Úvod

Patch 7.1 - změny ve hře

Napsal Little Panda  / 11. leden 2017 / 07:55

První patch roku 2017.
Facebook
patch 2

Nový patch 7.1 se dnes v noci dostal na live servery. Podívejte se, které změny přinesl.

Nové skiny a chroma packy



Tyto nové skiny se objeví v průběhu nového patche
  • Dreadnova Gangplank
  • Warring Kingdoms Azir
  • Warring Kingdoms Garen
  • Warring Kingdoms Vi
  • Firecracker Jinx chroma (Pearl, Obsidian, Aquamarine, Rose Quartz, Citrine, Amethyst, Emerald)
Na všechny tyto skiny a chroma packy se můžete podívat v našem článku ZDE.

Klient

  • Do beta verze nového klienta byly přidány nové funkce a celkově byl vylepšen například o:
    • Boti v custom hrách
    • Nastavení "Game", "Interface" a "sound" v herním menu
    • Ascension
    • Skupinu "Mobile" do chatu
    • Skupinu "Ofline" do chatu
    • Battle boost pro ARAM
    • Otázka na low-spec mód
    • a mnoho dalších opravených chyb

Ikony stavu queue

V klintu se budou zobrazovat přehledové ikony o aktuálním stavu queue (flex i solo/duo).


Vše je v pořádku a čekací doba je nízká

Queue se blíží ke kritické hranici, ale je stále hratelné

Queue není hratelné a čekací doby jsou příliš dlouhé (okamžik vypnutí možnosti 4 hráčů pro flex queue či nastavení jiného řešení)

Balanční změny

Jungle

Zkušenosti
  • Monstra bez buffu přidávají po prvním zabití o 25% méně zkušeností
  • Změna získaných zkušenosti
    • Blue - XP sníženy na 200 z 210
    • Red - XP sníženy na 200 z 210
    • Gromp - XP snížen na 200 z 210
    • Malí Krugové - XP sníženy na 35 z 45
    • Mini Krugové - XP sníženy na 7 z 15
    • Crimson Raptor- XP zvýšeny na 20 z 15
    • Malí raptoři - XP zvýšeny na 35 z 15

Obecné
  • Kha´Zix se již svými základními útoky do květin nedostane do boje a nepřeruší tak pasivní část Evolved R - Void Assault

Scryer's Bloom (rostlina na vizi)
  • Ping na odhalené šampiony byl zesvětlen aby se dal lépe odlišit od ostatních pingů
  • Ping se ukáže i na objevené wardy

Honeyfruit (rostlina na regeneraci)
  • Radius sebrání byl mírně zmenšen

Blast Cone (rostlina na odhození)
  • Rengar a Malzahar mohou být ovlivněni přátelským zničením této květiny během své imunity na CC

Šampioni

Anivia
  • Přidán vizuální efekt bouře při dosažení plného nabití (ultimátní schopnost)
  • Opravena chyba, kdy Aniviině ultimátce trvalo se zformovat 1,75 vteřiny místo 1,5 vteřiny

Camille
  • Nárůst životů za úroveň snížen na 85 z 95
  • Adaptive Defenses (P) - Doba trvání snížena na 1,5 vteřiny z 1,5/2/2,5
  • Hookshot (E) - Mírně rozšířena hranice, kdy se Camille objeví, při použítí této schopnosti poblíž nepřátel
  • R - The Hextech Ultimatum - Rychlost odhození zvýšena na 1000 z 600 (Stun při odhození nyní trvá pouze během letu

Draven

  • Spinning Axe (Q) - Bonusové poškození změněno na (30/35/40/45/50 damage + 65/75/85/95/105% bonosového AD] z [45/55/65/75/85% celkového AD]
  • Blood Rush (W) -  Potřebná mana snížena na 40/35/30/25/20 ze 40

Kalista
  • Rend (E)
    • Pasivní část schopnosti se již nedeaktivuje, když je aktivní část na cooldownu
    • Minimální počet zabitých jednotek potřebných na vrácení many snížen na 1 ze 2

Karma
  • Focused Resolve (W) - Počet udělení poškození snížen na 2 ze 3 (poškození zůstává, ale tato změna ovlivní cooldown redukci ultimátní schopnosti)
  • Mantra Bonus - Defiance (R+E) - Štít snížen na 30/90/150/210 z 30/100/170/240

Kennen
  • Slicing Maelstorm (R) 
    • Poškození sníženo na 40/75/110 z 80/145/210
    • AP Ratio sníženo na 20% z 40%
    • (Nové) "Každý další zásah způsobí nepříteli o 10% více poškození
    • (Odstraněno) "Pokaždé, když je nepřítel zasažen, další poškození je sníženo o 25% (maximálně o 50%)

Lee Sin
  • Tempest (E) - Již neodhaluje neviditelné jednotky a také odhaluje pouze zasažený cíl (dříve i jednotky kolem)
  • Dragon's Rage (R) - poškození sníženo na 150/300/450 z 200/400/600

Lucian
  • Lightslinger (P) - Poškození druhého výstřelu zvýšeno na 40/50/60% (úroveň 1/7/13) z 30/40/50/60% (úroveň 1/6/11/16)
  • Piercing Light (Q) - Poškození zvýšeno na 80/115/150/185/220 z 80/110/140/170/200

Poppy
  • Iron Ambassor (P) - Doba trvání štítu snížena na 3 vteřiny z 5
  • Keeper's Verdict (R)
    • Plně nenabitá schopnost nyní způsobuje 50% poškození - 100/150/200 (+0,4 AD) z 200/300/400 (+0,9 AD)
    • Délka vyhození do vzduchu je také poloviční (nejedná se o změnu, pouze o přidání popisku)

