Změny ukazatele životů pro předsezónu
Součástí předsezóny je také úprava healthbarů.
Součástí předsezóny je také úprava healthbarů. Nebojte, nebudete se muset učit něco nového, jen dostanete několik nových hraček.
Ukazatel HP by měl dát hráčům informace, které potřebují pro učinění taktických rozhodnutí - například koho mohou zabít nebo od koho by se měli držet dále. S tímto updatem by tato rozhodnutí měla být jednodušší, aby pomohla týmům koordinovat útoky a hraní okolo důležitých časovaných oken (aneb prosím, přestaň mlátit Ramusse, když aktivoval své W - Defensive Ball Curl).
Základní pravidlo spočívá v tom, že čím má určitá mechanika větší dopad na hru, tím více nápaditý by měl být i její vizuální efekt. Lolko má několik masivních mechanik, které jsou v podstatě neviditelné: rušení armoru, defenzivní buffy, aury a další. Na tom by chtěl Riot zapracovat.
Aby hráči bojovali spíše takticky mezi sebou a ne s uživatelským rozhraním, je potřeba některé ukazatele změnit. Tohle je pouze začátek - Riot plánuje pokračovat s další dávkou včetně průběžného léčení, průběžného poškození a dalších ukazatelů.
Vizuálně jsme všichni zvyklí na to, co známe z live serverů, ale občas pociťujeme absenci velkého vizuálního efektu pro hru měnící akci (Třeba Ardent Censer - kolem jeho buffu se postavila celá meta a vizuální efekt přitom téměř neexistoval). Riot chce začít překonávat tento rozdíl počínaje novými podpůrnými animacemi na události jako burst damage a zneškodnění věže.