Úvod

Zhodnocené změny Anivie

Napsal NexO  / 18. prosinec 2016 / 14:55

Riot si pro nás připravil malý přehled změn pro Anivii!

Facebook


Riot Fizz Enthusiast na oficiálním fóru připravil krátký článek o Anivii. Zhodnotil změny, kterými Anivia prošla v patchi 6.23 a prohlásil také, že jsou v Riotu s těmito změnami spokojení. 

Pro zopakování, si zde vyjmenujeme důvody, kvůli kterým se změny do hry dostaly.

Jak se proti Anivii hrálo

Anivia měla v kombu E+R obrovskou výhodu, na kterou se z pohledu protihráče téměř nedalo reagovat. Pokud by vývojáři dále podporovali kombo E+R, kterému se lze vyhnout jen v případě, že se od Anivie držíte dále, znamenalo by to, že její ostatní kouzla nemohou být natolik silná.

V souvislosti s těmito změnami chtěl Riot vyzvednout platnost i ostatních kouzel a rozšířit možnosti kombinací schopností.
  • W + R a potom Q do stran pokud se protivník bude snažit utéct, použije kouzlo E, které je silnější za cenu strhnutí malé části many.
  • Položení ultimátky na zem ve chvíli, kdy si protihráč jde pro miniona, následně protivníkovi zatarasit cestu zpět, nebo ho popřípadě kouzlem Q zastavit a opět použít kouzlo E.
  • Dokonce i kombo R + E by mělo být v pořádku, ale neměli byste předpokládat, že protivníka lehce porazíte jako předtím.

To samozřejmě může stát hodně many v souboji na lince, ale Riot má rád hráče Anivie, kteří staví předměty na manu a tak jim cena kouzel nevadí. Čím je hra delší, tím je mana pro Anivii méně podstatná, protože cena kouzel je menší a menší oproti vaší celkové maně.

Riot si myslí, že na větším MMR, je schopnost bezpečně zabíjet ultimátkou vlny minionů bez tlaku nepřítele mnohem těžší, než v nižších divizích. Nemá tedy moc starostí o vítězný herní styl a plně věří, že agresivní Anivia bude na své lince efektivní a potřebná v hodně hrách. "Její tradování stále uděluje obrovský damage i v laning fázi, není se tedy o čem bavit" - píše Fizz Enthusiast

Hraní jako Controller/Disruptor

Podle definic tříd, má Anivia rozpoložení kouzel takové, že ji zařazuje do třídy disruptor.

Riot chce, aby disruptoři měli stále dobrý trvalý lockdown (udržení protivníka na místě, poškození a byli schopni se dobře zapojit v boji a způsobit vyřazení protivníků. (Například jako kořeny a ultimátka Zyry, ultimátka Orianny a nebo zeď Anivie, popřípadě také R).

Se starou bouří, která trvala 3 sekundy, bylo příliš složité získat výhodu nad protivníkem za cenu toho, jak obtížné bylo bouři trefit ve většině případech.

Stěna je jedna z unikátních a velice silných kouzel ve hře a také přehnaně omezená cooldownem až na 25 sekund.

"Při přidání více síly do bouře (R) a stěny (W), můžeme kontrolovat herní styl Anivie o hodně víc. Tato síla odněkud musí být odebrána, takže jsme si ji vzali z E+R, abychom její ostatní kouzla mohli udělat silnějšími."

Obecný výkon

"Naše statistiky ukazují, že Anivia je schopná skvěle vynikat ve všech regionech. Změny, které jsme mířili na její sílu na lince a v brzké fázi zápasu jsou nyní pryč (ona bude více zranitelná v zápasech) a v pozdní fázi hry bude na druhou stranu silnější."

Nyní bude muset počítat s rostoucí silou a přizpůsobovat se jí.

"Anivia je stále těžký šampion na hraní, ale i tak očekáváme, že se bude stále zlepšovat. Rozhodli jsme se, že v patchi 7.1 nedostane buff, ale i přesto si myslíme, že je stále na dobrém místě, co se týče síly (pokročilí hrači zjišťují jak moc je silná a nacházejí v ní obrovský potenciál). Myslím si, že by bylo velkou chybou se hned pustit do bufu šampionky, kterého bychom potom mohli litovat."
Anivia v patchi 7.1
- Anivii přibude "blikající" efekt pro její základní i blackfrost bouři.
- Fixnutí bugu, který zesiloval bouři, která většinou zabrala 1.75 sekundy místo 1.5 sekundy.

Zdroj: oficiální forum

DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
KOMPLETNÍ SESTAVA MISFITS RASISMUS BĚHEM VYSÍLÁNÍ HEADSET ROCCAT CROSS

Komentáře

Cancel or

  • Snaame
    A urgot se jen smutně dívá z temného kouta a roní kappičky

Live streamy

Doporučené

Poslední blogy

rotating queue
th article fbskupina

Socialní sítě

© 2012 tryhard.cz | Powered by Improvisio Software s.r.o. | Design by Araged