Ryze
  • Overload (Q)
    • Bonusová rychlost pohybu snížena na 25/28/31/34/37/40% z 25/30/35/40/45/50%
    • Štít změněn na 65-150 z 60-200

Shyvana
  • Burnout (W) - Již nezpůsobuje 20% poškození monstrům

Syndra
  • Trascendent (P) - Shopnost W na 5. úrovni nyní způsobuje 20% poškození jako true damage (dříve Syndra uchopila 2 orby)
  • Force of Will (E) 
    • AP ratio sníženo na 70% z 80%
    • Poškození sníženo na 70/110/150/190/230 z 80/120/160/200/240
  • Unleashed Power (R) - Cooldown zvýšen na 120/100/80 ze 100/90/80

Talon
  • Navýšení regenerace many za úroveň zvýšena na 0,75 z 0,5
  • Noxian Diplomacy (Q) - Léčení za zabití zvýšeno na 17 + 3 za úroveň z 15 + 2 za úroveň

Předměty

Zz'Rot Portal
  • Doba trvání brány Voidu snížena na 120 vteřin ze 150
  • Cooldown brány snížen na 120vteřin ze 150
  • Životy Voidlingů za úroveň sníženy na 0 z 50.
  • Aktuální životy Voidlingů padající za tik zvýšeny na 20% z 10% (rychleji jim mizí životy)
  • Poškození Voilingů do budov za úroveň zvýšeno na 20 (360 na úrovni 18) z 5 (90 na úrovni 18).
  • Voidlingové se již nepočítají mezi zabité mininy a monstra

Twisted Treeline

Syndra
  • Unleashed Power (R) - Cooldown změněn na 120/100/90 z 120/105/80, aby odpovídal změnám na Summoner´s Rift

Wukong
  • Stone Skin (P) - Bonusový armor a magic resistance zvýšeny na 4/6/8 za každého nepřátelského šampiona (dříve 2/4/6)

Opravené chyby

    • Opravena chyba, kdy šampioni, kteří vytvářejí objekt (jarvan, Anivia, Trundle,...) nebyli izolováni Kha'Zixovou pasivkou - Unseen Threat
    • Opravena chyba, kdy LeBlanc W - Distortion cooldown se resetnul bez opětovného castu
    • Shaco a jeho W - Jack in the Boxes now re-stealth se znovu automaticky zneviditelní po skončení odhalovací efektu (pokud tedy nebyl aktivován)
    • Opravena chyba, dy Bardovo Q - Cosmic Binding omráčilo na trochu déle
    • Fizzovo R - Chum the Waters již neodhodí okolní šampiony se spell shieldem
    • Opravena chyba, kdy Darius po zasažení nepřítele E - Apprehendignoroval všechny ostatní příkazy a automaticky zasáhl základím útokem nepřítele
    • Hecarimovo E - Devastating Charge již nemůže kriticky zasáhnout budovy
    • Opravena chyba, kdy šampioni zasaženi Frost Queen's Claim duchy objevovali neviditelné jednotky, po kterých přešli
    • Opravena chyba Duskblade of Draktharr detekce ward, které pulzovalo během smrti a spustilo se po respawnu
    • Surprise Party Fiddlesticksovo E - Dark Wind efekty se přávně započtou pokud schopnost zabije jednotku
    • Program Camille R - The Hextech Ultimatum se již neztratí v terénu
    • zelený povrch Program Camille R - The Hextech Ultimatum se již správně objeví i pokud během sesílání pohnete kamerou
    • Mecha Malphitovy chroma packyjiž správně zobrazují vizuální efekt W - Brutal Strikes
    • Přidn chybějíc efekt PROJECT: Ekkova W - Parallel Convergence - bonusové poškození do cílů s málo životy
    • Koi Nami chroma packy nyní správně zobrazují vodu během jejího pohybu
    • Super Galaxy Shyvanin Dragon Form E - Flame Breath exploze již permanentně nezanechá stopu na mapě
    • Opravena chyba Snow Day Bardova Q - Cosmic Binding, kdy se vizuální efekt stunu zobrazoval na nesmyslných místech
    • Opravena chyba, dy ocasy Fire formy Elementalist Lux šatů občas mizely
    • Opravena chyba, kdy některé efekty, vytvářeli vizuální chybu u Mecha Zero Sionova R - Unstoppable Onslaught
    • Obličej pora Santa Brauma při jeho /joke již nemutuje

Zdroj: oficiální web

DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
ORIGEN OZNÁMILI SESTAVU RIOT O NERFECH POPPY RADEON SOFTWARE RELIVE

Komentáře

Cancel or

  • wtfno
    Nevíte kdy budou skiny zpřístupněny?
  • Giry
    @Folei To mi při opravě ušlo O:) Díky za upozornění, opraveno
  • Angst
    @Distributors jako určitě mohli.. Ale když nepoužívaný item nerfneš, asi se nezačne používat...
  • Little Panda
    @Folei Omlouvám se, v nočních hodinách během zkouškového mi to nemyslí :(
  • Folei
    'Ping se ukáže i na oběvené wardy'
    jako really ? :D
  • Toffu
    Měli Poppy dát nerf ještě aspoň na cooldown Q, hp/hpregen..
  • CheezyCZ
    ten "nerf" poppy to je joke? Ne že by insane dmg na E+Q ale pojďme nerfnout ultimátku!! Už by spíš konečně mohli udělat dražší tank itemy/levnější itemy pro adc
  • Distributors
    Ten zzrot portal mohli nechat tak jak byl, ale za zabitého voida aby dostal hráč nějaky počet goldů.

Poslední blogy

rotating queue
th article fbskupina

Socialní sítě

© 2012 tryhard.cz | Powered by Improvisio Software s.r.o. | Design by Araged