni.
  • chic
    úplne zlý preklad napr. WW R-ka, ale aj niektoré ďalšie zaujímavý slovosled, niekedy to dáva iný význam
  • EtnRuleZ
    @Manacream Darius má silné early jenom v situaci, kdy proti němu člověk neumí hrát (vlastní zkušenost). Nevidím důvod k nerfu, spíš mi přijde, že Rito zase ulevuje hráčům z low ela, co proti spoustě věcem neumí hrát a označují je za OP.
  • Manacream
    @EtnRuleZ silný early možno :)
  • EtnRuleZ
    Moc nechápu důvod nerfu Dariuse, kdyby někdo věděl, poučte mě.

Poslední blogy

rotating queue
th article fbskupina

Socialní sítě

© 2012 tryhard.cz | Powered by Improvisio Software s.r.o. | Design by Araged