Úvod

Patch 7.1 - změny ve hře

Napsal Little Panda  / 11. leden 2017 / 07:55

První patch roku 2017.
Facebook
patch 2

Nový patch 7.1 se dnes v noci dostal na live servery. Podívejte se, které změny přinesl.

Nové skiny a chroma packy



Tyto nové skiny se objeví v průběhu nového patche
  • Dreadnova Gangplank
  • Warring Kingdoms Azir
  • Warring Kingdoms Garen
  • Warring Kingdoms Vi
  • Firecracker Jinx chroma (Pearl, Obsidian, Aquamarine, Rose Quartz, Citrine, Amethyst, Emerald)
Na všechny tyto skiny a chroma packy se můžete podívat v našem článku ZDE.

Klient

  • Do beta verze nového klienta byly přidány nové funkce a celkově byl vylepšen například o:
    • Boti v custom hrách
    • Nastavení "Game", "Interface" a "sound" v herním menu
    • Ascension
    • Skupinu "Mobile" do chatu
    • Skupinu "Ofline" do chatu
    • Battle boost pro ARAM
    • Otázka na low-spec mód
    • a mnoho dalších opravených chyb

Ikony stavu queue

V klintu se budou zobrazovat přehledové ikony o aktuálním stavu queue (flex i solo/duo).


Vše je v pořádku a čekací doba je nízká

Queue se blíží ke kritické hranici, ale je stále hratelné

Queue není hratelné a čekací doby jsou příliš dlouhé (okamžik vypnutí možnosti 4 hráčů pro flex queue či nastavení jiného řešení)

Balanční změny

Jungle

Zkušenosti
  • Monstra bez buffu přidávají po prvním zabití o 25% méně zkušeností
  • Změna získaných zkušenosti
    • Blue - XP sníženy na 200 z 210
    • Red - XP sníženy na 200 z 210
    • Gromp - XP snížen na 200 z 210
    • Malí Krugové - XP sníženy na 35 z 45
    • Mini Krugové - XP sníženy na 7 z 15
    • Crimson Raptor- XP zvýšeny na 20 z 15
    • Malí raptoři - XP zvýšeny na 35 z 15

Obecné
  • Kha´Zix se již svými základními útoky do květin nedostane do boje a nepřeruší tak pasivní část Evolved R - Void Assault

Scryer's Bloom (rostlina na vizi)
  • Ping na odhalené šampiony byl zesvětlen aby se dal lépe odlišit od ostatních pingů
  • Ping se ukáže i na objevené wardy

Honeyfruit (rostlina na regeneraci)
  • Radius sebrání byl mírně zmenšen

Blast Cone (rostlina na odhození)
  • Rengar a Malzahar mohou být ovlivněni přátelským zničením této květiny během své imunity na CC

Šampioni

Anivia
  • Přidán vizuální efekt bouře při dosažení plného nabití (ultimátní schopnost)
  • Opravena chyba, kdy Aniviině ultimátce trvalo se zformovat 1,75 vteřiny místo 1,5 vteřiny

Camille
  • Nárůst životů za úroveň snížen na 85 z 95
  • Adaptive Defenses (P) - Doba trvání snížena na 1,5 vteřiny z 1,5/2/2,5
  • Hookshot (E) - Mírně rozšířena hranice, kdy se Camille objeví, při použítí této schopnosti poblíž nepřátel
  • R - The Hextech Ultimatum - Rychlost odhození zvýšena na 1000 z 600 (Stun při odhození nyní trvá pouze během letu

Draven

  • Spinning Axe (Q) - Bonusové poškození změněno na (30/35/40/45/50 damage + 65/75/85/95/105% bonosového AD] z [45/55/65/75/85% celkového AD]
  • Blood Rush (W) -  Potřebná mana snížena na 40/35/30/25/20 ze 40

Kalista
  • Rend (E)
    • Pasivní část schopnosti se již nedeaktivuje, když je aktivní část na cooldownu
    • Minimální počet zabitých jednotek potřebných na vrácení many snížen na 1 ze 2

Karma
  • Focused Resolve (W) - Počet udělení poškození snížen na 2 ze 3 (poškození zůstává, ale tato změna ovlivní cooldown redukci ultimátní schopnosti)
  • Mantra Bonus - Defiance (R+E) - Štít snížen na 30/90/150/210 z 30/100/170/240

Kennen
  • Slicing Maelstorm (R) 
    • Poškození sníženo na 40/75/110 z 80/145/210
    • AP Ratio sníženo na 20% z 40%
    • (Nové) "Každý další zásah způsobí nepříteli o 10% více poškození
    • (Odstraněno) "Pokaždé, když je nepřítel zasažen, další poškození je sníženo o 25% (maximálně o 50%)

Lee Sin
  • Tempest (E) - Již neodhaluje neviditelné jednotky a také odhaluje pouze zasažený cíl (dříve i jednotky kolem)
  • Dragon's Rage (R) - poškození sníženo na 150/300/450 z 200/400/600

Lucian
  • Lightslinger (P) - Poškození druhého výstřelu zvýšeno na 40/50/60% (úroveň 1/7/13) z 30/40/50/60% (úroveň 1/6/11/16)
  • Piercing Light (Q) - Poškození zvýšeno na 80/115/150/185/220 z 80/110/140/170/200

Poppy
  • Iron Ambassor (P) - Doba trvání štítu snížena na 3 vteřiny z 5
  • Keeper's Verdict (R)
    • Plně nenabitá schopnost nyní způsobuje 50% poškození - 100/150/200 (+0,4 AD) z 200/300/400 (+0,9 AD)
    • Délka vyhození do vzduchu je také poloviční (nejedná se o změnu, pouze o přidání popisku)

Ryze
  • Overload (Q)
    • Bonusová rychlost pohybu snížena na 25/28/31/34/37/40% z 25/30/35/40/45/50%
    • Štít změněn na 65-150 z 60-200

Shyvana
  • Burnout (W) - Již nezpůsobuje 20% poškození monstrům

Syndra
  • Trascendent (P) - Shopnost W na 5. úrovni nyní způsobuje 20% poškození jako true damage (dříve Syndra uchopila 2 orby)
  • Force of Will (E) 
    • AP ratio sníženo na 70% z 80%
    • Poškození sníženo na 70/110/150/190/230 z 80/120/160/200/240
  • Unleashed Power (R) - Cooldown zvýšen na 120/100/80 ze 100/90/80

Talon
  • Navýšení regenerace many za úroveň zvýšena na 0,75 z 0,5
  • Noxian Diplomacy (Q) - Léčení za zabití zvýšeno na 17 + 3 za úroveň z 15 + 2 za úroveň

Předměty

Zz'Rot Portal
  • Doba trvání brány Voidu snížena na 120 vteřin ze 150
  • Cooldown brány snížen na 120vteřin ze 150
  • Životy Voidlingů za úroveň sníženy na 0 z 50.
  • Aktuální životy Voidlingů padající za tik zvýšeny na 20% z 10% (rychleji jim mizí životy)
  • Poškození Voilingů do budov za úroveň zvýšeno na 20 (360 na úrovni 18) z 5 (90 na úrovni 18).
  • Voidlingové se již nepočítají mezi zabité mininy a monstra

Twisted Treeline

Syndra
  • Unleashed Power (R) - Cooldown změněn na 120/100/90 z 120/105/80, aby odpovídal změnám na Summoner´s Rift

Wukong
  • Stone Skin (P) - Bonusový armor a magic resistance zvýšeny na 4/6/8 za každého nepřátelského šampiona (dříve 2/4/6)

Opravené chyby

    • Opravena chyba, kdy šampioni, kteří vytvářejí objekt (jarvan, Anivia, Trundle,...) nebyli izolováni Kha'Zixovou pasivkou - Unseen Threat
    • Opravena chyba, kdy LeBlanc W - Distortion cooldown se resetnul bez opětovného castu
    • Shaco a jeho W - Jack in the Boxes now re-stealth se znovu automaticky zneviditelní po skončení odhalovací efektu (pokud tedy nebyl aktivován)
    • Opravena chyba, dy Bardovo Q - Cosmic Binding omráčilo na trochu déle
    • Fizzovo R - Chum the Waters již neodhodí okolní šampiony se spell shieldem
    • Opravena chyba, kdy Darius po zasažení nepřítele E - Apprehendignoroval všechny ostatní příkazy a automaticky zasáhl základím útokem nepřítele
    • Hecarimovo E - Devastating Charge již nemůže kriticky zasáhnout budovy
    • Opravena chyba, kdy šampioni zasaženi Frost Queen's Claim duchy objevovali neviditelné jednotky, po kterých přešli
    • Opravena chyba Duskblade of Draktharr detekce ward, které pulzovalo během smrti a spustilo se po respawnu
    • Surprise Party Fiddlesticksovo E - Dark Wind efekty se přávně započtou pokud schopnost zabije jednotku
    • Program Camille R - The Hextech Ultimatum se již neztratí v terénu
    • zelený povrch Program Camille R - The Hextech Ultimatum se již správně objeví i pokud během sesílání pohnete kamerou
    • Mecha Malphitovy chroma packyjiž správně zobrazují vizuální efekt W - Brutal Strikes
    • Přidn chybějíc efekt PROJECT: Ekkova W - Parallel Convergence - bonusové poškození do cílů s málo životy
    • Koi Nami chroma packy nyní správně zobrazují vodu během jejího pohybu
    • Super Galaxy Shyvanin Dragon Form E - Flame Breath exploze již permanentně nezanechá stopu na mapě
    • Opravena chyba Snow Day Bardova Q - Cosmic Binding, kdy se vizuální efekt stunu zobrazoval na nesmyslných místech
    • Opravena chyba, dy ocasy Fire formy Elementalist Lux šatů občas mizely
    • Opravena chyba, kdy některé efekty, vytvářeli vizuální chybu u Mecha Zero Sionova R - Unstoppable Onslaught
    • Obličej pora Santa Brauma při jeho /joke již nemutuje

Zdroj: oficiální web

DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
ORIGEN OZNÁMILI SESTAVU RIOT O NERFECH POPPY RADEON SOFTWARE RELIVE

Komentáře

Cancel or

  • wtfno
    Nevíte kdy budou skiny zpřístupněny?
  • Giry
    @Folei To mi při opravě ušlo O:) Díky za upozornění, opraveno
  • Angst
    @Distributors jako určitě mohli.. Ale když nepoužívaný item nerfneš, asi se nezačne používat...
  • Little Panda
    @Folei Omlouvám se, v nočních hodinách během zkouškového mi to nemyslí :(
  • Folei
    'Ping se ukáže i na oběvené wardy'
    jako really ? :D
  • Toffu
    Měli Poppy dát nerf ještě aspoň na cooldown Q, hp/hpregen..
  • CheezyCZ
    ten "nerf" poppy to je joke? Ne že by insane dmg na E+Q ale pojďme nerfnout ultimátku!! Už by spíš konečně mohli udělat dražší tank itemy/levnější itemy pro adc
  • Distributors
    Ten zzrot portal mohli nechat tak jak byl, ale za zabitého voida aby dostal hráč nějaky počet goldů.

Live streamy

Doporučené

Poslední blogy

rotating queue
th article fbskupina

Socialní sítě

© 2012 tryhard.cz | Powered by Improvisio Software s.r.o. | Design by Araged